Mrkni na obrazky.
Ono to cerpadlo je hloupe, ma jen snimace v sobe.
Jednotka ovladani cerpadla je na obrazku ta A10.
Je zezadu pod cerpadlem, poruchova docela slusne,
ale jde opravit.A pak je tam jeste hlavni ridici jednotka
vstrikovani A7.
Na obrazku vidis plynovy pedal, jde do A7.
A uz nevymyslej kraviny :)))))))))))
-----------------------------------------------------
https://uloz.to/tamhle/3duvNUp8VSw2/nam ... yxJTLjLD==
------------------------------------------------------
Opel Astra G 1,7dti denso V5 čerpadlo.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No kraviny já rád.
VE čerpadla jsou všechny hloupý.
Stavěl jsem ze třech čerpadel jedno. Jen mi uniká jak ovládá plyn ta mechanika/elektrika přímo v cerpadle.
Bosch má kroužek který upouští tlak z pistku a tím to cely ovládá. Zde ovšem ten kroužek není což značí ze to ti kluci japonský musí mít ovládaný elektrikou a to asi tím velkým ventilem na vysokotlaké hlavě takže on nebude “jen” stop ventilem.
Ano jednotky odchází. Na studenaky veprostřed a nahoře ten “co já vím co je to za sráč asi udmernovac” mě jde o to pochopit to čerpadlo mechanicky jak funguje. Nepotřebuji to ale rad věci chápu.
VE čerpadla jsou všechny hloupý.
Stavěl jsem ze třech čerpadel jedno. Jen mi uniká jak ovládá plyn ta mechanika/elektrika přímo v cerpadle.
Bosch má kroužek který upouští tlak z pistku a tím to cely ovládá. Zde ovšem ten kroužek není což značí ze to ti kluci japonský musí mít ovládaný elektrikou a to asi tím velkým ventilem na vysokotlaké hlavě takže on nebude “jen” stop ventilem.
Ano jednotky odchází. Na studenaky veprostřed a nahoře ten “co já vím co je to za sráč asi udmernovac” mě jde o to pochopit to čerpadlo mechanicky jak funguje. Nepotřebuji to ale rad věci chápu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K