CBAB passat 2010 moc sa nehreje motor ..divne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
CBAB passat 2010 moc sa nehreje motor ..divne
nieco som uz cital a davam si to tak dokopy,
passat ma 270t km ... vonku -1..0 ..-2..2..1 stupen ...dialnica i 160km/hod ...na palubovke 75stupnov ..olej vylezie i vysie ...80..81 stupnov...dole z dialnice ..auto stoji diagnostika i 68 stupnov.....zase som sa povozil ..vysie nesla...
raz som vydel na budikoch i 90 ..na volnobeh.
chyby motora ziadne ..auto taha krasne...radiator v palubovke bol meneny ..cca 3 roky dozadu ..auto inak vykuri...aj spolujazdec strana aj sofer ...nie je to ASZ ..ale kuri. zrejme kvoli teplote chladiacej. odovzdavanie tepla 67 a napr 85 stupnov je rozdiel.
chladiaca nemizne .. spotrebu realne neviem zatial zhodnotit...DPF ma uz 180ml .
ma to suvis ?riesit ? ako a co zacat vylucovat ..spravny postup ? moze bezat stale cerpadlo obehu pre chladic spalin kvoli full DPF a casto regeneruje? kde co napovie na diagnostike ci usmerni ma k problemu ?
dakujem za prispevky k veci
passat ma 270t km ... vonku -1..0 ..-2..2..1 stupen ...dialnica i 160km/hod ...na palubovke 75stupnov ..olej vylezie i vysie ...80..81 stupnov...dole z dialnice ..auto stoji diagnostika i 68 stupnov.....zase som sa povozil ..vysie nesla...
raz som vydel na budikoch i 90 ..na volnobeh.
chyby motora ziadne ..auto taha krasne...radiator v palubovke bol meneny ..cca 3 roky dozadu ..auto inak vykuri...aj spolujazdec strana aj sofer ...nie je to ASZ ..ale kuri. zrejme kvoli teplote chladiacej. odovzdavanie tepla 67 a napr 85 stupnov je rozdiel.
chladiaca nemizne .. spotrebu realne neviem zatial zhodnotit...DPF ma uz 180ml .
ma to suvis ?riesit ? ako a co zacat vylucovat ..spravny postup ? moze bezat stale cerpadlo obehu pre chladic spalin kvoli full DPF a casto regeneruje? kde co napovie na diagnostike ci usmerni ma k problemu ?
dakujem za prispevky k veci
GIV var asz 4mot upraveny
Ak je to DSG tak klasicka termostat na DSG, ale určite by som začal tými termostatmi, proste aj keď je -10 vonku ten diesel sa musí ohriať. moja rotačka síce jej to trvá ale už keď sa dá na 90 tak pekne drží
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: CBAB passat 2010 moc sa nehreje motor ..divne
[quote="jordee_23"]
co třeba odpojit chladič? dej svěrku na hadici třeba to něco napoví
co třeba odpojit chladič? dej svěrku na hadici třeba to něco napoví
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 708
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
nie je ..normal farba. je to manual 4motion.
len treba rozumiet celej tej logike veci fungovania...kde je cidlo merania teploty pre RJ motora a budiky...kde je chladic spalin a jeho obehove cerpadlo co ho riadi a spina..kde sa nachadza v ceste obehu termostat...obehovka od rozvodov. a cele to ma nejak logicky fungovat . a co sa vymyka tomuto ,,spravaniu normalneho fungovania" lebo nie su naplnane podmienky spravneho chodu.
co sledovat na diagnostike ..ktore premenne..kanal/pole odpovedajuce
mozem skusit..slovacek.milos píše:co třeba odpojit chladič? dej svěrku na hadici třeba to něco napoví
len treba rozumiet celej tej logike veci fungovania...kde je cidlo merania teploty pre RJ motora a budiky...kde je chladic spalin a jeho obehove cerpadlo co ho riadi a spina..kde sa nachadza v ceste obehu termostat...obehovka od rozvodov. a cele to ma nejak logicky fungovat . a co sa vymyka tomuto ,,spravaniu normalneho fungovania" lebo nie su naplnane podmienky spravneho chodu.
co sledovat na diagnostike ..ktore premenne..kanal/pole odpovedajuce
GIV var asz 4mot upraveny
Dělal jsem ho zrovna včera na RS CEGA. Dolů koleno od klapky, klapku a egr. Celkem prcačka, ale dá se to.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower