Chromování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chromování
Kluci nemáte někoho vyzkoušeného a aby to taky nestálo milion ?
Nejlíp Brno,Třebíč a okolí
díky
Nejlíp Brno,Třebíč a okolí
díky
Tak je ještě tvrdochrom, oprava opotřebených hřídelí, tyček do pístnice atd. Ale to není lesk jak blesk. Já jen že kolega dělá doma pro sebe nějakou jawu a s chromováním celkem bojoval. Posílal to někam k Šumperku,tam to po roce sebral protože to nebylo hotovo a posílal to někam na slováky. A tam už to taky půl roku leží a nic. A snad nic jiného ani není kdo by nějak operativněj reagoval.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Já potřeboval nachromovat třidítka na předválečné moto, ale moc se mi do toho nechtělo, protože dnes je moda chromovat co nejvíc i to, co v továrně nedělali a podle toho to vypadá..Některé motorky byly také poniklované, tak jsem to zkusil, žádnou podpřípravu nedělali, jen nikl. Když mi to kluk přinesl, byl jsem zděšen, ale zkusil jsem vzít vodní šmirgl a pod vodou řidítka přebrousit a postupně jsen se usmíval. Dopadlo to bezvadně, žádné oslnění, ale patina jako kdysi. Nikl se musí ošetřovat, jinak zajde. A to je moje gusto, nejsem leštič a mám rád vzhled auto moto-před chvílí jsem přijel...Doporučuji..roman1648 píše:No není to veterán takže by to nemusel být vysoký lesk..kono je i něco jiného ??
nepropadat panice...
Mám několik starých motorek, které jsem si renovoval nebo repasoval. Díly na chromování jsem si chystal sám, kromě nádrží, ty jsem posílal do Šumperku p. Vepřek - spokojenost, kvalita. Chromovat výfuk je samozřejmě problém, jelikož nejprve si musíš nechat stáhnout chrom v chromovně. Potom to doma brousím (musí být co, nesmí to být shnilé a zprohýbané), a to až po hrubost 800. Potom to látkovými kotouči leštím, za pomocí brusných past, až to vypadá jako bezvadně nachromované, no a teprve potom to dávám na chrom do chromovny. Ušetřil jsem tak při renovacích spoustu peněz, ale ta dřina a bordel z toho. Pokud máš výfuk slušný, ale pouze zašlý, zkus ho raději rozleštit. Asi to máš na novější motorku než mám já, jinak výfuk na veterány se často kupuje v replice, jelikož musí být ve stavu schopném chromování, což často nebývá. Jsou sice firmy, které udělají i z ruiny pěkný díl, ale stojí to balík a trvá to, různě vytahují promáčkliny, dovařují prohlubně a díry, většinou AG pájkou pro tvrdé pájení, jinak by to pak po chromování vylezlo ven.
Myslíš Benešov-Černý les? Tam dal známý nachromovat díly na kývačku a ty díly prostě zmizely...Pepíček píše:Mám tady galvanovnu 30 km odemě ale nikdy bych tam nic nedal. Dáš tam díly, několik měsíců se nic neděje a když si tam nasranej přijdeš protože to neni hotový, díly jsou fuč. Prostě nejsou
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000