1.9TDi AFN předvstrik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

Psal si že když si posunul čerpadlo o zub tak auto už ani neškytlo že? co tak ho posunout na druhou stranu ;)
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

jako zkusit to můžu že :-)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19311
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele pokud všechno dal jak to bylo předtím když auto jezdilo, teď taky jede "jen" nejde nastavit fóra tak mi to ukazuje na problém v tom repasovaným čerpadle
Už jsi se dotazoval toho kdo ten repas dělal že ti to nejde naladit ? Nebo je to nějaký internetový repas ? (crazy)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10038
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

O zub dopředu je úplně blbě. Už teď to ukazuje strašně velký předvstřik. O zub dopředu by znamenalo, že to bude dopředu ještě víc. To bych nezkoušel ani omylem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

internetovej repas
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Stále jsem přesvědčen, že vysoký předvstřik je z důvodu neustálého uzavření ventilu N-108. Pokud Ti řízení předvstřiku před výměnou čerpadla chodilo dobře, neměla by teoreticky být na vině vadná ŘJ, pojistka nebo vedení až po desetipinovou svorkovnici, ke které je pak připojena druhá polovina svorkovnice od čerpadla. Závadu bych proto nejdříve hledal na ventilu N-108. Rozpojil bych tu desetipinovou svorkovnici a Ohmmetrem bych měřil odpor mezi dvěma dráty, které vedou od N-108 do svorkovnice. Měli by to být piny č. 9 a 10. Pokud bude větší odpor než 12-20 Ohmů, tak je vadná cívka ventilu N-108. Pokud bude odpor v daném rozsahu, tak bych změřil napětí mezi pinem č. 10 na protilehlé půlce svorkovnice a kostrou při zapnutém zapalování. Měl bych naměřit napětí akumulátoru. Kdybych tam žádné napětí nenaměřil, tak bych to zkusil měřit i na pinu č. 9 této poloviny svorkovnice a kostrou.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10038
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Teď už mám stejný pocit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

možná si budete myslet, že jsem úplně vymazanej, ale jak mám přesně změřit ten odpor? :-D
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Vezmeš přístroj na měření odporu, nastavíš rozsah měření alespoň do 100 Ohmů nebo větší a jeden kontakt měřáku dáš na konec jednoho drátu vycházejícího z ventilu N-108 a druhý kontakt měřáku na konec druhého drátu z N-108. Přístroj Ti ukáže hodnotu odporu, kterou má cívka ventilu i s těmi dvěma vodiči. Ukáže-li jinou hodnotu než 12-20 Ohmů /většinou vyšší- například nekonečno/, tak je ventil vadný a bude způsobovat vysoký předvstřk, jak jsem již uváděl v prvním mém příspěvku.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10038
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A ten ventil musíš před měřením odpojit od konektoru. Jinak řečeno, nesmí být připojený do instalace auta.

Buď bude ten ventil vadný, nebo do něho nejde elektrika. Takže pojistka, zlomený drát, vadný konektor a podobně.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

problém ve velké svorkovnici mám jenom 7 pinů a pak mám další svorkovnici z čerpadla o 3 pinech, která vede zespodu, hadam že tam je ten ventil n 108, tak který ty 3 piny mám proměřit? 🤔
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

(offtopic)
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

tak na te svorkovnici se trema drátama jsem naměřil odpor 14,7
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10038
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To by znamenalo, pokud jsi to tedy změřil správně, že ventil by měl být v pořádku. A tudíž by problém mohl být v tom, že do něj nejde elektrika.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

praveze jde naměřil jsem na tom pinu stejný hodnoty jak na baterce po zapnutí klíčků
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“