
U nás - 21C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
U nás ráno - 17 Celzia, Octa TDI BXE 225 tis tacho na tretiu otočku krasne bez hadania. A Sportage 2,0TD 195 tis tacho, v nadrži nafta a vyfrit v pomere 50/50 a to reznute 10 percent benzinu, chytla asi po 5 sekundach drzania na starteri, ale chytla a išla. Prekvapilo ma že v priesvitnom filtri ta zmes vyfritu a nafty bola krasne číra, nebolo to zakalene ani žiadne hrudky, jasne že hustejšie ako v lete ale bez zrazenin tuku. To niektore čisté nafty rovno z pumpy vyzeraju v tomto mraze jak bananovy džus 

Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Tady pro zajímavost start Karosy s atmosférickým motorem se zvukem jak V3S
https://www.youtube.com/watch?v=qhpgGcs ... l=stokr556

https://www.youtube.com/watch?v=qhpgGcs ... l=stokr556
Avie jsem dřív servisoval. Naštěstí se toho majitelé už zbavili ale ještě vloni ke mě jezdila jedna A80. Tam se aspoň dobře vyndaval motor. Ty starý 31 atmosféry bez sklopný kabiny, byl děs na tom něco dělat.rudy5 píše:O avii ani nehovor svokor mal dve cez zimu to nikdy nechodilo a keby aj tak zase by to muselo byt stále naložené to auto je najväčší omyl už tie posledne boli ako tak
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Ja musím povedať, že na facebooku sledujem rôzne fanúšikovské skupiny rôznych značiek a vždy keď prídu mrazy tak musím povedať že vo FORDovskej skupine tam je toho požehnane, po včerajśích mrazoch mám pocit ako keby nikto z tej skupiny ráno nenaštartoval, to som mal ráno plný facebook toho ako to nikomu neštartovalo, alebo naštartovalo a neťahalo, alebo pre istotu ani nepotočilo motor 

Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
U nás nebyl a ohřívač baterek ala Wehrmacht byl jen proto, když se kontrolovalo vybavení. Tahle armáda si na boj jen hrála.oktáf píše:Co si pamatuji Jericho, tak V3S na vojně měla i éterovač a v zimě se pod baterkama topilo kahanama a letlampou se nahříval motor (to byly standartní výbava) Běžně jsme dávali číst noviny do sání. Stejně to nakonec všechno roztahoval hotovostní tahač

nepropadat panice...
Jasne, nevravim ze kazdy, len konstatujem ze bud su majitelia fordov lenivi najviac a kaslu na udrzbu lebo proste je tam najviac prispevkov.
Dnes som testoval sice uz nie je taka zima ale nastartujem, odhrnien sneh. 3kn a voda ma 90 😅 (teda aspon na budiky)
Dnes som testoval sice uz nie je taka zima ale nastartujem, odhrnien sneh. 3kn a voda ma 90 😅 (teda aspon na budiky)

Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4288
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
kamarád měl focuse 1.8 po repasu všeho - vstřikování, altík, startér silový kabely nový a stejně v zimě nenastartovalJozefC píše:To nie je o Forde, ale o majiteľoch. Servisujem prevažne Ford a štartujú všetky. Keď nemenia žhaviče, dobíjajú akumulátor, čo ich už v lete zradil,... nech sa nečudujú a potom je najhorší Ford.

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
A čo, že mal repas všetkého. Daj opraviť auto idiotovi a vymení aj šoféra. Možno mal zlú kompresiu, možno zasraté čidlo otáčok, to, že mal repasovaný štartér neznamená, že nemal vysoký odber prúdu. Nebol by prvý a pri takýchto chybách po opravách kokotov, čo nevedia čo merať ti nebude štartovať ani bmw, seat, vw ani žiadná iná značka. Ak má systém v poriadku, tak chytí aj pri -20 a to pár rokov Fordy servisujem. Moje štartujú, nj akurát ja nie som kokot, čo ťahá auto na lane po výmene filtra. Takže asi toľko.