OCTAVIA II BXE 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCTAVIA II BXE 4x4
Ahoj,prosím o postřehy.Mohu koupit od táty octavii II 4x4facelift combi s motorem BXE,najeto 170 tisíc.Auto je servisováno,v dobrém stavu jen je potřeba vyřešit korozi blatníků a prahů.Otázka zní,stojí za to auto pořídit a nechat plechařinu udělat nebo takové auto nepořizovat.Motor je PD.Díky
To spíše bych měl lufty z té převodovky.šulda píše:BXE, bacha na ojnici, respektive na šály.
Díru v bloku jsem řešil jednou. Ale volnou hřídel několikrát, dvakrát dokonce na jednom a tom samém autě. Tady pro klid duše může udělat šály a šrouby, investice kdyby za 3000 a má klid. To spíš bych přemýšlel co s tou korozí. Originál blatník stojí raketu, náhrady stojí za houby a prevařit, byť jen část toho prahu aby to nějak vypadalo a mělo smysl taky nebude zadarmo. A hlavně to pak pořádně ošetřit, jinak to bude za rok znovu venku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Při asi 260 myslím jsem jí na 4x4 bxe podkládal podložkou kterou jsem zbrousil na míru. A když jsem asi v 370 prodával auto, kontroloval jsem vůli a podložka byla na fest. 1.9 4x4 má prd výkon a krátký kvalty, tak tam ta skříň tolik netrpí když to není poladěný. Předemnou to měla ženská a asi se na tom pomstila víc jízdním stylem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Přesně tak,moc děkuji za postřehy,taky jsem myslel cenu někde okolo 70 tisíc a nechat to pořádně udělat.Ono jsem několikrát viděl opravy koroze a za rok to bylo venku.Tak že se s tím asi taky člověk musí pomazlit.mirek999 píše:Cenu beru v rodině a pokud nechá udělat tu korozi u někoho v lepších podmínkách, tak za to taky pěkně zaplatí.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Vzal bych to určitě, přes inzerát podobné auto s jasnou historií a takto malým reálným nájezdem nekoupíš a když, tak bude stát nesmysl. S tou korozí je to bohužel tak, že po 10ti letech začne reznout každá OII, která jezdila v soli, o svojí ex-octu jsem se staral jako bůh a stejně to po 9ti letech začlo rašit, i když ne na viditelných místech.
O ojky ani o převodovku bych strach neměl, u jedný BXE 4x4, co máme v rodině, se převodovka a s ní i preventivně ojniční šály dělaly ve 380tis. km. Je to hlavně o údržbě a o zacházení. Nepodtáčet, občas vyměnit olej i v převodovce, špatnou dvouhmotu hned řešit.
O ojky ani o převodovku bych strach neměl, u jedný BXE 4x4, co máme v rodině, se převodovka a s ní i preventivně ojniční šály dělaly ve 380tis. km. Je to hlavně o údržbě a o zacházení. Nepodtáčet, občas vyměnit olej i v převodovce, špatnou dvouhmotu hned řešit.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5