Preplach naftou pred vymenou oleja

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

roman1648 píše: Vem si takovýho GI 1.5D nebo GII 1.6D/TD což jsou koncepčně 80tá léta kdyby ty auta nezhnily tak jezdí dodnes, kdysi jsem měl 1.6GTD s najetýma 750tis.km a kdyby se kvůli rzi neurvaly kolejnice sedačky z podlahy tak ho mám dodnes ;)
Měl jsem ho taky. GII 1.6 GTD. Měl jsem 44kW (1V) ale trošku jsem ho poladil. Dal jsem vodou chlazený turbo z 59kW, intercooler. Čerpadlo jsem nechal, akorát jsem ho trochu povolil na naftě. Hele to jelo jako kráva. Když si ho půjčil táta, kterej jezdil s OII 77kW tak z toho vylez a povidá, že to je neskutečný, jak to jede. Nevim jakej to mělo výkon ani krouťák ale při prudkym rozjezdu hrabala na asfaltu i trojka. No a pak mi Golfík shnil pod rukama :( Ten motor by snad přežil i 100kW (rofl) Najel jsem s ním asi 200k km.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ľahké auto a trubo efekt riadny, tiež keď som mal gilfa 3 afn po ladený turbo z 96kw a zdalo sa mi ako to tlači do sedačky jasne bolo to ľahké auto a 100kw z toho robilo už raketu keď som viezol kamaráta co mal BMW 3 1.8 benzín ten pozerá ako to ťahá keď ho to oprelo ale keď som to porovnával v zrýchleni s BMW 323 tak som nemal šancu bolo to len o nafúknuti turba
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“