2.0 tfsi stage 2+ výpadky zapalovaní

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Bwj

Příspěvek od Prospeedy »

Dnes jsem si vyndal pruziny, abych mrknul na ty gufera... vnitrky gufer bez znamek poskozeni a kdyz jsem je narazil, tak drzeli fest.. na vejfuku jsou teda voditka bez zapichu, ale to asi neni nic proti nicemu, kdyz to pred tim normalne fungovalo.. jaky by jste mi doporucili gufera? Nechci tomu verit, ale rekneme ze z nejakyho nepochopitelnyho duvodu slezli z voditek.. byli tam zeleny zrejme elring.. jinak vacku uz mam na ceste, vzal jsem origo
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Elring reinz s ničím jiným nedělám a pohoda
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, vždy jde o to, zda gufírka určité barvy tam skutečně patří a také o montáž. Pokud to tam naklepává neurvale, tak to takhle múže dopadnout. Drží to ty drážky v gufírku, takže je třeba to spíš "nalisovávat" aby se ty drážky uvnitř neutrhly...Chce to prostě opatrně a v klidu..Já mám upravený trubkový klíč na 12 matku /ale samozřejmě záleží na typu gufírka/ a ten se opře o ten rantl co na gufírku je , gufírko tam pomalu namáčknu a pak jemným poklepáváním jej tam dotáhnu. Pokud to zkurvím, je vidět po nalisování že průměr gufírka pro ventil není pravidelně kulatý...Tak ho zahodím a jedu znova. Ale většinou už mi to i jde.. (LOL)
nepropadat panice...
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Bwj

Příspěvek od Prospeedy »

Jasan 😉 zitra mi prijde matros, tak se na to vrhnu.. dnes se mel ozvat pan hlavař, že mi to prijede udelat na aute, ale asi na me kasle..hold co si neudelam sam :D
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Gufera

Příspěvek od Prospeedy »

Tak to musím oživit.. po té co se na mě hlavař vykašlal, jsem si nový gufera vyměnil sám.. jenže... cca 1000km od výměny a jedno gufero opět vyskočilo na výfukovém vodítku (bez zápichu) 🤷🏻♂ Použil jsem elring.. ja uz nevim co použít.. předpokládám, že podlepení se nedělá.. šli tam fakt fest a ventil se pohyboval krasne hladce.. mam zkusit victora? Origo za 160,-/ks se mi nechce davat 🙁
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jseš si jistej, že jsi je dolisoval až na doraz?
Oct asv 2000, DieselPower
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Gufera

Příspěvek od Prospeedy »

Na 100%
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Gufero

Příspěvek od Prospeedy »

Lišej se materiálově barvy gufer? Jělikož se to stalo zase při kalbě do kopce, tak už si připouštím i vliv vysoký teploty na gumu gufera 🤷🏻Zkusím jinou značku a barvu gufera, jinak nevím co s tím.. vyndavat vodítka a dělat do nich drážku se mi nechce
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak bych zkusil vybrat nějakej vhodnej Loctite do vysokejch teplot a podmáznout.
Nebo nemáš nějaký extrémní EGT, když je to poladěný?
Oct asv 2000, DieselPower
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Gufero

Příspěvek od Prospeedy »

Na to se chystám 🙁 a kdyz toto nepomuze, tak hold dam bronzovy voditka se zapichem 🤷🏻♂
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Než egt nemáš tam velký protitlak?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Gufera

Příspěvek od Prospeedy »

Výfuk je celopruchozí s jedním tlumičem vzadu, jinak jen roura 76mm..Odvětrání motoru je seriový, na to jsem nesahal.. Egt je vetsi nez normalne, ale pred vymenou ventilů to nezlobilo 🤷🏻 Navíc tyhle motory jezděj s mnohem vetsim vykonem nez mam ja a fungujou.. vodítka se měnili před 13tis km a ted se jen dodali kovaný ventily. Rozmery stejný jak origo.. zkusim sehnat na dremla frezu a udelat drazku + to zakápnu lepidlem.. jestli tohle nepomuze, tak hold sundam zase hlavu a daji se tam bronzový.. ja uz fakt nevím
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Voditka

Příspěvek od Prospeedy »

Tak gufera zase vyskočili... nikdo to nechape.. no, jelikož hlavař neví jaký dát vyfukový vodítka se zapichem (na sání jsou se zapichem, ale udajne maji jiny rozmer nez vyfukovy), tak jsem to od nej po mesici vzal.. trochu jsem patral po netu po voditkach a nasel jsem teda jen na bwa (mam bwj), ale rozmerove stejny sani/vyfuk a jsou se zápichem.. tak nevim jestli se me chtel jen zbavit a neco mi nakecal.. nevíme o šikovným hlavařovi na severu? Okolí ustí, teplice apod 🙏🏻 V nejhorsim to snad i nekam poslu
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“