 |
|
 |
Zaslal: čt leden 14, 2021 6:35 am |
|
|
Tomas6 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 27.7.2009 |
Příspěvky: 2863 |
Bydliště: Zlínsko |
|
|
 |
 |
 |
|
Tak uvidíme co ty vlnovce vydrží. V nejhorším se to bude muset za čas udělat znovu. Jenže co tam dát aby to vydrželo. Předpokládám že ten první díl bude.origo stát raketu.
Tak jsem se díval co ten přední díl stojí. Cca 57tis. Takže kdyby se ty vlnovce měly dělat zároveň s olejem tak se to asi vyplatí... |
|
_________________ OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km |
|
|
|
Zaslal: čt leden 14, 2021 9:01 am |
|
|
Source |
Aktivista |
|
 |
Založen: 15.11.2015 |
Příspěvky: 1612 |
Bydliště: Trnava |
|
|
 |
 |
 |
|
No jo je to drahé, auto už jazdí ? po rozvodoch je to asi o dosť lepšie že ?
alebo zohnať potom z nejakej búračky tie vlnovce origo. |
|
_________________ Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion |
|
|
|
Zaslal: čt leden 14, 2021 10:17 am |
|
|
Tomas6 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 27.7.2009 |
Příspěvky: 2863 |
Bydliště: Zlínsko |
|
|
 |
 |
 |
|
Jo už to lítá.Botec už je na cestě do Liberce či kam. Jako je to teď lahoda pro ucho ten motor. Máme tu ještě jednoho toho samého, tak mne to čeká ještě jednou myslím. |
|
_________________ OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt leden 14, 2021 1:04 pm |
|
|
Source |
Aktivista |
|
 |
Založen: 15.11.2015 |
Příspěvky: 1612 |
Bydliště: Trnava |
|
|
 |
 |
 |
|
Tak si si to aspoň nacvičí a teraz už to bude snáď aj rýchlejšie. Ono na tych VR6 sa to nezda az tak volne ta retaz ale ono to trochu rozhodi variabilitu casovania vaciek a motor uz nie je taky kludny ako by mal byt, aj vykon moze ist trochu dole. Na mojej VR6 ta retaz nevypadala vobec natiahnuta nejak extra a tiez uz na volnobeh bol motor mierne nekludny, po rozvodoch je to uplna lahoda. |
|
_________________ Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt leden 14, 2021 3:17 pm |
|
|
Tomas6 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 27.7.2009 |
Příspěvky: 2863 |
Bydliště: Zlínsko |
|
|
 |
 |
 |
|
Jediné co mne trochu rozhodilo je že jak jsem to večer projížděl,rozsvítila se kontrolka motoru, psalo to nastavovač výfukové vacky mimo toleranci, trvalá závada. V měřených hodnotách byl mimo, normálně mne omyli že je to ozub, ale vačky byly v rovině když jsem to kontroloval. Jen oproti klice to bylo dva nebo tři mm na rysce na řemenici,ale s tím nic udělat nešlo. Normálně za běhu motoru jsem to smazal a už se to nerozsvítilo... A po chcípnutí a znovu nastartování už byly hodnoty ok a snímač úhlu kopíroval požadovanou hodnotu. Najezdil jsem s tím pak ještě asi 15 km a už se to nerozsvítilo. A borec ještě nevolal. Takže asi ok |
|
_________________ OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt leden 14, 2021 3:49 pm |
|
|
Source |
Aktivista |
|
 |
Založen: 15.11.2015 |
Příspěvky: 1612 |
Bydliště: Trnava |
|
|
 |
 |
 |
|
Nooo ono to je nastavovane tlakom oleja a tie dva ventily ktoré sú z boku ako keby vedia sa seknúť, dá sa cez vcds v zakladnom nastaveni spravit ich test, pri zohriatom motore sa musi uplne otvorit a zatvorit, bude to tam pisat v stupnoch a nakoniec vypise bud adap OK alebo not ok.
napr tuto to typek riesil: https://www.youtube.com/watch?v=NWhLSAOetO4&t=645s od 10 minuty. Bohuzial halvne sa to stava kvoli oleju ze sa to zanesien nakolko v ton ventile je hrozne jemne sitko. CIze keby sa ti to nahodou objavi zacal by som tymto, ale uvidis pokial je motor pokojny a taha dobre tak rozvody nebudu o zub |
|
_________________ Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt leden 14, 2021 5:21 pm |
|
|
váha |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 9.3.2006 |
Příspěvky: 3779 |
Bydliště: královehradecký kraj |
|
|
 |
 |
 |
|
Musi se smazat adaptace po vymene retezu a pri montazi se musi dat kola do vychozi polohy, protoze to kolo se protaci |
|
_________________ Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt leden 14, 2021 7:16 pm |
|
|
Tomas6 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 27.7.2009 |
Příspěvky: 2863 |
Bydliště: Zlínsko |
|
|
 |
 |
 |
|
Ty adaptace mne napadly, neměl jsem vag, jen máme na dílně uni diagnostiku a popravdě na to je smazat jsem tak nějak přišel, nebo mne napadlo až bylo auto pryč
Nastavovače jsou na kolík a jak jsem je sundal tak jsem je i nandal. I značky na nich seděly jak měly podle dílenské příručky.Na 99% byly ve výchozí.poloze. I značka na olejovém čerpadle a na vysokotlaké pumpě byla jak měla. Zbroušený zub na kole na klice taky byl jak mel. Jen na řemenici to nesedělo tak o dva až tři mm na obvodu. Nepřišel jsem na to proč. Ale takto postavené byly i staré rozvody.
Nastavené si myslím že to bylo dobře. Tak mne napadá že přitom smazání závady vyletěly otáčky na 1100 a pak to padlo na volnoběh a už se chyba neobjevila. Nevím. Zajímalo by mne co se událo a proč,ale tomu se asi už nedopátrám. |
|
_________________ OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt leden 14, 2021 8:17 pm |
|
|
Source |
Aktivista |
|
 |
Založen: 15.11.2015 |
Příspěvky: 1612 |
Bydliště: Trnava |
|
|
 |
 |
 |
|
Vymazal si nejaké naučené hodnoty RJ, čiže aj Fuel trimy a podobne, v podstate na týchto benzínoch je ideál aj keď v RJ nieje žiadna chyba vždy ist do chyb a vymazat to, resetuje sa tým rj a zmazu sa naucene veci |
|
_________________ Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion |
|
|
|
|
|
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena. |
|