uz me z toho mrd.... vodni pumpy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
objednával sem snímač tlaku v sani Pierburg na opla už nový nefungoval tak si ríkam asi nejaký zmetek tak sem objednal druhý a fungoval 2dny. Už mňa to nasralo tak sem išel na vrakovište pro originál. V krabička pierburg olepena kdejakýma ochranýma známkama a na smímači Made in italy a samolepka pierburg. Asi nejaký prebal už sa nedá verit ničemu. Nepatrí to do vodných pump ale asi mňa pomaly take je.ne
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Pierburg už u mě taky skončil - váha vzduchu taky přelepená všelijakýma ochranýma značkama a vydržela asi 50km a potom jsem zjistil, že kdybych vzal čínu za 500,- tak to vlastně bylo to samé jenom v krabičce Pierburg a chtěli za ní asi 2.500,-
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Sada Dayco montovaná před cca 3 rokama na moje auto viz. popisek nájezd 52 tis. km a spodní velká kladka pod pumpou KO, za studena hučela jako turbo. Kladky všechny GMB řemen klasika Isoran. Teď jsem dal Contitech (kladky Ina a Litens) a zvlášť pumpu Hepu tak to už snad bude OK. Takže Daycu doporučuji se vyhnout obloukem.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Dneska se nedá věřit ničemu, je třeba prověřovat co to jde.
K tomu KS-Pierburg a dalším, tohle jste zkoušeli, pokud byla pochybnost?
https://brandprotection.ms-motorservice.com/en/
https://protect.bosch.com/
https://www.vdo.com/passenger-cars/repl ... rotection/
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=171260
K tomu KS-Pierburg a dalším, tohle jste zkoušeli, pokud byla pochybnost?
https://brandprotection.ms-motorservice.com/en/
https://protect.bosch.com/
https://www.vdo.com/passenger-cars/repl ... rotection/
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=171260
Teď jsem dělal rozvody na Peugeot 407, zákazník si ho před pár měsíci pořídil. Po rozebrání vše SKF, pumpa brutálně chcala. Podle původního majitele měly najeto 15000 km, což i tak vypadalo. SKF dávám už jen ložiska do kol a to jen na přání majitele.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Re: uz me z toho mrd.... vodni pumpy
Rozvodova sada komplet INA. Menená pred 5 rokmi najazd 45000 na vodnej pumpe odišli ložiska vyosila sa a rozvody spadli. Už fakt neviem co do tých aut montovat
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: uz me z toho mrd.... vodni pumpy
no paráda... Xkové origo pumpy ještě fungují?
Re: uz me z toho mrd.... vodni pumpy
Volal sem s obchodakem a u rozvodových sad INA im pumpa takto neodešla len že začala tiecť. U INA sad mali problémy s tými šteftami na kladky že sa strihli. Takže dalšia super správa
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: uz me z toho mrd.... vodni pumpy
X pumpy uz roky neexistuju ale upravili cenu normalnych
Re: uz me z toho mrd.... vodni pumpy
Tak jak kluci??? Dělám si GO své 2,5tdi V6 noooo a asi už to nechci dělat znovu neříkám ze chci za vše dávat “milion” ale peníze až tolik neřeším jsem masochista to auto mám rad ale k motoru už bych se já teď už se svým snížením počtem kilometrů s nim nechtěl vracet a těch 10 let ( teď jsem to měl 12let a přes 220tis Km ) co to má interval už tam zpět nechci …..
Teď tam byla pumpa hepu řemeny dayco,kladky ina-litens (vše rok 2011 ale dělal jsem to někde v 2012 ještě puv majiteli) a napinak byl origo audi a rok na něm zatím nevidím a už si nevybavuju jestli jsem ho nechal nebo měnil.
Tak co tedy koupit originál?
Hepu? Graf?
Co teď tedy funguje rekne někdo než mě taky “mrdne”
Teď tam byla pumpa hepu řemeny dayco,kladky ina-litens (vše rok 2011 ale dělal jsem to někde v 2012 ještě puv majiteli) a napinak byl origo audi a rok na něm zatím nevidím a už si nevybavuju jestli jsem ho nechal nebo měnil.
Tak co tedy koupit originál?
Hepu? Graf?
Co teď tedy funguje rekne někdo než mě taky “mrdne”
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K