Nouzový režim občas u BJB 77kw O2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nouzový režim občas u BJB 77kw O2
Caute kluci,dokaze poradit cim by to mohlo byt, treba 2x do mesice se mi
stane ze nastartuju,vyjedu z domu a uz jedu v nouzaku,klasika vypnu-zapnu klic a jedu normal, spis je problem ze po nastartovani uz jedu v nouzi, auto ma 430tis na hrbu, komplet udelany motor vcetne turba, ale tohle vidim na elektronicky problem bud svazek anebo krabicka co ovlada podtlaky? Svazek kde byva nejcasteji spatny u starteru? Diky za rady auto O2 77kw BJB [/b]
stane ze nastartuju,vyjedu z domu a uz jedu v nouzaku,klasika vypnu-zapnu klic a jedu normal, spis je problem ze po nastartovani uz jedu v nouzi, auto ma 430tis na hrbu, komplet udelany motor vcetne turba, ale tohle vidim na elektronicky problem bud svazek anebo krabicka co ovlada podtlaky? Svazek kde byva nejcasteji spatny u starteru? Diky za rady auto O2 77kw BJB [/b]
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Tak to jsem jeste neslysel,z ceho usuzujes,spodek je prekrouzkovany,hlava kompletni repas u enginetec, tlaky jsem teda nemeril ale tohle by me nenapadlo... 

Naposledy upravil(a) TomášTDI dne 16 srp 2021, 07:23, celkem upraveno 3 x.
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm