1.8 TSI CDAA nemaže

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Josefbmw
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 24 lis 2018, 12:03
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Josefbmw »

A zkusit ten pojistný (redukční) ventil na olejovém čerpadle nazkoušku našperovat co to bude dělat, nemyslím ten přepínací normální /redukovaný.
Zkusit jen na ten volnoběh samozřejmě.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No po odevzdání zákazníkovi to najelo 350km bez konvičky, a pak prý náhlý šlus a mazání nula.

Ono jde o to, jak moc najednou to bylo, to už se musí najít na dílech.
Čidlo redukovanýho tlaku spíná cca 0,55-0,7-0,85bar, znamenalo by to že motor ani nevytáčel nad 3000-3500ot, že neproběhla kontrola čidla normálního tlaku spínajícího při cca 2,15-2,55-2,95bar.

To by Honza, když to čerpadlo otevřel, musel najít tu pružinu u "cold start valve" KO nebo něco se sedlem kolem tý kuličky.
Honza Kolář píše:Jinak, tlak oleje po startu s odpojeným přestavovačem byl stejný, jen neklesnul. Po ohřátí klesl ještě více. Studený pod 2bary, teplý cca 1 a míň.
Při odpojeným N428 to má při 2000 mazat to co jinak při 3500-3700, tedy 3-4bar.
Naposledy upravil(a) Rayx dne 11 zář 2021, 12:18, celkem upraveno 1 x.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@ Honza Kolář

Pokročils dál, nebo nestíháš a tohle musí počkat?
Honza Kolář
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 led 2008, 17:20

Příspěvek od Honza Kolář »

Ahoj,

dělám na tom, ale jen jak je volná chvíle - a těch moc není.
Sborka motoru je asi v polovině.

Dám potom vědět jak to vypadá.

Napadlo mi ještě, jestli bys mi neposlal rozměry o kroužků na ventilu pod filtrem abych toto ještě měl jak má být......

Díky Honza
Kolca
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Honzo, ty rozměry o-kroužků nemám, muselo by se odměřit na novém dílu ... Ale ten trn nestojí moc, v autorizáku by měl být za 224
06J115679E
Tady to mělo sice fix interval, tedy častější výměny, ale zase to nemá nalítáno hafo, tak snad ty kroužky nevypadaj jak ty vlevo. Ale je to zásadní místo, to když netěsní, tlak není, tak se to musí prověřit jako jedno z prvních míst. No případně tam zkusit dát větší kroužky a odzkoušet, jak jde máčknout ten trn do sedel.

Měl bys pro mě prosím ještě info k tomu co jsem psal?
Jaký ty ostřiky pod písty jsi tedy vzal, číslo?
Skutečně to mělo ve hlavě jiný zpěták v olejovém kanálku než to z fotky zpátky ve vlákně? Psals jen o kuličce a pružince, to tam co vím není.
Sítko i ventil ve staré ložikové stěně byly nebo ne?

Dík ;)
Naposledy upravil(a) Rayx dne 11 zář 2021, 12:19, celkem upraveno 1 x.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak rozměry o-kroužků jsem asi dohledal 8) Kolik tedy maj ty co tam máš nyní?

Je to stejně provedení, dva takový kousky a zničí to motor ... U dieslu se u patron filtru musí měnit o-kroužky vždy, tady u benzínu 1.8/2.0 EA888 začali servismanům předepisovat výměnu komplet "trnu" až na Gen3, od OIII, ale stejně to moc lidí nedělá včetně autorizáků ...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 69#1284069
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@ Honza Kolář

tak dva měsíce pryč, kolik bylo volných chvilek na tenhle stroj? Pokročils někam nebo to není stále složený? Fakt by mě zajímalo, jak to dopadlo ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“