Nouzový režim občas u BJB 77kw O2

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Nouzový režim občas u BJB 77kw O2

Příspěvek od TomášTDI »

Caute kluci,dokaze poradit cim by to mohlo byt, treba 2x do mesice se mi
stane ze nastartuju,vyjedu z domu a uz jedu v nouzaku,klasika vypnu-zapnu klic a jedu normal, spis je problem ze po nastartovani uz jedu v nouzi, auto ma 430tis na hrbu, komplet udelany motor vcetne turba, ale tohle vidim na elektronicky problem bud svazek anebo krabicka co ovlada podtlaky? Svazek kde byva nejcasteji spatny u starteru? Diky za rady auto O2 77kw BJB [/b]
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
gyba
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 18 črc 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od gyba »

Horší komprese na 2 a 3 válci
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Tak to jsem jeste neslysel,z ceho usuzujes,spodek je prekrouzkovany,hlava kompletni repas u enginetec, tlaky jsem teda nemeril ale tohle by me nenapadlo... :o
Naposledy upravil(a) TomášTDI dne 16 srp 2021, 07:23, celkem upraveno 3 x.
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
gyba
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 18 črc 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od gyba »

No a já ještě neslyšel, aby se něco opravilo na fóru.
Diagnostika ?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jestli to bude vyloženě nouzový režim, tak musí být v paměti nějaká chybová hláška.
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Obrázek
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak to jdi po kabelech v oblasti u startéru.

Už jsem zažil situaci kdy bylo proklepané i žhavení a pouštělo + do proklepaného kabelu snímače tlaku nebo teploty paliva.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tohle řešil kolega na OII,kabeláž u startéru,auto se zbláznilo,lítala teplota,pořád jely sahary atd
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

No me to taky prijde ze to bude elektrika a vim ty dvojky na to trpi, omrknu to a pak dam vedet :)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo on taky na to přišel mimo jiné tak že dal jinou klapku a chybu to hlásilo pořád..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“