Vysoká spotreba bez závad na diagnostice
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vysoká spotreba bez závad na diagnostice
Zdravím
Mám problém s passatem B7 2.0 tdi 103kw. Egr off + chip na 133kw. Po chipu spotreba spadla a auto si bralo kolem 5 l. Po 2 týdnech náhle vysoká spotreba po nastartování auta. Hodnoty na palubním počítači lítali kolem 49.9l / 100km což jsem si hned všimnul a nějak se mi to nezdálo ale říkal jsem si že je studený motor tak možná proto. Ale zvedla se mi i průměrná spotřeba kolem 7-8litrů s hoooodne lehkou nohou( palubák nelže.) Poté mi auto začalo hulit a smrad. (Nejspíš auto stale dělalo regeneraci dpf) ale nějak se nedařilo ji dokončit.
Nepichnul jsem auto na diagnostiku auto nic nehlásí, zkontroloval jsem váhu vzduchu,vstriky,Lambdu vše ok. Tak jsem chtěl spustit nucenou regeneraci z místa a všimnul jsem si že mi nejede čidlo nejspíš před DPF a nucena regenerace nemohla proběhnout kvůli nedosaženi teploty. Poté mi auto samo řeklo o regeneraci a tak jsem jel auto prohnat po dálnici a kontrolka zhasla. Všimnul jsem si spotřeby při regeneraci byla nižší jak po regeneraci, poté co kontrolka zmizela hned by spotreba šla nahoru.. divné že auto nic nehlásí. Tak mě napadlo udělat přizpůsobení a zkusit reset DPF. Moje otázka zní je možné že toto cidlo ovlivňuje spotřebu a jak by jste postupovali?
Díky
Edit reset dpf nepomohl a přizpůsobení teplotniho čidla asi nejde
Mám problém s passatem B7 2.0 tdi 103kw. Egr off + chip na 133kw. Po chipu spotreba spadla a auto si bralo kolem 5 l. Po 2 týdnech náhle vysoká spotreba po nastartování auta. Hodnoty na palubním počítači lítali kolem 49.9l / 100km což jsem si hned všimnul a nějak se mi to nezdálo ale říkal jsem si že je studený motor tak možná proto. Ale zvedla se mi i průměrná spotřeba kolem 7-8litrů s hoooodne lehkou nohou( palubák nelže.) Poté mi auto začalo hulit a smrad. (Nejspíš auto stale dělalo regeneraci dpf) ale nějak se nedařilo ji dokončit.
Nepichnul jsem auto na diagnostiku auto nic nehlásí, zkontroloval jsem váhu vzduchu,vstriky,Lambdu vše ok. Tak jsem chtěl spustit nucenou regeneraci z místa a všimnul jsem si že mi nejede čidlo nejspíš před DPF a nucena regenerace nemohla proběhnout kvůli nedosaženi teploty. Poté mi auto samo řeklo o regeneraci a tak jsem jel auto prohnat po dálnici a kontrolka zhasla. Všimnul jsem si spotřeby při regeneraci byla nižší jak po regeneraci, poté co kontrolka zmizela hned by spotreba šla nahoru.. divné že auto nic nehlásí. Tak mě napadlo udělat přizpůsobení a zkusit reset DPF. Moje otázka zní je možné že toto cidlo ovlivňuje spotřebu a jak by jste postupovali?
Díky
Edit reset dpf nepomohl a přizpůsobení teplotniho čidla asi nejde
Opravdu nic nelhlásilo ani ted nehlásí a to čidlo ukazuje furt -273 Canydraj píše:Pokud nejsou splnene podminky pro regenaraci
FAP se ucpe, a mas vetsi spotrebu, a naftu v oleji.
A zrovna to cidlo pred FAP.
To ti muselo hlasit zavadu.
DPF je čisté, nejde udělat nucená regenerace nejspíš kvůli EGRU, ale když jsem to prohnal na dalnici tak se DPF vyčistilo a pote hlási popilek 3g ( z 24g) a spotřeba stále stejně vysoká. Při regeneraci když auto regenerovalo tak na palubaku bylo menší spotřeba po celou dobu regenerace, hned co kontrolka zhasla a DPF se vyčistil spotřeba šla na horu.. Já to nechápu.