CBAB passat 2010 moc sa nehreje motor ..divne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

CBAB passat 2010 moc sa nehreje motor ..divne

Příspěvek od jordee_23 »

nieco som uz cital a davam si to tak dokopy,
passat ma 270t km ... vonku -1..0 ..-2..2..1 stupen ...dialnica i 160km/hod ...na palubovke 75stupnov ..olej vylezie i vysie ...80..81 stupnov...dole z dialnice ..auto stoji diagnostika i 68 stupnov.....zase som sa povozil ..vysie nesla...

raz som vydel na budikoch i 90 ..na volnobeh.

chyby motora ziadne ..auto taha krasne...radiator v palubovke bol meneny ..cca 3 roky dozadu ..auto inak vykuri...aj spolujazdec strana aj sofer ...nie je to ASZ ..ale kuri. zrejme kvoli teplote chladiacej. odovzdavanie tepla 67 a napr 85 stupnov je rozdiel.

chladiaca nemizne .. spotrebu realne neviem zatial zhodnotit...DPF ma uz 180ml .

ma to suvis ?riesit ? ako a co zacat vylucovat ..spravny postup ? moze bezat stale cerpadlo obehu pre chladic spalin kvoli full DPF a casto regeneruje? kde co napovie na diagnostike ci usmerni ma k problemu ?

dakujem za prispevky k veci
GIV var asz 4mot upraveny
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ak je to DSG tak klasicka termostat na DSG, ale určite by som začal tými termostatmi, proste aj keď je -10 vonku ten diesel sa musí ohriať. moja rotačka síce jej to trvá ale už keď sa dá na 90 tak pekne drží
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

CBAB nemá termostat na DSG
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3873
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Jj nema
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: CBAB passat 2010 moc sa nehreje motor ..divne

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jordee_23"]

co třeba odpojit chladič? dej svěrku na hadici třeba to něco napoví
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Je černá chladící kapalina v nádobce?
To je situace!
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

nie je ..normal farba. je to manual 4motion.
slovacek.milos píše:co třeba odpojit chladič? dej svěrku na hadici třeba to něco napoví
mozem skusit..

len treba rozumiet celej tej logike veci fungovania...kde je cidlo merania teploty pre RJ motora a budiky...kde je chladic spalin a jeho obehove cerpadlo co ho riadi a spina..kde sa nachadza v ceste obehu termostat...obehovka od rozvodov. a cele to ma nejak logicky fungovat . a co sa vymyka tomuto ,,spravaniu normalneho fungovania" lebo nie su naplnane podmienky spravneho chodu.

co sledovat na diagnostike ..ktore premenne..kanal/pole odpovedajuce
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vyměň termostat a bude to cajk, tady není nad čím dumat
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10

Příspěvek od Deivid »

Huml píše:vyměň termostat a bude to cajk, tady není nad čím dumat
Přesně tak, měl jsem to samé. A je to pěkný oprc.....
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Huml píše:vyměň termostat a bude to cajk, tady není nad čím dumat
Ano.Dakujem. to mam v plane. Kurna len ten pristup...je to v tej plastovej prirube za alternatorom..ze.

co treba vsetko dole dat aby som sa k tomu dostal?
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Příspěvek od kočka87 »

Dělal jsem ho zrovna včera na RS CEGA. Dolů koleno od klapky, klapku a egr. Celkem prcačka, ale dá se to.

Obrázek
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

aha dik. mal by tam byt tento 03L121111AC



Obrázek

je to komplet i termostatom..chapem to spravne?
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo termostat je vevnitř, neboj ;)
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

roman1648 píše:Jojo termostat je vevnitř, neboj ;)
aku chladiacu odporucate do tohoto motora?

a dat G12++ ...ci uz G13..?
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Od G13 se upustilo nějak, normálně G12 a zdar
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“