Zdravím, co začala zima tak mi při teplotě zhruba pod 4°C špatně startuje auto. Oct 81kw.
Řekl bych že čím dýl auto stojí tím dýl a hůře pak startuje ale stačí když stojí 24h a venku kolem 0 a už se mu nechce.
Změřil jsem autobateri, zkoušečka napětí (tato) mi neukazuje desetiny takže jsem naměřil - Při vypnutém motoru: 013V ; Při zapnutém motoru: 014V (podle toho co jsem googlil tak je to ok)
Kontroloval jsem řemen k alternátoru, vypadá ok, zdá se dostatečně naplý, při zapnutém motoru nevykazuje žádné divné zvuky ani nějaké jiskry jak jsem se někde dočetl..zdá se ok.
Přes VAG jsem prodloužil délku žhavení, takže když otočím klíčkem do polohy 1 tak mi to žhaví docela dlouho než žhavení zhasne a pak je start malinko lepší ale čím větší zima nebo stojím dýl tím je to horší no.
Podezření mám ještě na bublinky v průhledné hadičce která vede od palivového filtru, když stojím je tam bublina o délce cca 2cm, když nastartuju tak tam létají malé bublinky ale fakt malé a létají rychle takže nedokážu říct jestli je tam toho vzduchu hodně. Když to pak chcípnu, je tam opět ta jedna velká jako před nastartováním.
Auto jede řekl bych normálně i při vyšších otáčkách. Může takováto bublina být příčinou špatného startování?
Špatné studené starty když je pod 4°C (Bubliny v naftě)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Špatné studené starty když je pod 4°C (Bubliny v naftě)
Octavia 1 1.9TDI 96kw
Tak, to že svítí kontrolka je sice fajn ale musí to fyzicky žhavit
Přívod paliva je zásadní, začít naftovým filtrem , termoventil,hadice/spony na filtru, pak vytáhnout sací hrnec z nádrže a vyčistit,bude tam puding
To co jsi naměřil na baterce je dost nahrubo, nabitá baterka má řekněme 12,6v a dobíjet altík po startu by měl aspoň tak 13,8v tak jestli jsi naměřil 14 tak asi dobrý no
po baterce je na řadě starter, musí to pěkně točit aby to dobře chytalo, zkus Vagem v měřených hodnotách otáčky když to točí a nechytá - nebo,nenapsal jsi vlastně jak jako nechytá,točí to sekundu,dvě,deset než to chytne ?
Někomu přestane 20 let stará kára v mraze chytat na první drc a už panikaří tak proto se ptám..
Přívod paliva je zásadní, začít naftovým filtrem , termoventil,hadice/spony na filtru, pak vytáhnout sací hrnec z nádrže a vyčistit,bude tam puding
To co jsi naměřil na baterce je dost nahrubo, nabitá baterka má řekněme 12,6v a dobíjet altík po startu by měl aspoň tak 13,8v tak jestli jsi naměřil 14 tak asi dobrý no
po baterce je na řadě starter, musí to pěkně točit aby to dobře chytalo, zkus Vagem v měřených hodnotách otáčky když to točí a nechytá - nebo,nenapsal jsi vlastně jak jako nechytá,točí to sekundu,dvě,deset než to chytne ?
Někomu přestane 20 let stará kára v mraze chytat na první drc a už panikaří tak proto se ptám..