demontáž DPF Passat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
demontáž DPF Passat
Rýchla otázka, ako vybrať DPF z Passata B6 BMP? Pôjde to spodom (videl som video na youtube kde vybral pravú poloos a dal ho spodkom) alebo pridvihnúť motor, posunúť ho čo najviac dopredu a vybrať vrchom? Ofiko má ísť asi dole nápravnica ale to sa mi moc nechce. Dík.
Ešte na doplnenie, auto prišlo so zapchatým DPF – po vlastnej osi ale bez výkonu a extrémne dymilo na bielo. Na druhý deň už nešlo ani naštartovať, motor chvíľami točil ako bez kompresie (protitlak pri pokuse o štart 150 mbar a viac). Zhodil som klapku (ale nebola seknutá) a odmontoval som lambdu aby mali spaliny kde unikať, motor už ide naštartovať, na voľnobeh ide pekne ale pridať ide len do cca 1500 ot a z diery pre lambdu stále biely dym, vyzerá to na nespálenú naftu. Turbo vôle nemá, točí sa ľahko, oleja je dosť. V pamäti len P0403 EGR circuit a P1948 (ventilátor 2 short circuit). Vstreky na voľnobeh korekcie úplne v norme. Teda pred čistením DPF treba odstrániť príčinu, vetráky musia ísť to je jasné aj EGR overím ale prečo stále ten biely dym? Určite skontrolujem stav vačky, alebo že by to robil niektorý vstrek?
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak DPF ešte dole nemám, ale pozeral som vačku aj zdvihátka a sú OK. Zato EGR a sanie za ním bolo komplet zabetónované sadzami, s vymontovaným EGR sa motor už dá vytočiť do otáčok a už skoro nedymí ale budem asi musieť zhodiť a vyčistiť aj parohy, už som dávno nič také nevidel ešte odskúšam EGR ale zdá sa že on bude príčinou všetkého.