golf IV klima nejde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

golf IV klima nejde

Příspěvek od losmiros »

zdar

nejde mi klima, golf IV climatronic, nafta. chladivo napuštěno (nijak moc neunikalo), vyměnil jsem kompresor z funkčního auta, čidlo tlaku taky z funkčního auta, sahara se sepne, když zapnu klimu. střed na kompresoru se netočí, když zapnu climu, na svorkách 9,5V dle meho nazoru by mělo byt 12V, ale asi to spina jednotka dochlazovani a ta nevim kde je.
ve vagu měrene hodnoty n 25 sepnuta, jinak vše v toleranci, akorat někde vzadu teplota chladici kapaliny -99 stupnu, je to normal?
žadna zavada ve vagu, sem tam nějaka klapka ale neobjevuje se pravidelně.

napada mě přivest na kompresor 12V jestli se roztočí ten střed kompresoru, co?
nějaka rada prosim, popř. dobry servis na klimu v okoli olomouc, přerov, prostějov, ne jen plniče...

diky
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jednotka dochlazovani KO a je na levým nosniku.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Priveď 12V na kompresor (pin 1) či sa roztočí. Potom najdi RJ kompresoru, je naľavo vpredu pod baterkou (držia 2 šróby). Pin 10 ide na kompresor, tam máš tých 9,5V (aj mi sme tam mali stálych 9,5V), na pin 9 ide napätie baterky a na pin 8, keď zapneš klľmu, by malo ísť napätie baterky. Ak Ti na pin 8 ide napätie baterky a z pinu 10 na kompresor nie, bude chyba asi v RJ kompresoru (relátka), nám pomohla výmena.

Obrázek
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

trošku to oživím.. taky mi nejde klima a bordel bude v kabeláži. na kompresor mi jde napětí 1V ... měřil jsem tedy na tom pinu 9 jak píšeš kde má být napětí od baterky a mám tam také pouze 1V .. tak předpokládám že ten kabel k jednotce do pinu 9 bude nekde hnilý, že?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
krepy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 05 črc 2010, 12:57
Bydliště: zilina

Příspěvek od krepy »

jozef9 píše:Priveď 12V na kompresor (pin 1) či sa roztočí. Potom najdi RJ kompresoru, je naľavo vpredu pod baterkou (držia 2 šróby). Pin 10 ide na kompresor, tam máš tých 9,5V (aj mi sme tam mali stálych 9,5V), na pin 9 ide napätie baterky a na pin 8, keď zapneš klľmu, by malo ísť napätie baterky. Ak Ti na pin 8 ide napätie baterky a z pinu 10 na kompresor nie, bude chyba asi v RJ kompresoru (relátka), nám pomohla výmena.

Obrázek


Caute pani. Tiez mam problem s klimou a ako si pisal na pine 10 mam nameranych 000voltov .pin 9 tam mam 14.3v a na pin8 mam 13.58volta a nejde ani za certa.bude zle relatko? Ktore? Dakujem
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

krepy píše:
jozef9 píše:Priveď 12V na kompresor (pin 1) či sa roztočí. Potom najdi RJ kompresoru, je naľavo vpredu pod baterkou (držia 2 šróby). Pin 10 ide na kompresor, tam máš tých 9,5V (aj mi sme tam mali stálych 9,5V), na pin 9 ide napätie baterky a na pin 8, keď zapneš klľmu, by malo ísť napätie baterky. Ak Ti na pin 8 ide napätie baterky a z pinu 10 na kompresor nie, bude chyba asi v RJ kompresoru (relátka), nám pomohla výmena.

Obrázek


Caute pani. Tiez mam problem s klimou a ako si pisal na pine 10 mam nameranych 000voltov .pin 9 tam mam 14.3v a na pin8 mam 13.58volta a nejde ani za certa.bude zle relatko? Ktore? Dakujem


celá ta pixla na obrázku bude vadná.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“