Nová Dacia bigster

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Nemá cenu se zabedněně upínat na jednu značku aut. Taky jsem přišel na to, že třeba mojí přítulkyně Peugeot 306 2.0 HDi je super bezporuchový autíčko. Pohodlný jak péřovej gauč. Jezdí skoro denně 60km za 5l na 100 a za 2 roky jsem na tom dělal akorát zadní brzdy. Na 20 let starý auto.... ;)
Co znám lidi okolo co maj Renaulty, tak jsou spokojený. Dokonce s tim jezděj i jezedáci a že to jsou pěkný čuňata a ty auta furt jezděj bez vážnejch poruch.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já tvrdím, že každá značka aut má povedené modely a nepovedené modely. Každá, bez výjimky. Někde se nepovede motor, jinde třeba elektrika, převodovka,........ Taky neříkám, že Renault je jediná správná volba. Jen říkám, že se všemi třemi Renaulty, co mám doma, jsem spokojený, to je vše. A pokud má někdo jiný názor, neberu mu ho - vlastně mě to spíš nezajímá. Ale osobně volím auto podle poměru ceny a užitného výkonu (nikoli výkonu motoru). Proto říkám, že nevidím důvod, proč třeba platit předražené škodovky, když mi za ty peníze oproti levnějšímu Renaultu nic "navíc" nenabízejí. A že jsou drahé proto, že je o ně zájem, tudíž nabídka versus poptávka a blablabla........? To pořád nevysvětluje, proč bych to právě já měl udělat.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

taky od lidí co mají Rencky slyším že to je dobrý. Trafic jednoznačně, Scenic 1.5 taky vcajk, Megani v pohodě, kolega má už druhého Espace a tenkrát jsme jezdili do práce asi před 15 lety Kangoo 1.5 a bez problémů. A jak to jelo mě hodně překvapilo. Mi přijde že ty ojnice že je to stejný jako u VW. Jezdí jich hodně tak jich hodně lítá. Asi to bude problematické místo ale ne u všech bude problém.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5702
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ja tu mam renaulty hodne na elektriku. Teraz sem riešil na Scenicovy 2 nefunčný svetlomet a napajcí kabel k H7 tenký jak vlas
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Řekl bych že ten Bigster vypadá proti dnešní hnusotě a stejnosti trochu šmrncle a vyzývavě. Má to aspoň tvář a ne rozevřenou držku jako BMW nebo Audi. Ale samozřejmě skutečnost může být jiná a jde o to,jak to bude uvnitř, bohužel očekávám, že to bude zase jen barevná hudba a mnoho kravin v jednom pro generaci přemoudřelých Evropanů a Asiatů , kteří ženou automobilky k totálnímu nevkusu. Dneska se potěšit na oko dá fušku..
A je to stejně k popukání, když čtu nadšené komentáře techniků, patrně v žoldu škodovky, jak jsou nadšeni motory 1.0 TSI a 1,2 TSI/ale jen ty s novými písty/, které konečně fungují,/ což je dobře/ , tetelí se a mají mokré trenýrky a přitom ještě nedávno vychvalovali ty starší motopropadáky, co je to za elitu..A už konečně varují před 1,2 MPI-alias 1,2 HTP, 1,4 TSI s řetězem , 1,4 TDI , 1,6 TDI atd. atd. Takže jedničkou ojetin malých aut, na které se píší pořadníky je Fabia s motorem 1.0 TSI ,KTERÝ JE K NEUTAHÁNÍ A NEMÁ PRAKTICKY ŽÁDNÉ PROBLÉMY a s 1.2 TSI čtyřválec , který používá stejnou technologii , nežere olej a neředí jej benzinem..KONEČNĚ..to to trvalo, člověk by řekl, že tak obrovský koncern s jeho možnostmi by měl vyrobit použitelný motor s možností jeho dalšího vývoje,na první dobrou. Bohužel jejich dlouhý vývoj zaplatili zákazníci..Ale jak se říká ve známé pohádce - AŤ PLATÍ... (LOL)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Je možná pravda, že ty novější Renaulty už nejsou taková katastrofa, jako byla auta, co tu jezdila před pár lety. Taková Laguna 2 2,2dCi je auto pro masochisty, na tom se rozpadalo snad úplně všechno. Asi nebude náhoda, že Laguna byla přejmenována na Talisman :) Ono pohled pod kapotu na motor 1,9dCi už mnohé napoví - plastová klapka zkroucená po pár km, nebo ten vzduchový minifiltřík a další, víc šetřit už snad ani nešlo. Rozpadlé šály na motorech 1,5dCi nebyly jen tu a tam, jednu dobu jsme na to prodávali turba jak na běžícím páse - všechna vydřená hřídel + ložiska = rozpadlé šály. Měl jsem s tím i konflikt ve zdejším autorizáku, trochu jsem v tom vrtal a dozvěděl se, že Renault vydal instrukce, aby dealeři za každou cenu popírali tyto chronické problémy, což je docela hustý. A když se na tom neřešily šály, tak problémové vstřikování Delphi, pamatuju ty nářky majitelů, že mají na 100tkm už třetí sadu vstřikovačů.
Na těch novějších autech není sice poruchovost tak tristní, ale za to některé práce stojí za to - třeba Trafic 2,0dCi rozvody znamená sundat nárazník a klimakopresor, na 1,6dCi kvůli demontáži vany nejdřív převodovka ven a další "chuťovky". Teď jsme tu měli Vito na 100tkm prasklý řemen příslušenství, je to docela zajímavé, ale stát se může, nicméně výměna je taky za odměnu, a na rozvody musí motor nejspíš ven, jinak si to neumím představit. Takže ty žárovky na Scenicu jsou ještě krásná práce ;)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Každý ať si koupí co chce a v čem se cítí dobře, to je důležité. Dacia mi nevadí a fandím ji, opravdu našli díru na trhu, je to vše podřízené ceně ale nakonec proč ne, spoustě lidem to stačí. Pokud se někdo cítí bezpečně a spokojen ve Scéniku, ať ho má. Co vím tak kdysi se říkalo, že dovozci ojetých aut je na západě dostávali zadarmo k nákupu dražších ojetin jen aby to zmizelo, možná vtip, těžko říct...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20209
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Je to tak no, každý s tím má nějaké zkušenosti,já dobré moc nemám jak jsem už psal,výše zmiňované problémy se vstřiky jsme taky řešívali ale zase tak často to nebylo naštěstí
Poslední perlička byla na Scenicu 2016 1.6Dci odešlo turbo,tak nové,žádný repas tak že sundáme vanu aby se zkontroloval nebo vyčistil koš pokud to jezdilo na 30tis intervaly...sundat vanu je rozebrat regulerně ne půlku ale třičtvrtě auta,pak se zjistilo že je i KO spojka,tak novou,teklo gufero pod setrvákem,tak novej Elring,v klikovce celkem dost vyjetá drážka,no,snad to bude dobrý, auto po třídenní laboraci odjelo, za týden zpátky že teče olej,svatosvatě ze spoje motor-převodovka,tak celá anomálie znovu,kliku jsem v rámci možností zaleštil fortunkou a pastou,gufero origo Renault,od tý doby klid... (crazy)
To asi nebyl problém motoru jako takového ale konkrétního auta,koupeno jako tříletý z německa s krásnýma 120tis.km ale s několika kolegy co se k tomu přimotali jsme se shodli na tom že to má min. 300 (rofl)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak pokud si dobře vybavuju, tak on měl Renault jednu dobu hodně namále, je to částečně státní podnik a vláda ho musela snad i nějak sanovat. Ta kvalita byla v minulosti fakt tragická, hlavně mezi roky 2000-2010 to byl hrozný aušus, pak asi někdo praštil do stolu a trochu se to vzpamatovalo. Ono když vám na dálnici vypadne motor z auta (Espace 2,2), tak si asi příští auto značky nekoupíte.
Je to takový průkopník ve vylevňování dílů a komplikaci montáže, bohužel to ale ostatní odkoukali a mají k tomu podobný přístup.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

