BKD po repasu vstřiků v Autozm

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

BKD po repasu vstřiků v Autozm

Příspěvek od yardarytarda »

Zdravím všechny . Věděl by někdo kde jsem mohl udělat při montáži chybu ?Nebo je to blbě udělaný repas?Jede to dobře akorát je trhavý volnoběh.Což následek je vidět i na měřených hodnotách.Nevědel by někdo proč to ukazuje tak velké odchylky časů na kanále 23 u všech?Obrázek
Obrázek
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

a nafta v oleji neni? kdyz jsou po repasi korekce mimo tak je vetsinou trhla gumka na vstriku
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Potřeboval bych vysvětlit kdy časování ukazuje do plusu a kdy do mínusu...Auto muselo odjet tak jsem neměl možnost ani vstřiky přehodit mezi sebou...Přijede cca za měsíc.Starty normální i výkon krásný . Vstřiky jsem dotáhl rukou a pak 3x90* ,vahadla povolil od dorazu o 225*
Princip korekce dávky je mi jasný.V tom časování plavu.
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

nechcem byt za mudreho ale ked mas na 23 tak vysoke minuspve hodnoty vstrek nema naftu...asi vcduch gumicky tandem....ale nech potvrdia skusenejsi
Tdi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

225° ??
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

roman1648 píše:225° ??
Je to moc?Právě jsem nevěděl jestli 180 nebo 225....Může to mít zásadní vliv na ty odchylky časů?Naftu to určitě má...Starty ok i výkon.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

225° byly jen ty starší 96kw a tak ty "novější" dávám vše na 180°
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

roman1648 píše:225° byly jen ty starší 96kw a tak ty "novější" dávám vše na 180°
Díky za rady.Co jsem tak vypátral tak udajně ta větší vůle co jsem tam nastavil má za následek ty velké mínusové hodnoty časů.No jak mi auto přijede na olej tak to přešteluju a uvidím co se stane..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No repasovaný vstřiky, a kanál 13 teda nic moc hezkýho, co ten třetí? Jasně, ten první print není volnoběh, ale mít 1,29 na volnoběh už něco říká. Je to sice v toleranci, ale je to tam ... Komprese sis pro srovnání nezměřil? Však víme, korekce volnoběhu není jenom o vstřiku.

Nejlépe si to lognout, stavová/statická info z printscreenu nemá takovou info hodnotu jako průběh, co je vidět na logu.

BTW, Autozm, zajímavý jméno, přidat rd a je to jasné ... :D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jak vypadaly sedla? podle těch hodnot to nejspíš podfukuje, dávaly se nový šrouby na vstřiky?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo to jsem nezmiňoval protože jsem předpokládal že sedla/dosedací plochy má cajk, když je to u těchto motorů tak profláklý ;)
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Sedla jsem nezkoumal.Při rozborce všechny šachty naprosto čisté..Proto jsem se sedlama nezaobíral.Uvidím jak to bude vypadat teť jak do toho polezu.Budu se s tím bavit cca za 3.týdny..Šrouby jsem neměnil vyměním je příště.Chystám se přehodit 1.za 3. a uvidím.
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Rayx píše:No repasovaný vstřiky, a kanál 13 teda nic moc hezkýho, co ten třetí? Jasně, ten první print není volnoběh, ale mít 1,29 na volnoběh už něco říká. Je to sice v toleranci, ale je to tam ... Komprese sis pro srovnání nezměřil? Však víme, korekce volnoběhu není jenom o vstřiku.

Nejlépe si to lognout, stavová/statická info z printscreenu nemá takovou info hodnotu jako průběh, co je vidět na logu.

BTW, Autozm, zajímavý jméno, přidat rd a je to jasné ... :D
https://www.autozm.cz/?gclid=EAIaIQobCh ... xfD_BwEtak je to tady u nás vyhlášené....Dělají dobrou práci...Snad.. ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“