Fabia nedrží volnoběh.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Jen se připojím, protože teď to auto kupuji sám pro sebe - BME...první, co jsem udělal bylo poslechnout si za studena hned po startu a změřit kompresi...nic to nestojí a hodně napoví
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tam jsou dvě možnosti but ten celý hodinkový strojek rozmontuješ a necháš udělat hlavu nebo vemeš akušku dvoječku vrtáček a dírek v klapce tolik až budeorigoš píše:Tlaky 8, 8, 10 barr. Není to nic moc, ale jiná auta na to běží.
ja jak píšeš
ale moc stabilní ty otáčky nejsou
zaplat pánbůh za ty dary
Také se stává, že volnoběh motor neudrží, když jsou posunuty rozvody..motor jede jako dělo, ale volnoběh neudrží. Tohle se stávalo, když nebyly přípravky na rozvody a dělalo se to v dobách, kdy nebyly dostupné. Pokud není únik v sání nebo jeden válec při volnoběhu nejde "na půl" , tak ty 2 to neudrží v chodu..Tak je tady i tato možnost...
nepropadat panice...
Jasně může to být skoceny a toto nastavis i bez přípravku,válec u rozvodů do HU,pro kontrolu dole dulciky na ozubených kolech proti sobě a vacka otvorem na čidlo polohy se dá nastavit pohledem
Pokud nemáš sundány prsa tak válec u rozvodů do HU,vyndat čidlo vacky a hned vidíš jestli je výřez ve vačce ve středu otvoru nebo ne
Pokud nemáš sundány prsa tak válec u rozvodů do HU,vyndat čidlo vacky a hned vidíš jestli je výřez ve vačce ve středu otvoru nebo ne
Já to myslel všeobecně, protože motor ať je odkudkoli funguje podle stejných fyzikálních zákonů...roman1648 píše:Jasně může to být skoceny a toto nastavis i bez přípravku,válec u rozvodů do HU,pro kontrolu dole dulciky na ozubených kolech proti sobě a vacka otvorem na čidlo polohy se dá nastavit pohledem
Pokud nemáš sundány prsa tak válec u rozvodů do HU,vyndat čidlo vacky a hned vidíš jestli je výřez ve vačce ve středu otvoru nebo ne
nepropadat panice...
Ahoj, přidám se do tématu, ptž je podobný mému a nechci zakládat nový topic.
Jde o motor 1.2 47kW, AZQ. Motor někdy po vyšlápnutí spojky po jízdě třeba na pětku houpne nebo chcípne. Nejčastěji hned po zápřahu, vteřině brzdění motorem a vyšlápnutí spojky. Ale není to pravidlo! Potom hned nejde nastartovat nebo vůbec, ale po sešlápnutí plynu chytne (jako kdyby byl uchlastanej? )
Na volnoběh motor běží plynule i se změnou zátěže třeba od alternátoru. Vyčistil jsem klapku (řekl bych že po ní se to zlepšilo), MAF, ,EGR, odkalovač oleje, zkontroloval hadice od něj a všechny podtlaky. Spínač spojky a brzdy OK.
Nastavil klapku, EGR. Žádná chyba se neukazuje. A ani měřené hodnoty nejsou mimo. Tlak na listě přes 3bary. Nové svíčky, vzduch filtr, rozvody před 4tis km. Tlaky ve válcích měřené před cca 1tis km a byly kolem 11.
Má někdo nápady co ještě? Díky
Jde o motor 1.2 47kW, AZQ. Motor někdy po vyšlápnutí spojky po jízdě třeba na pětku houpne nebo chcípne. Nejčastěji hned po zápřahu, vteřině brzdění motorem a vyšlápnutí spojky. Ale není to pravidlo! Potom hned nejde nastartovat nebo vůbec, ale po sešlápnutí plynu chytne (jako kdyby byl uchlastanej? )
Na volnoběh motor běží plynule i se změnou zátěže třeba od alternátoru. Vyčistil jsem klapku (řekl bych že po ní se to zlepšilo), MAF, ,EGR, odkalovač oleje, zkontroloval hadice od něj a všechny podtlaky. Spínač spojky a brzdy OK.
Nastavil klapku, EGR. Žádná chyba se neukazuje. A ani měřené hodnoty nejsou mimo. Tlak na listě přes 3bary. Nové svíčky, vzduch filtr, rozvody před 4tis km. Tlaky ve válcích měřené před cca 1tis km a byly kolem 11.
Má někdo nápady co ještě? Díky
já to teď měřil na BME a tlak na liště byl větší než 3 bary...ale asi to nebude mít vliv na tvůj problém...samotné čerpadlo dokáže natlakovat na kolik....myslím přímo na vývodu po otočení klíčku? Tam jsem měl 3,8 - jen pro srovnání
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Tlak jsem měl 3,3.. Další stupnici manometr nemá.. 🙂 a na maximum to vylétlo hned, myslím že tam bude i víc tedy a tlak ok.
