CAYC piliny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo, to je přesný, na fóru nebo po telefonu to má každej ramena jak sešlapanej rýč ale když se má ozvat v servisu nebo před mechanikem tak je všechno suprrrr a ještě cpou peníze navíc ( ne všichni samozřejmě )

Ale souhlas s tím že někteří "opraváři" jsou pěkně vykutálení, teď tam byl klučina od kámoše jakože zeťák chodí mu s dcerou,VW Lupo 1.4, kdesi to měl,udělali mu brzdy,silentbloky v ramennech,čepy a čepy na řízení, chtěli 14000...a prý se mu to zdá že se to nějak divně chová,mrknu na to zdálky kola do šipky,tak to dám na geometrii a sbíhavý 16mm....tak mu říkám proč jsi tam nejel zpátky to reklamovat když to stálo takovej balík ? Prý tam byl že ho v podstatě vyhodili že má starej krám a že se s tím už nedá nic dělat, udělal jsem geo a auto v pohodě :roll:
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, ono se to v servisu často schová, řeší to přejímací technik, který má logo na montérkách, často moderní servis, všude ledky, prospekty a zakázník je posraný, často už jen proto, že široko daleko jiný není..Ale živnostník, to je vlastně č.rák, přitom nejen že to říká zákazníkovi do očí, ale nemá se kde schovat a když ho zákazník pomluví klesnou mu kšefty a je nahraný. Když jsem jako učeň protestoval , že zákazník lže, dostal jsem facku a bylo mi řečeno, že zákazník má vždy pravdu. Je to nefér, ale je to tak, pak může mít zákazník komfort v opravě. Musím ale říci, že i když často na čehůny nadávám, tak osobní zkušenosti se zákazníky mám většinou dobré, ale podmínkou je, že když se něco vysere, přiznat barvu a zákazník to ocení , protože každy normální člověk má rád fér hru..
nepropadat panice...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

tomxass píše:u nas 99% menici dielov
menil som spokoju - odisla prevodovka
menil som EGR - odisiel do tyzdna vstrekovac
menil som tycky stablizatora - to su vadne vsetky 4 tlmice a aj pruziny su zle, hm aj loziska vpredu uz treba vymenit...
menil som rozvody - vraj bola kriva poloos atd... (LOL) (LOL) (LOL)

banda darmozracov co neplatia dane, fusuju, spekuluju, robia len taku robotu kde na dieloch zarobia nad 100eur a robota je nad 100eur, lacnejsie veci typu vymena tyciek stabilizatora, vymena oleja, hmmm to chod inde, toto neni zaujimave...
Zase musíš sa pozrieť aj na druhú stranu mince, prečo si asi ten mechanik radśej vyberie prácu kde na dieloch zarobí 100+ € ? pretože cena za služby je na SK/CZ hrozne nízka. Keby ti povie že na diel si nič nenahadzuje ale teda zoberiem od teba 30€ na hodinu tak čo by si bol skôr ochotný zaplatiť ? Bohužial služby sú nedocenené a nie kaźdý mechanik môže mať ceny ako autorizák aj keď je to dobrý mechanik. Existuje veľa spoľahlivých a fakt dobrých mechanikov aj tu na fóre je ich kopa. ale na druhú stranu ako vravíš, sám si radšej zájdem 200km do servisu kde viem že budem spoko ako dať auto tuto u nás v dedine do servisu a potom pol roka sa snimi naťahovať že to nie je tak ako má byť.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, ono se to v servisu často schová, řeší to přejímací technik, který má logo na montérkách, často moderní servis, všude ledky, prospekty a zakázník je posraný, často už jen proto, že široko daleko jiný není..Ale živnostník, to je vlastně č.rák, přitom nejen že to říká zákazníkovi do očí, ale nemá se kde schovat a když ho zákazník pomluví klesnou mu kšefty a je nahraný. Když jsem jako učeň protestoval , že zákazník lže, dostal jsem facku a bylo mi řečeno, že zákazník má vždy pravdu. Je to nefér, ale je to tak, pak může mít zákazník komfort v opravě. Musím ale říci, že i když často na čehůny nadávám, tak osobní zkušenosti se zákazníky mám většinou dobré, ale podmínkou je, že když se něco vysere, přiznat barvu a zákazník to ocení , protože každy normální člověk má rád fér hru..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“