Diagnostika Turba (a Váhy)?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Serus borci, kukli by ste sa mi na môj log prosím? 1.9 TDI 81 kW bez chipu (aspoň myslím). Hádže do núdzaku. https://uloz.to/file/VBPoDLvk0e3r/log1-9tdi81kw-rar
AUDI A6 C5 1.9TDI 81kW
zdravim vas, mam tu maly problem, znamy ma octaviu 1.9 66kw ale ten motor je strasne lenivy ako keby bol bez turba. diagnostika nic nepise a log neviem moc rozlustit. Ak by bol niekto taky dobry a pozrel sa mi nato
http://leteckaposta.cz/210672006
http://leteckaposta.cz/210672006
octavia 2 BKC
ahojte, vedeli by ste mi pozriet na LOG, je to octavia II 1.9 TDI PD 77 KW, kod motora BKC, auto niejako nema tah a ma zvýsenu spotrebu, dakujem pekne.
http://leteckaposta.cz/158004459
http://leteckaposta.cz/158004459
vw golf V,77kw, 1.9TDI
octavia 2 BKC
ahojte, vedeli by ste mi pozriet na LOG, je to octavia II 1.9 TDI PD 77 KW, kod motora BKC, auto niejako nema tah a ma zvýsenu spotrebu, dakujem pekne.
http://leteckaposta.cz/158004459
http://leteckaposta.cz/158004459
vw golf V,77kw, 1.9TDI
@Ferdoo - nezdá se, že by to mělo jet špatně, ale takto kraťounký záznam to je na nic. Je třeba se povozit déle, já raději loguji místo sk10 sk8, a místo trojky je někdy lepší podržet čtverku Nemůžeš počítat s tím, že kolem 4000ot to bude žihadlo, tyhle motory je třeba držet kolem 3000ot.
@mentol - slabá váha, jak je tam dlouho/kolik najela? Tu by stálo za to vyměnit, aftermarket Bosch stačí ale do noname bych nešel. Pak znovu nalogovat.
@mentol - slabá váha, jak je tam dlouho/kolik najela? Tu by stálo za to vyměnit, aftermarket Bosch stačí ale do noname bych nešel. Pak znovu nalogovat.
vaha vzduchu
Ahoj, to som už kúpil takto auto , mam ho kratko, ale predpokladam že to predošli majitel nikdy nemenil a ma 320 000km ciže može mat ta vaha vzduchu aj vplyv nato , že mam zvyšenu spotrebu?
vw golf V,77kw, 1.9TDI
Samozřejmě, hlavně je to vidět v tom logu. Na těle váhy/tubusu jsou znaky s datumem, pokud by náhodou nebyla měněná jen samotná váha, a to by mělo být vidět na šroubcích, protože tu pěticípou pojistnou hvězdičku lidi většinou nemaj
Filtr je snad vyměněný, EGR průchozí, stav turba těžko říci, ale nafouká ale váha už nestíhá požadavek, takže ta omezuje dávkování nafty.
Filtr je snad vyměněný, EGR průchozí, stav turba těžko říci, ale nafouká ale váha už nestíhá požadavek, takže ta omezuje dávkování nafty.
https://uloz.to/tamhle/E3Le04QmiFCH/nam ... v-11-50-26
Tu mám graf zo včera...Viete mi povedať čo je zle?
Tu mám graf zo včera...Viete mi povedať čo je zle?
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 16 srp 2008, 03:07
- Bydliště: Geografický střed Moravského Krasu
Pánové potřeboval bych poradit.Octavie 1/1,9Tdi/81kW/ASV,při zahřátém motoru líce jak nová,ale při každém startu za studena,při přidání plynu,hned padala do nouzáku,jak se auto ohřeje,nikdy to neudělá.Těť je to už ve fázi,že když to za studena padne do nouzáku,hned potom auto jede jak na tři válce,hulí bílej kouř,a po zhruba třech minutách se to všechno zase srovná.Prosím o nasměrování.Trubo rok po repasu,táhlo na baňce turba běhá,N75nový,hadičky nový,Vag nehlásí vůbec žádnou chybu,co s tím?