Octavia tdi 77kw BJB nekdy nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mitch17
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 13 úno 2018, 11:05
Bydliště: Boule

Octavia tdi 77kw BJB nekdy nejde nastartovat

Příspěvek od mitch17 »

Ahoj všem, můj problém je trochu jinej, než jsem zde v topicach našel (možná jsem řešení přehlédl).
Po otočeni klíče auto nejde nastartovat. Nerozsviti se zhaveni a po vteřině rozsviti trvale ESP, naskočí posilovač řízení a za chvíli sahara.
Ale pokud sepne správně, auto chytne a jede bez problémů. Pokud ho vypnu a otočím klíčem, musím treba 10x než zhaveni a MIL se rozsvítí, pak vím že chytne, nespoustim ani starter. S rostoucí venkovní teplotou tato protivnost narůstá.
Dal jsem nové relé J322 v eboxu - pin 87 na relé je pod napětím(mereno při malinko povytazenem rele, takže jestli je to v kabelu dál netuším) a pojistka 11 v pristrojovce také ikdyž otočením klíčem a nejde nastartovat.
Nabízí se kabeláž, ale to by přece vypadávalo i při jízdě a to se neděje. Pod baterii jsem ji kontroloval a vypadá bez poškození.
Myslím že napětí nejde z 30tky, ptz vagem se spojím, ale svítí blok chyb-tedy 02, ale do measure-08 a dalších se nedostanu. Při scanu jednotek mi ECU zahlási, že se nespojí. Jinak ECU je bez chyb, ale ostatní jednotky hlásí chybu 01314,tedy nekomunikaci s ECU.
Dale mě napadla spínačka ale tam nevím jak to otestovat a myslím že kdyby zlobila, tak by nešlo více větví.. Jako třeba rádio a tak, ale možná se pletu.
Nějaké schémata mám, ale nemůžu najít napájení 30 a 15 v ECU a co spina spinací skříňka, můžete někdo říci?
Pak bych měřil napětí na ecu a třeba by to bylo jednotkou. Ale opět mi je divný, ze když to naskočí, tak auto normálně funguje (kdysi jsem řešil studený spoj na jiným autě a tam to chcipalo i za jizdy).
Furt se to chová jako když nesepne relé, ale nevím už, které! Nemá ECU ještě nějaké v sobě? A ještě se zeptám, rele x-kontakt by to dělat nemohlo?
Snad jsem to popsal vše a dobře.
Zatim díky a kdyby někdo poslal nápad.. Budu rád..
mufti
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 04 led 2009, 09:26

Příspěvek od mufti »

EDC16U1 mali problémy, ktoré mali presne takéto príznaky ...
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '12 CFFB
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
mitch17
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 13 úno 2018, 11:05
Bydliště: Boule

Příspěvek od mitch17 »

A máte někdo doporučení na ECU servis, který dokáže tohle napíchnout, prověřit (stává se to spíš až když je auto ohřátý ve vedrech co byly) a opravit? Já to kdysi řešil v Žitavě v ECU.DE..na Fiatu,který zdechl kdykoliv. Což mi právě přijde dost divný...
Díky..
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Pokud tam mas EDC16U1, tak je vadna.
Presne tak se to chova, jak to popisujes.
Odchazi tam flash pamet.
mitch17
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 13 úno 2018, 11:05
Bydliště: Boule

Příspěvek od mitch17 »

Pánové, když seženu jinou jednotku z vraku, jak složitý je to spárovat. VCDS bych měl a představu že vytáhnout pin z budíků a zapsat do ECU mám taky. Ale jen povrchně, koukal jsem po netu a většina spárování je na O1. Našel by se někdo s docela podrobným návodem na O2 pro mě? Díky...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“