1.9 TDi ALH 66kw->120kw intercooler

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Daníček Jirka
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 09 srp 2021, 13:31
Bydliště: Ostrožská Nová Ves

1.9 TDi ALH 66kw->120kw intercooler

Příspěvek od Daníček Jirka »

Zdravím
Chtěl bych Seata Ibizu 6k2 1.9TDi ALH 66kw, upravenou na 120kw, posunout někam dál. Proto se dívám po nějakém intercooleru jako náhradu za současný sériový mezichladič včetně vedení.

Dokázal by jste mi, prosím, někdo poradit, do čeho jít? Ať nekoupím něco špatně 😅
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Z cupry TDI 118kw ? Napriklad. To máš seriovy cooler ktory pasuje do tvojha auta :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Daníček Jirka
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 09 srp 2021, 13:31
Bydliště: Ostrožská Nová Ves

Příspěvek od Daníček Jirka »

Dobře. Děkuji :)

Jen ještě dotaz: vybíral jste podle čeho? Značky auta, nebo v tom byly zahrnuty i jiné aspekty, podle kterých se řídit a vybírat?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

nebo nechat udělat na míru na auto...... záleží na tobě kolik chces do toho vložit peněz a jaký máš výkonový cíl......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

IC z cupry 118kw rozhodně nepasuje jen tak, je to jiná generace Ibizy.

Na tvůj výkon bude stačit klasický univerzální FMIC 550x140x65mm, do Ibizy se vleze docela dobře.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Daníček Jirka
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 09 srp 2021, 13:31
Bydliště: Ostrožská Nová Ves

Příspěvek od Daníček Jirka »

standa123: otázka, jestli by to nevyšlo o hodně dráž, než nějaký už hotový kit
Daníček Jirka
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 09 srp 2021, 13:31
Bydliště: Ostrožská Nová Ves

Příspěvek od Daníček Jirka »

turbo kamna power: ten by nejspíš i šel. Jen otázka, jestli by nebyl lepší nějaký jednostranný, kvůli vedení trubek
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jednostranný je nesmysl, vedení trubek bude u Ibizy právě lepší a o dost kratší s klasickým dvoustranným.
Žádný hotový kit se na Ibizu 6k2 nedělá, takže vedení si budeš stejně muset udělat sám (nebo nechat udělat).
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Hotové kity jsou většinou univerzální takže si ho stejně musíš doladit podle sebe.

Navíc mě se nelíbí, je to sám spoj a je to nehezký a nefunkční.

Musíš si rozmyslet kolik do toho chces investovat. Jen si uvědom že pokud do toho pujdes tak se opravdu nevyplatí šetřit.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Daníček Jirka
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 09 srp 2021, 13:31
Bydliště: Ostrožská Nová Ves

Příspěvek od Daníček Jirka »

Udělat vedení sám, jakože vybrat kolena a trubky, nebo co jsem našel, tak se dělají univerzální sady trubek, kterou si upravit (zkrátit apod.)?
Daníček Jirka
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 09 srp 2021, 13:31
Bydliště: Ostrožská Nová Ves

Příspěvek od Daníček Jirka »

Ještě mě k tomu napadlo: nemůže výběr ovlivnit i turbo, co je v autě? Turbo mám z Fabia I RS 96kw, ale na tu se dělá cooler poměrně velký. Zase otázka, aby se to nehádalo s mými 120kw
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Na turbo z fabie 96kw nepotrebujes vetsi ic, protoze to turbo je uz ted na hranici svych moznosti.
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 728
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

cacinek píše:Na turbo z fabie 96kw nepotrebujes vetsi ic, protoze to turbo je uz ted na hranici svych moznosti.
Přesně tak....kup si jiný auto a budeš mit klid min do toho vrazíš
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

cacinek píše:Na turbo z fabie 96kw nepotrebujes vetsi ic, protoze to turbo je uz ted na hranici svych moznosti.
to je úplný nesmysl, větší IC naopak uleví turbu i motoru. Ten sériový v Ibize 6k je nedostatečný i na sériových 81kw...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“