Testování CR vstřiků a čerpadel

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Testování CR vstřiků a čerpadel

Příspěvek od Pepíček »

Napadla mě jedna taková věc, tak jsem trochu zapátral na internetu, jak si sám otestovat CR čerpadlo a vstřiky, aniž bych musel prodat střechu nad hlavou.
Na Alíku jsem našel zařízení, který umí ovládat solenoidový a i piezo vstřiky a čerpadla různých výrobců. Pak jsem našel toto video: https://www.youtube.com/watch?v=DrhEzog ... dex=4&t=2s ale použil bych jiný ovládání. Třeba toto: https://1url.cz/zKHio
Co si o tý bedničce z alíku myslíte? Jde mi jen a pouze o kontrolu vstřikovačů, jestli jsou ucpaný trysky, rozprach nafty, množství vsřikovaneho paliva a přepadový test. Nehodlám vstřiky opravovat, jen zkouknout viditelný závady.
Mám k dispozici čerpadlo CP1, rail a vše kolem toho z funkčního motoru.
Má smysl se tím zabývat? U nás to v okolí 50ti km nikdo nedělá, takže lítat s každou prkotinou.....
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No o tomto nic nevím. já mám na vrtačku udělaný CR čerpadlo klasicky budík na vstřik dam 12V z baterky na plusu mám vypínač přepad do flaštičky a je to.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Ten vstřik se ti těma 12V otevře? Pokud vím, tak 12V se přivádí pouze při neotevřeném vstřiku, jako jakési předpětí solenoidu a pro otevření se přivádí na cívku okolo 80V a proud teče okolo 15-20A. To platí pro solenoidový vstřiky Bosch a ostatní jsou na tom podobně.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nějaká zkoušečka by se hodila protože u nás to sice dělají,ale všechno co tam doneseš je automaticky špatný i když auto třeba normálně jelo a dáváš to jen na kontrolu když je třeba hlava dole nebo tak...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Biznis chcú len zarábať
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo je to tak já vím,ale kolikrát řešíš nějaký špatný starty,kouření a já nevím co a když ti pokaždý řeknou paneeee,to je v prdeli,to nemohlo jet...tak od čeho se pak máš odpíchnout že.. :roll:
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

No právě. Jednou jsem nesl na repas vstřiky a čerpadlo a u pultíku jsem se dal do řeči s chlápkem, a jestli by mi ukázal dílnu kde repasujou, že mě to zajímá, jak repasujou. Byl ochotnej mi ukázat dílnu a povědět všechno co se týká repasí. Pak přišel mechanik kterej mi měl dělat ty vstřiky a čerpadlo a to už mě chlápek v dílně nenechal. Povidal že musím pryč, že choděj kontorly. Tak jsem počkal před dílnou. Proč mě nenechali v dílně jsem si všiml až doma. Trysky vstřiků nebyly nový jak jsme se dohodly po testu, ale jen očištěný od karbonu. Novou trysku poznám ;) Další nedokážu posoudit, co tam s tim prováděli, nicméně po namontování vše funguje dodnes, akorát tam už nejezdím. Pro jistotu.

Když slyším ty recenze na tyhle firmy co repasujou, tak mě prostě napadlo zkonstruovat tohle zařízení.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“