A dnes ma benzínové motory na celkom dobrej úrovni ono ani tie staré neboli zle.
BMW 330 ix
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

no 1,2 tce a i 1,4tce byl a je pěknej průser. a ty 1,33 a 1,0 se teprv uvidí
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 17 říj 2017, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bravomv »

Někteří máte ohledně Renault motorů špatný přehled. Jejich atmosféra 1,2 - prakticky nesmrtelný motor, jen občas seřídit ventily. 1,6 benzin - starší ročníky opět minimum problémů, max časem výměna přesuvníku. Nověji 0,9 TCe nebo 1,0 SCe - prakticky žádné problémy. Zajděte si pro info např. na Dacia nebo Renault fórum a zjistíte, že problémů je tam minimum a to i ohledně dieselů. Takže většinou pouze hospodské "zaručeně ověřené" kecy.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jen dodám, že s motorem 1,0 TCe problémy nebudou. Je to MPI, tam nemá co zlobit. Koncepčně je to pouze zvětšený objem staršího motoru 0,9 TCe (což je taky MPI).

Jinak ANO, motory 2,2 dCi byly jeden velký průser, stejně jako model Laguna 2, zejména před faceliftem. Co je u koncernu motor 1,2 HTP? Věřte, že z hlediska poruchovosti neméně velký průser, jako 2,2 dCi od Renaultu. Jo a mimochodem to, co teď napíšu, se na tomhle fóru nerado slyší. Motor 2,0 dCi od Renaultu je nejlepší naftový motor v Evropě.
A když už jsem narazil na nepodařený model Laguna 2,...... Zkusili jste někdy spolehlivost modelu Laguna 3? Nikdo to auto nechtěl. A proč? Pouze kvůli pověsti předchozího modelu. Laguna 3 byla jedním z nejpovedenějších aut v Evropě. Bohužel, doplatila na špatnou pověst staršího bráchy.

Nebylo by fakt špatný nejdřív si o tom či onom něco zjistit a nevěřit jen plkům chytrýho Franty wod piva. Franta možná rozumí traktorům, ale jinak kecá, chlapci.
Renault se po koupi automobilky Mitsubishi stal největším koncernem světa a dneska je úplně jinde, než si mnozí myslíte.
Nehájím Renault jako značku a neříkám, že je nejlepší na světě. Jen narozdíl od mnohých neznalých o tom prostě něco vím.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Ten 2.0dci myslis teraz nový ci aj ten starý co sa dával ešte do Nissanu napríklad x trail.?
BMW 330 ix
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Myslím motory řady M9R.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“