Repase starých vstřiků

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

evlo
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 04 dub 2014, 18:56

Repase starých vstřiků

Příspěvek od evlo »

Co všechno potřebuji pro repasi 4M40 vstřiků kromě tohodle https://www.motora.cz/bosch/H-105-007-129.html ?
Předpokládám nějaká těsnění atd. Ale co přesně koupit?

Komplet vstřikovače jsem našel jen na alíku to ve mě nebudí moc důvěru.

Nebo ma cenu koupit treba tohle https://www.aliexpress.com/item/32957358944.html a k tomu ty bosch originalní trisky?
Naposledy upravil(a) evlo dne 10 zář 2021, 11:20, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

4M40 to je motor Mitsu?
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Když by jsi si rozkliknul odkaz, tak se nemusíš takhle ptát ;)

Engine nozzle set 4M40 injector nozzle and holder assembly ME200204 for mitsubishi PAJERO II V3W V2W V4W 2.8TD
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
evlo
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 04 dub 2014, 18:56

Příspěvek od evlo »

https://www.aliexpress.com/item/1005001989412802.html

tady tohle ma i nejaky objednavky a je tam realna fotka

mozna dava smysl koupit tyhle a pak tam dat tu origo bosch trisku ve spravne specifikaci? [tehle z aliku maj 131 a na ten muj skoro veteran patri 129]

Nikdy jsem vstrik ani nevyndal, natoz abych ho rozdelaval, tak nevim jak moc je to realna operace.

se divam pro montaz jeste potreba 2 tesneni
MD070717
MD070718
a ten vstrik ma jen 8 dilu celkem
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, tak pak nechápu proč se do toho pouštíš, prostě vem vstřiky a odvez je tam kde je opravují/repasují a nech je udělat
I když to nakrásno přeskládáš tak neseřídíš tlaky...
A na nějaký číňanský vstřiky se vykašli, kámoš dal vstřiky z alibaby nebo odkud a po pár jízdách roztavenej píst :roll: , tak hlavně že ušetřil
evlo
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 04 dub 2014, 18:56

Příspěvek od evlo »

Tak 3700 za jeden vstrik me prijde dost no. Je to drazsi nez nova cela sestava.

A nevidim tam nikde nic co by se dalo serizovat.


Tady to typek taky proste nahazi na sebe https://www.youtube.com/watch?v=axleNM4euB4 aha tam je nejakej shim, tak jo https://www.youtube.com/watch?v=CWaVnDlfQSg 15 000 CZK za mini sanci, ze by shim byl spatnej se vyplati

origo bosch 9430610435 nebo 9430610420 stoji 2000 novy ... ale nevim teda jestli to ma v sobe vsechno az na trisku nebo co je soucasti 9 430 610 420
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

každý mechanicky otevíraný vstřikovač je nutné po jakém koliv zásahu do něj seřidit.... vstřikovač se dá na testovací tlakovou pumpu a měří se při jakém tlaku otevírá...při nizkém otevíracím tlaku se musí vstřik znovu rozebrat a pod tlačnou pružinu jehly trisky se vloží seřizovací podložka, vstřik se složí a znovu testuje.. a to tolikrát dokud vstřik neotevírá při požadovaném tlaku... že to nějaký pepík na videu jen sešrubuje v ruce a hodí na motor ještě neznamená že je to správný postup ;)
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Kokotov z YT by so dával do basy , hlavne, že sa tvária dôležito, s rukavičkami a čistým náradím s ktorým sa v živote nepracovalo. Natočia pičoviny a píčusovia ich doma napodobňujú, odbornosť NULA.
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Musim ti oponovat, vdaka Bohu za YT.
Vdaka hrdinskym cinom autorov videi maju potom seriozny mechanici stale plny dvor aut na opravu ;) .
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
evlo
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 04 dub 2014, 18:56

Příspěvek od evlo »

uz jsem se teda rozhodl, protoze ty origo nejsou skladem, tak vemu ty z alika, furt mensi sance, ze tam da spatnej shim cinan, nez ze to tam da profesional za 3700, kdyz to bude fungovat divne, tak si koupim tu pumpu a zrepasuju si to sam, sic zas dalsi kram, ale i na jedno pouziti to vyjde levneji nez vyuzitt sluzbu repase vstriku

pumpa, vstriky z aliku a origo trisky vyjdou dokupy furt 3x levnejsi nez profi servis
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

o kvalitě pumpy z ali bych chtěl vedět víc :D .. jinak uplě nejlevnější bude koupit sadu podložek na seřízení vstřiků a zajít nekde do místního jzd kde měly nebo ještě mají staré zetory a maji svoji dílnu.. na jistotu tam budou pumpu na vstřiky mít.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
evlo
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 04 dub 2014, 18:56

Příspěvek od evlo »

Klidne napisu a natocim videjko s tou pumpou ... ale to asi bude vec co v shop manualu bude, ne?
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 728
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

evlo píše:uz jsem se teda rozhodl, protoze ty origo nejsou skladem, tak vemu ty z alika, furt mensi sance, ze tam da spatnej shim cinan, nez ze to tam da profesional za 3700, kdyz to bude fungovat divne, tak si koupim tu pumpu a zrepasuju si to sam, sic zas dalsi kram, ale i na jedno pouziti to vyjde levneji nez vyuzitt sluzbu repase vstriku

pumpa, vstriky z aliku a origo trisky vyjdou dokupy furt 3x levnejsi nez profi servis
Až ti to propali pist tak to sem taky napiš, ale to malo kdo napiše.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Za chvili tema kouri cerne, co s tim? Dal jsem nove vstriky z aliku 😀
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kluci to je marný, až to na něho z toho vstriku vyskace a napadá do bordelu po zemi pochopí to, nic ve zlým přeji hodně zdaru ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“