GO motoru ASZ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR

Příspěvek od tiguan2 »

favo píše:Tlaky tedy nějak ještě pořeším.
Vačku - uvidím zda Huml něco najde a kolik za ní bude chtít.
Co se hlavy týká tak věřím že je OK, ale vždy se může něco stát, ale v Engitecu už mi dělali několik motorů a nikdy nebyl problém.
Jednu mam doma z motoru AJM 85kw kdybys chtěl ma do 30tis km
https://www.autokelly.cz/Product/ET-HV0 ... 2;33323463
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11056
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zítra mrknu a dám vědět
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2681
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Díky za nabídku,ale pokud bych kupoval jinou tak jedině originál.
Druhá otázka je zda ASZ nemá jinou jak AJM protože mám pocit že když mi ji hledali ve škodovce tak pro ASZ tam byla jen jedna a jiný kód motoru u ní nebyl.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 3873
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

PD má vačky stejný liší se jen klasika/dpf
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Dával jsem vačky ET i MacDiesel a good.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2681
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

No to je dobrý vědět, ale jak jsem psal, když mi jí hledali ve škodovce tak mi tenkrát řekli cenu, ale pak se technik zarazil a říkal vy máte ASZ takže to bude tato a cena byla rázem vyšší.
Z toho jsem usoudil, že 74, 85, 96 a 110 mají každý jinou vačku.
Při výměně jsem si jen pro jistotu opsal číslo vačky co v motoru byla a to:
G 3244NBP1 1R
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR

Příspěvek od tiguan2 »

Nevim kde to technik vzal ale vačky jsou stejný jak bylo psáno výše.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

Dle mojí Etky je to stejný 038109101R ATD,AXR,ASZ ARL tě chtěl chlapec asi podojit
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2681
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak jsem zase o něco chytřejší.
Abych to zkrátil, dnes jsem koupil od Humla jednu pěknou originál vačku, takže kdyby bylo nejhůř, tak tu stávající mám zaco vyměnit, ale v plánu je přidat jí k druhé hlavě, abych měl celý komplet.
Na kompresiometr pořídím nový budík s glicerinovou náplní a udělám měření znovu, nejllépe s něčí pomocí abych slyšel a cítil zda někde neutíká tlak.
No a už mi zbývají jen ty vstřiky, přesněji nový špičky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2659
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Na měření komprese jsou dobrý sady právě s tím "dušovým" atd. ventilkem v cestě, na měření komprese válce pak není třeba mít tlumenou rafiku budíku glicerinem, zajímá tě maximálně dosažený tlak a jeho průběh není tak důležitý.
Kdyby to bylo měření třeba tlaku nafty na tandemu, nebo jinde, kde je budík na přímo bez "zpětáku" na okruhu, tam má potom samozřejmě gliceriňák svý opodstatnění ;)

Fakt jsem zvědav, co naměříš s pomocníkem, laborovals kolem motoru moc a nakonec by to skončilo na jeho kompresi ... Škoda žes ji neměřil už před sundáním hlavy a nandáním tý repáslý, mít info o stavu motoru než se do něj šáhne je chvilka měření a je to neocenitelný pro hodnocení co dál, myslím že základ všeho nejen u motorů :)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2681
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ray, to je právě ten problém, já si tu kompresi změřit chtěl, ale otevřel jsem sadu s kompresiometrem co má i ty dušový ventilky a zjistil jsem, že tam výrobce idiot dal místo M10x1 v potřebný délce 2x M10x1,25. Bohužel jsem tu sadu měl koupenou příliš dlouho a rozbalil jsem jí až před opravou motoru. To už bylo pozdě něco řešit a tak jsem to udělal bez měření komprese a následně objednal jinou sadu, tentokráte bez ventilků no a ta měří jak měří.
Na tu s ventilkama už jsem slyšel kritiku, že pouští tlak a podobně tak jsem řešil jiný typ.
Co se týká budíku s glicerinem, tak nemám na výběr, protože tam kde nakupuji mají budíky s tlakem nad 20Barů jen s glicerinovou náplní.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 3873
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

to máš stejnou sadu jako já (LOL) už pár let se na ní práší když nemám vhodnou redukci (wallbash)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 3873
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

přifařim se s dotazem, chystám se měnit kroužky má smysl měnit i ojniční šály nebo nechat původní ? (hm) na tachometru je 370k km (kdoví jestli skutečných)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 19873
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

V těchto km je to už pokus-omyl a "záběh" bude trvat dlouho. Když už tak bych použil místo nových kroužků kroužky do vyběhaných motorů Goetze, pokud jsou pořád na trhu..A šály jsou povinností ne volbou..
nepropadat panice...
Odpovědět