Audi A5 2.0 tsi 132KW problem

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Audi A5 2.0 tsi 132KW problem

Příspěvek od corro »

Poradite nekdo.Pise to chybovy kod 2970-snimac polohy klapky v sacim potrubi/rizeni proudu vzduchu.P2015 00(096)- neplatny signal.Kdyz pridam plyn tak hroznej zvuk rachot asi od sani.Co myslite virive klapky,sani v haji nebo jen tesneni fouknute nebo ....?
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

To chce poradne protahnout po dalnici ono se to opraví
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Co tak sleduju tak auta s těmito motory jsou jeden velkej PPROBLÉM...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tohle je Gen3 od EA888, ale jinak pohoda ... (crazy)
Ná dálnici ani jinam bych to pod plným plynem netahal, ty klapky v sání budou KO, když už snímač hlásí neplatný signál a v sání to rachotí ... Nevím proč by to mělo být hned fouklé těsnění :D
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Rayx píše:Tohle je Gen3 od EA888, ale jinak pohoda ... (crazy)
Ná dálnici ani jinam bych to pod plným plynem netahal, ty klapky v sání budou KO, když už snímač hlásí neplatný signál a v sání to rachotí ... Nevím proč by to mělo být hned fouklé těsnění :D
Protoze tesneni bude 100x levnejsi (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Někde mi dole vlhne barák, co s tím uděláme...no,musíme začít kopat,no jo ale kde ? No kde, na balkóně, tam je nevíc místa... ;)
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

To jako fakt tyhle odpovedi borci?Dle me to je sani v haji ale snad za zeptani nic nedam.A proc bych to mel tahat pod plnym jen na dalnici🙈Jinak motor je udelanej nove pisty a zadny problem s olejem.Zatim
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak oni to nemysleli jistě zle, jen se pozastavili nad tím, proč hned uvažovat nad fouklým těsněním, když to rachtá na klapkách ...

Pěkné s tím olejem a GO, a to tyhle motory žrát neměly ... Se pochlub, kolik to najelo a kolik to bralo před GO? To byl jeden z těch prvních, co měly stíráky taky jen s "vrtanou" drenáží? Došlo k větším škodám nebo se jen vyměnily písty?
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Co ty klapky zaslepit?Bude pasovat ta sada co tak koukam ze jsou na audi a3 nebo octavka,leon atd?Nedelal to nekdo?
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Zaslepit bude asi nejlepsi.
Chlape, nebude lepsi to nekomu dat na opravu ?
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 287
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Z jakeho duvodu.Na RS4 B7 jsem si to taky udelal.Ale jinak jezdim za kamaradem na dilnu a delam si to unej vse to co neudelam v garazi a nebo to delame spolu a nebo jen on kdyz jsem zrovna v zahranici v praci.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“