kolik dava podtlak vyveva?posilovac nebo brzd. valec je K.O.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji za odpověď..
Já bych ho klidně i vyměnil, ale nový jsem našel kolem 4500, starší prý plně funkční kolem 1000-1500, ale co znamená plně funkční nezjistím když není ještě na autě..
Pak se dá koupit sada gumiček i s pružinami atd., ale otázka je jestli to pomůže- nedělal to někdo??
Já bych ho klidně i vyměnil, ale nový jsem našel kolem 4500, starší prý plně funkční kolem 1000-1500, ale co znamená plně funkční nezjistím když není ještě na autě..
Pak se dá koupit sada gumiček i s pružinami atd., ale otázka je jestli to pomůže- nedělal to někdo??
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Romaneek"] ale co znamená plně funkční nezjistím když není ještě na autě..
když cheš plně funkční kup si novou za 4500 kč,
pokud se dáva auto na vrakoviště tak de nejprve do odborného servisu kde se prověří správná funce všech skupin a dílů aby byla záruka že když se prodá starý díl bude 100% funkční
když cheš plně funkční kup si novou za 4500 kč,
pokud se dáva auto na vrakoviště tak de nejprve do odborného servisu kde se prověří správná funce všech skupin a dílů aby byla záruka že když se prodá starý díl bude 100% funkční
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji za reakce.
Ano, koupím zřejmě nový.
Máte někdo změřeno kolik podtlaku dává funglovka?
Měřil jsem to na vývodu pro podtlakové hadičky na té trubce co jde do posilovače, takže myslíš odpojit ji a změřit přímo na nátrubku?
Kolik dává když šlápnu na brzdu zkusím odpoledne a napíšu 😉
Ano, koupím zřejmě nový.
Máte někdo změřeno kolik podtlaku dává funglovka?
Měřil jsem to na vývodu pro podtlakové hadičky na té trubce co jde do posilovače, takže myslíš odpojit ji a změřit přímo na nátrubku?
Kolik dává když šlápnu na brzdu zkusím odpoledne a napíšu 😉
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
To mas neco spatne. Kdyz prestane jit podtlak mel bys trikrat zabrzditROMEK píše:ja sem menil tandem sice natlačil -0,8 ale po stlační brzdoveho pedalu spadel k nule a strašne dlho mu trvalo než natlačí znovu -0,8. druhe zešlapnutí byl pedal brzdy jak kameň
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
ROMEK- Tam jsem to přesně měřil, jak píšeš. Jen bez té brzdy, takže nevím za jak dlouho zase natlačí, to zkusím až po práci
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Tak zkouška s brzdou proběhla až dnes (použitý budík na tlak z turba ukazuje -0.8, ale rafička startuje na cca -0,1 takže by to odpovídalo tomu podtlaku-0,7 co naměřili v servisu)
Když 3x šlápnu na brzdu tak se vrátí na - 0,7 po cca 5sec. Když šlapu intenzivně za sebou tak pedál brzdy po asi 6tém šlápnutí ztvrdne.
Video zde:
https://youtu.be/gBUhIcNvpwc
Tak co myslíte?
Když 3x šlápnu na brzdu tak se vrátí na - 0,7 po cca 5sec. Když šlapu intenzivně za sebou tak pedál brzdy po asi 6tém šlápnutí ztvrdne.
Video zde:
https://youtu.be/gBUhIcNvpwc
Tak co myslíte?
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.