Ještě se zeptám kolik máte otevření škrtící klapky dle vagu? Já při ohřátem motoru asi 2 až 2,2 st. Což dle vagu je OK (myslím že je to od 1 do 6 ), napadlo mě jestli není přivřená moc a přisává si to někde jinde ještě. Ikdyž nevim kde ptž jsem vše kontroloval. A když odpojím trubku od odkalovače oleje a zacpu, tak motor běží stejně a úhel otevření je opět 2 až 2,2st .
Nemá ještě někdo nápad.? Díky...
Ještě se zeptám kolik máte otevření škrtící klapky dle vagu? Já při ohřátem motoru asi 2 až 2,2 st. Což dle vagu je OK (myslím že je to od 1 do 6 ), napadlo mě jestli není přivřená moc a přisává si to někde jinde ještě. Ikdyž nevim kde ptž jsem vše kontroloval. A když odpojím trubku od odkalovače oleje a zacpu, tak motor běží stejně a úhel otevření je opět 2 až 2,2st .
Nemá ještě někdo nápad.? Díky...
Re: Fabia nedrží volnoběh.
Ahoj všem,
Tak problém u 1.2 htp 47kw motor AZQ se zhoršil. Ted na volnoběh to houpe jak blázen až chcípne a plynem to probrat dělá problém. Ale když odpojím MAF tak volnoběh drží. Vyměnil jsem maf z funkčního auta a nic. Sundal parohy vše vyčistil, zadělal všechny otvory, natlakoval a nikde to nesyčí. Dal sání zpět s novými těsněními, zadělal všechny vstupy krom klapky (egr mám zaslepený) a je to stejné. Vyměnil svíčky, zapalovací moduly, zkontroloval a změřil kabeláž mezi mafem a ecu a nenašel nic. Vyměnil jsem i jeden vstřik kvůli podezření že kape. Změřil tlaky na válcích(přes 14 všechny), zkontroloval rozvody, vyměnil gufero na klice u řemenu. A stále to nemůžu najít!
Nemáte někdo nápad co dál?
Jediné co mě napadlo jestli neodešla nějak ECU, ale nikdy jsem to nepároval a nevím jestli to obyč vagem 2012 lze..? Pokud se někdo podělí o návod, budu rád.. Popřípadě jsem z Boule, tak jestli to někdo udělá zaplatím.
Každej nápad beru.. Díky mějte se..
Tak problém u 1.2 htp 47kw motor AZQ se zhoršil. Ted na volnoběh to houpe jak blázen až chcípne a plynem to probrat dělá problém. Ale když odpojím MAF tak volnoběh drží. Vyměnil jsem maf z funkčního auta a nic. Sundal parohy vše vyčistil, zadělal všechny otvory, natlakoval a nikde to nesyčí. Dal sání zpět s novými těsněními, zadělal všechny vstupy krom klapky (egr mám zaslepený) a je to stejné. Vyměnil svíčky, zapalovací moduly, zkontroloval a změřil kabeláž mezi mafem a ecu a nenašel nic. Vyměnil jsem i jeden vstřik kvůli podezření že kape. Změřil tlaky na válcích(přes 14 všechny), zkontroloval rozvody, vyměnil gufero na klice u řemenu. A stále to nemůžu najít!
Nemáte někdo nápad co dál?
Jediné co mě napadlo jestli neodešla nějak ECU, ale nikdy jsem to nepároval a nevím jestli to obyč vagem 2012 lze..? Pokud se někdo podělí o návod, budu rád.. Popřípadě jsem z Boule, tak jestli to někdo udělá zaplatím.
Každej nápad beru.. Díky mějte se..
Re: Fabia nedrží volnoběh.
vždy na týchto traktoroch keď som sa vytrápil tak bol KO motor
posledne AWY , tlaky nameriaš pekne na všetkých valcoch rovnaké ale aj za akú dobu , dobrý motor zapľuje a ručička je hore , tomuto to trvalo dlhšie ... samozrejme GO a všetko ide ako má , voľnobeh ok , emisie prešlo ok ... pri oprave zistená aj zodratá vačka na prvom valci kde boli najčastejšie výpadky zapaľovania
predtým riešené x vecí , cievky , sviečky, filtre a prd z toho ...
posledne AWY , tlaky nameriaš pekne na všetkých valcoch rovnaké ale aj za akú dobu , dobrý motor zapľuje a ručička je hore , tomuto to trvalo dlhšie ... samozrejme GO a všetko ide ako má , voľnobeh ok , emisie prešlo ok ... pri oprave zistená aj zodratá vačka na prvom valci kde boli najčastejšie výpadky zapaľovania
predtým riešené x vecí , cievky , sviečky, filtre a prd z toho ...
Re: Fabia nedrží volnoběh.
Sused dôchodca 1.2 2003 azq kod motora 1vy. majitel origo 43000 km napr auto ide týždeň ako vino a potom 2 razy za den sa zacne dusit ako keby nebol benzin svieti kont motora diag hlasi vypadky zap na 1 valci vymenili sme sviecky a cievky (ngk) na druhy den vola opat to iste aj na diag vypadky na prvom valci vymenil sa palivak tyzden bolo ok potom zas nepacil sa mi livezaznam z lambdy pred katom lieta to od minus styri do plus 3ch voltov zacnem asi merat tlak benzinu a uvidim co bude
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431