Rozvody Connect 1.8tdci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvody Connect 1.8tdci
Kluci jak jsou tady řešený rozvody ?
Kód motoru R3PAF 66kw ale podle vyobrazení dle VIN mi to ukazuje možnosti z kliky na čerpadlo řetěz i řemen, vršek na vačku je jasnej
Je to daný rokem výroby ?
díky
Kód motoru R3PAF 66kw ale podle vyobrazení dle VIN mi to ukazuje možnosti z kliky na čerpadlo řetěz i řemen, vršek na vačku je jasnej
Je to daný rokem výroby ?
díky
když sem řešil tenhle motor v mondeu.byl padlej na klice,tak vrakař povídal,že ty řemenový motory dost padaj právě na ten řemen. Mění se jen vrch,na spodek se sere,páč je to udajně na furt,a zbytek si myslí,že tam ma řetěz. A jako bonus je v tom bordel,kdy tam ten řetěz je a kdy ne. Tak bych ho radši pro sichr dal.Km málo ale řemenu bude spíš vadit i ta doba. A někde sem zahlíd info,jak někdo od fordu psal,že ne všechny neorigo oleje sou pro ten řemen vhodný ikdyž maj normu. tak pokud nevíš,jestli to doted jezdilo na orig oil..at ti to za tejden nepřijede na podvalu
ten remen sa musi menit kazdych 80-100 inaksie sa pretrhne a je problem po 80 tis je popraskany a natiahnuty , musia sa vymenit aj gufera z pametovej ocele na kluke a kolese cerpadla bezpodmienecne musis dodrzat montazny postup pri montazi gufier inac sa roztecie, treba vymenit aj ocelove tesnenie na prsiach
Nepretrhne, interval je 200tkm. Ak myslíš ten v oleji. Môj rekord výmeny je 340tkm, keď pán chcel preventívne vymeniť reťaz a zistil, že je tam remeň. Plechové tesnenie je na tesnení vstrekovacieho čerpadla. Prsia nie sú prsiami, ale olejovým čerpadlom. Čo sa týka prípravkov - vrch zozadu vačky pozdĺž plech , kľuka ide šrubenie / tŕň za klimakopresorom, správne sa má vymedzovať aj olejové čerpadlo tŕňom z prednej časti kľuky, remeň - rysky na remeni voči ryske na kľuke a čerpadle. Toto sú kontrolné, kľuka sa má pre uvoľnenie a dotiahnutie aretovať cez zotrvák takým plechom so zubom miesto štartéra. Simeringy to je samozrejmosť, na koľko sa musia demontovať ide tam prípravok. Ak to niekto robil bez prípravku a olej začne tiecť, tak nedodržal správny postup, lebo nevymedzil olejové čerpadlo. Toľko k výmene, sú aj lepšie práce.
Ano v tom prípade čo robím teraz ja sa tiež nepretrhol spodný remeň, ale vytrhali sa z neho zuby, našiel som ich vo vani. Nastavenie kľuký tŕňom mi je jasné aj vymedzenie olejového čerpadla na prsiach, ale neviem zhodiť vrchnú časť vane. Podľa DP stačí povoliť všetky šróby čo sú dokola, ale realita je taká že nejaký debil dal ešte tri šróby pod zotrvák (kryt gufera kľuky) takže to musím celé vybrať von, rozpoliť a zhodiť zotrvák... som z toho nadšený. Inak hlava vyzerá ako z roku 1970, liatina a nemá to ani vymeniteľné vodítka. Je tam ešte nejaká iná búda? Dúfam že za ten čas čo to mám rozobrané neumre čerpalo alebo vstreky (mám ich v každom prípade ponorené v nafte).