kolik dava podtlak vyveva?posilovac nebo brzd. valec je K.O.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Děkuji za odpověď..
Já bych ho klidně i vyměnil, ale nový jsem našel kolem 4500, starší prý plně funkční kolem 1000-1500, ale co znamená plně funkční nezjistím když není ještě na autě.. :(

Pak se dá koupit sada gumiček i s pružinami atd., ale otázka je jestli to pomůže- nedělal to někdo??
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Romaneek"] ale co znamená plně funkční nezjistím když není ještě na autě.. :(

když cheš plně funkční kup si novou za 4500 kč,

pokud se dáva auto na vrakoviště tak de nejprve do odborného servisu kde se prověří správná funce všech skupin a dílů aby byla záruka že když se prodá starý díl bude 100% funkční ;)
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

A kolik máš přímo na tandemu?
Že máš -0,7 u posilovače brzd tak může klidně dělat trubka nebo rovnou posilovač brzd a tandem může být ok.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ono je potřeba taky sledovat za jak dlouho těch -0.7 naběhne, pokud to leze jednou šlápneš a máš 0.1
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja sem menil tandem sice natlačil -0,8 ale po stlační brzdoveho pedalu spadel k nule a strašne dlho mu trvalo než natlačí znovu -0,8. druhe zešlapnutí byl pedal brzdy jak kameň
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Děkuji za reakce.

Ano, koupím zřejmě nový.
Máte někdo změřeno kolik podtlaku dává funglovka?

Měřil jsem to na vývodu pro podtlakové hadičky na té trubce co jde do posilovače, takže myslíš odpojit ji a změřit přímo na nátrubku?

Kolik dává když šlápnu na brzdu zkusím odpoledne a napíšu 😉
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

stačí ked si napojiš tenku hadičky na výstup pre podtlakove ventily. Na posilovač brzd nechaý zapojenu ten je tesný pokial je OK.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

ROMEK píše:ja sem menil tandem sice natlačil -0,8 ale po stlační brzdoveho pedalu spadel k nule a strašne dlho mu trvalo než natlačí znovu -0,8. druhe zešlapnutí byl pedal brzdy jak kameň
To mas neco spatne. Kdyz prestane jit podtlak mel bys trikrat zabrzdit
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

tiguan - vtedy sem daval druhý tandem z vrakaču a bylo všetko OK. Ono bylo videt na budíku jak pomaly sa robí podtlak na tandeme s druhým tam byl hned
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Jak tlak leze pomalu je spatna vyveva nebo nekde mikro dirka
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

ROMEK- Tam jsem to přesně měřil, jak píšeš. Jen bez té brzdy, takže nevím za jak dlouho zase natlačí, to zkusím až po práci :)
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Tak zkouška s brzdou proběhla až dnes (použitý budík na tlak z turba ukazuje -0.8, ale rafička startuje na cca -0,1 takže by to odpovídalo tomu podtlaku-0,7 co naměřili v servisu)
Když 3x šlápnu na brzdu tak se vrátí na - 0,7 po cca 5sec. Když šlapu intenzivně za sebou tak pedál brzdy po asi 6tém šlápnutí ztvrdne.

Video zde:

https://youtu.be/gBUhIcNvpwc

Tak co myslíte?
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“