Audi A4 B8 - problém komunikace ŘJ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kapap1
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 18 kvě 2014, 19:54

Audi A4 B8 - problém komunikace ŘJ

Příspěvek od kapap1 »

Ahoj všem,

pokud už problém někdo řešil, omlouvám se za opakování se.
Kamarád má Audi A4 B8 rv tuším 2010, 3.0 TDi 176 kW, multitronic a po kompletní repasi vstřikovací soustavy se začaly sporadicky vyskytovat chyby v komunikaci řídících jednotek. Po příchodu k autu stiskem DO odemkne centrál jen zadní víko. Opětovným stiskem se odemknou LZ dveře a zbytek je už na mechanickém odemknutí klíčem a zevnitř vozidla. Toto by mohlo být způsobeno vadnými zámky, což jsou dle googlení bolesti tohoto vozidla. Dále pak, pokud se rozběhne nastartováním motor, třeba nejede ventilátor topení, občas není možné hned zařadit, a když už se ta pixla rozjede, tak po chvilce začne hlásit ESP problém a nefunkčnost. Hned potom to jede v nouzáku a ideální by bylo, kdyby to dojelo ke skále, kde by to mohl strčit ze srázu. Předpokládám ale, že to bude určitě nějaká blbost, díky které vznikají ostatní problémy.

Nemáte někdo podobnou zkušenost??? Jak jste ji řešili???

Pokud je možné někam sem uložit log, tak mě nasměrujte a já ho sem vložím.

Díky za všechny nápady.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

daj sem výpis chybových kodov z ridiacich jednotiek
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tu repasi vstřiků,čerpadla si někde jakože nechal dělat "na klíč" nebo jak ??
Předtím to nic nedělalo takovýho ?
Vím že to úplně nesouvisí ale minimálně bych se dotázal toho kdo to dělal co s tím dělal že od té doby s tím mám takovéto patálie ( pokud to teda nebylo před půl rokem )
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bottled »

K zámkům u b8 mohu říct, že se to projevovalo hlavně v chladu a tak, že nefungovala klika zvenku. Zevnitř fungovalo, jelikož to neodemykalo, ale jen odsafovalo.
Stačilo vyndat zámek, rozebrat a konkorem vyčistit motorky.
ex: Fabia AXR, fmic, VB
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8927
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ty 3.0 tdi nemají moc rády eBay vstriky.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Bottled píše:K zámkům u b8 mohu říct, že se to projevovalo hlavně v chladu a tak, že nefungovala klika zvenku. Zevnitř fungovalo, jelikož to neodemykalo, ale jen odsafovalo.
Stačilo vyndat zámek, rozebrat a konkorem vyčistit motorky.
Teď tam mám Passat B7 zarezly lanko od kliky k zámku a jak za to rval prasknul trn hliník ve vnitřní klíče a je to na výměnu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“