demontáž DPF Passat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

demontáž DPF Passat

Příspěvek od Marek001 »

Rýchla otázka, ako vybrať DPF z Passata B6 BMP? Pôjde to spodom (videl som video na youtube kde vybral pravú poloos a dal ho spodkom) alebo pridvihnúť motor, posunúť ho čo najviac dopredu a vybrať vrchom? Ofiko má ísť asi dole nápravnica ale to sa mi moc nechce. Dík.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Napravnice dolů a spodem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ešte na doplnenie, auto prišlo so zapchatým DPF – po vlastnej osi ale bez výkonu a extrémne dymilo na bielo. Na druhý deň už nešlo ani naštartovať, motor chvíľami točil ako bez kompresie (protitlak pri pokuse o štart 150 mbar a viac). Zhodil som klapku (ale nebola seknutá) a odmontoval som lambdu aby mali spaliny kde unikať, motor už ide naštartovať, na voľnobeh ide pekne ale pridať ide len do cca 1500 ot a z diery pre lambdu stále biely dym, vyzerá to na nespálenú naftu. Turbo vôle nemá, točí sa ľahko, oleja je dosť. V pamäti len P0403 EGR circuit a P1948 (ventilátor 2 short circuit). Vstreky na voľnobeh korekcie úplne v norme. Teda pred čistením DPF treba odstrániť príčinu, vetráky musia ísť to je jasné aj EGR overím ale prečo stále ten biely dym? Určite skontrolujem stav vačky, alebo že by to robil niektorý vstrek?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 721
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

nie je stale otvorene egr?
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1125
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Pokud to není 4motion, nápravnice dolů nemusí. Stačí když je šikovný mechanik. :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Tak DPF ešte dole nemám, ale pozeral som vačku aj zdvihátka a sú OK. Zato EGR a sanie za ním bolo komplet zabetónované sadzami, s vymontovaným EGR sa motor už dá vytočiť do otáčok a už skoro nedymí ale budem asi musieť zhodiť a vyčistiť aj parohy, už som dávno nič také nevidel ešte odskúšam EGR ale zdá sa že on bude príčinou všetkého.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 721
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

:) tak je fajn
Odpovědět