Octavia I RS 1.8 132kw rozvodový řetízem mezi vačkami.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia I RS 1.8 132kw rozvodový řetízem mezi vačkami.
Ahoj, synovec si koupil rso a stojí před rozhodnutím, jestli stačí vyměnit řemenový set, nebo jestli vyměnit i řetízek mezi vačkami. Máte nějaký poznatky o tom, zda je nutné tento řetízek také vyměnit?
Maximálně když praskne kluzák jinak bych neměnil spíš ať sunda vanu a vyčistí koš to tomu prospěje víc
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
To se spíš posere ten nastavovač, než prodlouží řetěz....to bych neřešil....Vyčistit vanu, odpadní trubku z turbíny, sací koš oleje a mít vždy velký olejový filtr....
Naposledy upravil(a) DIAGNOSTIK dne 15 bře 2021, 19:51, celkem upraveno 1 x.
To je situace!
Ne nadarmo se říká "nehrab do toho, co funguje". Mockrát jsem takhle narazil. V dobré víře jsem něco preventivně vyměnil a nadělal víc škody, než užitku.
Například v posledních letech při výměně spojky neměním ložisko. Zjistil jsem totiž, že aftermarket poslední dobou nestojí za nic. Takže pokud ložisko vyloženě neřve, nechám původní. Totéž s vodní pumpou u rozvodů.
Například v posledních letech při výměně spojky neměním ložisko. Zjistil jsem totiž, že aftermarket poslední dobou nestojí za nic. Takže pokud ložisko vyloženě neřve, nechám původní. Totéž s vodní pumpou u rozvodů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 úno 2016, 21:02
Já koupil nedávno obyč 1.8T 110kW a řetěz pohonu vaček jsem preventivně vyměnil.
Naposledy upravil(a) Serveronaut dne 17 bře 2021, 18:50, celkem upraveno 1 x.
Problém je v tom, že to auto je tak starý, že jeho hodnota je nula. Pořád jen vyhazuješ peníze za díly do něčeho, čemu zvedneš hodnotu jen tím, že natankuješ benzín do nádrže. Jinak je to pořád nula.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)