Ford Mustang
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Mustang
Tak jsem dneska odpolende byl vhozen do Mustanga a jed.ˇByla to pětilitrová osmička s výkonem okolo 500HP v tovární úpravě v manuálu 6 kvaltu. A tak jsem ten buchar rozjel a byl z toho vykulenej, tolik HP pod nohou a takový krouťák musí člověk vstřebat , což mi samozřejmě za tu chvíli nehrozilo. Nový majitel, celoživotní TDI- čkář ma tom byl obdobně, jel s tím první jízdu. Takže amatérské testování.. Už předem jsem věděl, že na to nemám, chce to zkušenosti. Ale naložil jsem tomu a děly se věci, jízda předtím s Passatem W8" byla procházka po obědě", ale kultivovaná zato tohle a zadní náhon je v běžném provozu fakt moc. Spojka pěkně tuhá, poprvé mi to chcíplo, ale pak to šlo a hlavně to předjíždění...Samozřejmě ruční řazení nic neodpustí, ten obrovský kompresor to tam cpe , až má člověk mokrá záda..Naplno jsem otevřel právě do velkého taháku na 3. kvalt a až jsem se lekl, jak to štěkalo jako ARomeo , já přeřadil a zase štěk, sledovat otáčkoměr jsem ani nestihl..Ale jedno vím, na tohle nemám, mám rád ten pocit vytáčení a v plném kalupu v max. otáčkách přeřadit. Tohle mne ale předběhlo a vytáčí se to moc rychle. takže blesková akcelerace je hlavně o řazení. Můj handicap také byl, že jsem si nevzal brejle, takže kontury byly rozmazány..Nemohl bych to mít, zabil bych se nebo někoho jiného. Tady to chce rozum a nenechat se opojit rychlostí.. Nevím nevím, jak můj líný známý zvyklý na Superba 140 KW v automatu a v zajetí asistentů chce jezdit s tímhle..Synovi okolo 2o let bych to nekoupil..Zážitek ale úžasný.....
nepropadat panice...
To jsou ty chvilkovy zážitky kdybys v tom jel déle zjistíš že jízdní vlastnosti díky napravám hrůza a je to vlastně těžká velká neohrabaná krabice zlatý uno na který jsi zvyklej co...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No nevím mít dole prasklinu vlezu radši do něčeho tichého než do takovýho stroje to už je větší romantika traktor...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
To ameriky bejvaj. Mám Chevyho Caprice 5.0 V8 ale v sérii, takže 130kW ale o to nejde. Ty podvozky maj dinosauří pravěké konstrukce, na kterých nikdo snad ani nikdy nezapracoval. Zadní tuhá náprava je děs běs a přední kola se v rejdu úplně perou, až lítá štěrk. Svezení je ale 1A.roman1648 píše:Bohužel musím souhlasit, výkon to má, to ano, ale jinak je to auto v podstatě nezvladatelný
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Nejde o mě, moje zážitky jsou samozřejmě subjektivní, a jsem rád , že se to stalo a mohu to zopakovat. Ale Mustang je v této době nejoblíbenější sportovní vůz v Evropě a je velmi spolehlivý na což Evropa už není zvyklá. , Mě na tom potěšilo, že amíci počád koumali, proč se těm Italům i ty velké motory tak točí, tak si jeden přivezli, /mám zato Maserati/ rozebrali a zjistili, že to je konstrukcí kliky a ojnic./ to jsem vyčetl/ Tak podle toho zkonstruovali ten svůj. To mne právě zarazilo, jak se ten brutál točí, ale je mi samozřejmě jasné , že na podzim a v zimě to nebude sranda..Ale dá se s tím klidně brouzdat a jen poslouchat tu osmičku..A taky jsem hned cítil závadu, má to už něco najeto a je tam problém s kardanem, při každém ostřejším přeřazení v tahu tam pěkně cvaklo.-bouchlo.Ale důležité je, že je majitel nadšen a vytržen z té letargie made in TDI..Ladas píše:To jsou ty chvilkovy zážitky kdybys v tom jel déle zjistíš že jízdní vlastnosti díky napravám hrůza a je to vlastně těžká velká neohrabaná krabice zlatý uno na který jsi zvyklej co...
nepropadat panice...
To sportovní je hodně nadnesené spíš je to hele já mám něco víc než hnůjdaje jinak ty V8 dělali možná dřív než bylo maserati takže bych tomu že obšlehli itala zase tolik nevěřil a jestli něco dovezli a rozebrali tak to byl zavodak a ne produkční auto...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Za kolik se dá takový mustang pořídit? Mám takový dojem že to asi zas tak drahé auto nebude, páč jen tady po Zlíně jich jezdí tak 15. Na honění ega asi dobrý, je to něco jiného jak silnice plné škodovek a hjundajů, nicméně já osobně bych si na poměřování pindíka představoval trochu jinou káru.
Jezdí tu jedno Maserati, to když startuje z křižovatky, to běhá mráz po zádech. Ale to se asi zase nedá koupit za cenu jednoho zánovního Superba.
Jezdí tu jedno Maserati, to když startuje z křižovatky, to běhá mráz po zádech. Ale to se asi zase nedá koupit za cenu jednoho zánovního Superba.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomasi 6- přesně tak, taky bych do toho nešel , ale jako zkušenost je to bezva. Zopakuji si to a s tou cenou je to tak, ža auto bylo prdlé na přední pravý blatník , opraveno velmi dobře a bylo to výměnou s doplatkem. Doplatek nevím, ale výměnou to byl Passat W8 pro nadšence koncernu..To točení toho motoru je překvapující v tom, že původní klasika V8 Ford byl stejně jako Chevy obrovský krouťák , ale nahoře nic moc, tak jak to bývalo spolu s rozvodem OHV..Ale tohle patrně díky kompresoru se pomátne..Ten zvuk uvnitř není zas tak děsivý,a je to utlumené i zvenku. Jinak ten zvuk je jiný jak psal Tomas 6, to Maserati, které sem tam jezdí okolo mne má jinou intonaci zběsilce, pokud se sem tam převaluje ,"potí se mi záda" a očekávám výbuch..Když za to vezme, je to orgasmus poslechu motoru. Ten Ford je jiný, je to brutál..Mám raději kategorie lehký Welther než těžkou váhu..Protože i dobře mířená rána mrštného borce tu horu masa sestřelí
nepropadat panice...