O1 TDI ALH- poškubává..

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

prka: Díky..to jsem potřeboval vědět.Kolik tak nastavujes ty?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

To závisí na tom, co uživatel od vozidla žádá. Záleží na tom zda požaduje větší výkon v rámci možného nastavení nebo upřednostňuje ekonomickou jízdu. Důležitým faktorem je také opotřebení součástí motoru, zejména vstřikovacího čerpadla. Většinou je lepší nastavovat u vozidel s větším nájezdem voln. dávku směrem k spodní hranici /3 mg/. Motor pak lépe startuje, je živější a není třeba tolik řadit. Má však o pár deci na sto kilometrů větší spotřebu. Protože však řešíš problém "pocukávání", tak snižování čísla voln. dávky /obohacování směsi/ nebo "silnější" váha většinou tento problém ještě zvětší, zejména u "čipovaných" motorů. Je to s podivem, ale je to tak. Tuning většinou předpokládá, že se bude jezdit na vyšších otáčkách a razantněji a ty nižší otáčky nemají takovou "zálohu" paliva. Když pak časem dojde k nějakému opotřebení, tak tam palivo chybí. Pak většinou pomáhá ochuzení směsi /vyšší číslo voln. dávky/, prodloužení táhla baňky aby nebylo turbo tak jedovaté, nebo větší otevření EGRu. Přesně to jsem řešil i u mého druhého vozidla v popisu s chipem. Je to sice proti účelu chipu, ale funguje to. Protože preferuji spíše ekonomickou jízdu, tak mi takovéto snížení výkonu u chipu, který umožňoval max. vstřikovanou dávku 49 mg/H nevadí. Komu by vadilo, tak by se musel obrátit s největší pravděpodobností na tunera.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

prka: No startuje to studené i teplé na otočení, až jsem překvapený,bo teplé to většinou u těchto motorů startuje déle (třeba oproti AGR co máme taky). Váhu tam mám Pierburg. Spotreba dle tankování 5.4,nedusim to.Jako v tahu v otáčkách 2500+ to jede opravdu pěkně oproti sérii ALH před chipem.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

prka: Ještě mě napadlo,jestli to nemůže mít souvislost s nesmazatelnou chybou v motorové jednotce.Je tam chyba "Vyčtěte paměť závad sdružených přístrojů". Jenže v pristrojovce žádná chyba není..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

S tou uváděnou chybou to nemá nic společného.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

NOVON píše:prka: Ještě mě napadlo,jestli to nemůže mít souvislost s nesmazatelnou chybou v motorové jednotce.Je tam chyba "Vyčtěte paměť závad sdružených přístrojů". Jenže v pristrojovce žádná chyba není..
mám třeba v v hajzlu čerpadlo nastaví startovací dávk to vidíš kdž sděláš dekl ale nestartje, roztahneš jede, uděláš stím i 110 ale 1500 cuká, tímto chci říct pokd je málo paliva a otáčkoměr spadně dol než ho řj potáhne je málo paliva a cuká, a zs kdž otáčkoměr pomal padá na volnoběh a motor cuká je moc paliva,

to píšu jen proto když selžou autodata u starého motoru a dějou se věci nepochopitelné
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“