Roomster 1.2TDi CR zdechl

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Asi bylo KO obojí, když jsem viděl jak je to zadymeny to DPF rovnou jsem ho dal vyčistit
Snímač pod DPF kem klasika nešel povolit tak dvě kladiva proti sobě, zavit dotrhanej, jako obvykle ale mrdu nedostal jako nicméně v měřených hodnotách všechny ukazují a tento ukazuje 1000 stupňů a nereaguje na odpojení tak tu demontáž asi nepřežil.. (rofl)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Stanou se horší věci, děda teď něco vyplázne, tak snad se s tím donutí jezdit pořádně, aby to autí ani peněženku víc netrápil ... (crazy)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Toho nepředěláš, já myslím až to s ním půjdu projet a dám tomu 4tis.ot tak ho jebne..
Ten snímač stojí od Helly 1600 což mi přijde v pohodě,jak to mám udělat když ten snímač nejde ven,uděláš pár otáček a hotovo,sekne se to a nejde to ani tam ani zpátky,trbukby z DPFka kolikrát to samý tuhle mi musel kámoš udělat ten váleček se závitem na snímač novej,starej jsem musel vyříznout a navařit tam novej protože ze závitu nic nezbylo,závitník 14x1,5 se tam protáčel...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak ho na jízdu připrav, ať si veme preventivně nitroglycerin ... :D Dyť on to tak drtit nemusí, stačí jen jezdit na vyšší kvalt než doposavad.

S těmi jetými díly (nejen) na výfuku je to vždy lotynka, buď ohřev nebo holt mazat a sem a zpátky a to furt dokola dřív, než se to kousne uplně ;) Snaha to vytočit na jeden zátah bez vracení je cesta k problému.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jasně, ohřát to by pomohlo ale když to ohřeju do červena ten nátrubek se závitem tak to ten snímač stejně nepřežije že :?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No teplotu kterou to běžně při provozu má v nějaký normální + toleranci to přece snese, nechceš aby to ukáplo (crazy)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak nový čidlo a klid, ta demontáž mu asi fakt nesedla (noteeth) (noteeth)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Hlavne mu ukáž ako sa má na takom aute jazdiť, tomu trochu ponakladaj (LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já jsem onehdá na OIII nemohl povolit čidlo na dpf abych nějak kloudně sundal dekl od rozvodů, ani za boha nešlo. Tak jsem ho nakonec i s tím válečkem ulomil a následně přivařil. Byl to mega boj, ale povolit ani ťuk. Švajc tu nemáme že by přihřát....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“