Ahoj všem,
pokud už problém někdo řešil, omlouvám se za opakování se.
Kamarád má Audi A4 B8 rv tuším 2010, 3.0 TDi 176 kW, multitronic a po kompletní repasi vstřikovací soustavy se začaly sporadicky vyskytovat chyby v komunikaci řídících jednotek. Po příchodu k autu stiskem DO odemkne centrál jen zadní víko. Opětovným stiskem se odemknou LZ dveře a zbytek je už na mechanickém odemknutí klíčem a zevnitř vozidla. Toto by mohlo být způsobeno vadnými zámky, což jsou dle googlení bolesti tohoto vozidla. Dále pak, pokud se rozběhne nastartováním motor, třeba nejede ventilátor topení, občas není možné hned zařadit, a když už se ta pixla rozjede, tak po chvilce začne hlásit ESP problém a nefunkčnost. Hned potom to jede v nouzáku a ideální by bylo, kdyby to dojelo ke skále, kde by to mohl strčit ze srázu. Předpokládám ale, že to bude určitě nějaká blbost, díky které vznikají ostatní problémy.
Nemáte někdo podobnou zkušenost??? Jak jste ji řešili???
Pokud je možné někam sem uložit log, tak mě nasměrujte a já ho sem vložím.
Díky za všechny nápady.
Audi A4 B8 - problém komunikace ŘJ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Teď tam mám Passat B7 zarezly lanko od kliky k zámku a jak za to rval prasknul trn hliník ve vnitřní klíče a je to na výměnuBottled píše:K zámkům u b8 mohu říct, že se to projevovalo hlavně v chladu a tak, že nefungovala klika zvenku. Zevnitř fungovalo, jelikož to neodemykalo, ale jen odsafovalo.
Stačilo vyndat zámek, rozebrat a konkorem vyčistit motorky.