tlak turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

tlak turba

Příspěvek od martas.belka »

zdravím potřeboval bych radu auto mi spadne občas do nouzáku loni sa to stalo jednou a letos už asi třikrát diag píše regulace plnícího tlaku nedosaženo tak jsem vyměnil ventil N75 nepomohlo vyčistil jsem čidlo tlaku v sání kontrola všech hadiček výměna aktuatoru na turbu nalogoval jsem to do kopce a vše ok váha dávala okolo 1000 jinak regulace lopatek jde pěkně lehoučce kontrola i ventilu chladiče spalin napadá mi ještě vyměnit ventilový víko je to motor 1,9 tdi BLS nanapadá ještě někoho něco předem díky za každou radu.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

a podle logu dává turbo požadavek? nebo přefukuje nebo nedává požadavek?
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

dává požadavek
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-021-BLS.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 NG HW: 03G 906 021 AB
Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G200SG 9971
Kódování: 0000071
Číslo dílny: WSC 66565 257 00032
VCID: 71BE28907DAC5DD370D-8024
1 nalezena chyba:

000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 228566 km
Indikace času: 0
Datum: 2021.09.22
Čas: 12:09:46

info o závadě:
Otáčky: 2898 /min
Rychlost: 134.0 km/h
Výkon/klapka: 73.3 %
Napětí: 14.44 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 2101.2 mbar
Tlak: 1621.8 mbar
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zkusil bych jiný čidlo
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

ještě mě napadá DPF filr.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

ok zkusím jiný čidlo díky.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Těsně před tím než to spadne do nouze to jede normálně?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

nene je cítit takové poškubování.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Tak to dělá to dpf udělal jsem nucený vypálení bylo tam 30g sazí a po vypálení auto ožilo a žádnej nouzák jenže neš jsem dojel do garáže asi 10km opět okolo 30sazí jinak koncovka výfuku čistá, už se to nemá kam ukládat. Máte nějaké zkušenosti z vyčištěním? A koukal jsem ta nápravnice musí asi dolu. Díky
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

nechal jsem vyčistit dpf a první projíždka a opět nouzák nízký tlak turba po nucené regeneraci auto ožilo a dobrý a po ujetí 40km saze zase na 32g je to normální dif tlak po zapnutí klíčku0 a po nastartování volnoběh 12 po regeneraci. vstřikovače nejvíc má druhý válec 0,30 jinak 0,1 0,2 (wallbash)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martas.belka píše: jinak 0,1 0,2 (wallbash)
měl jsem jeden zázrak, prošel více servisama sežral peněz, a nic, borec neštěstný přivezl to k zahadologovi, jezdím s blokem měřených hodnot a po 30 km nouze tepleota motoru cca 140, vypnu kláček teplota motoru 83 a jedu dál ok vyměnil jsem čidlo teploty a bylo po problému

blbý příklad ale zkušenost ze života ;)
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

teplota motoru ok nemohl by to dělat egr ventil v akčních členech sice cvaká ale píše v akčních členech chybná funkce dal jsem tam nový pierburg regenerace po šedesáti km
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Dnes jsem zjistil že v akčních členech nefunguje klapka sacího potrubí ale při vypnutí motoru se zavře a zase otevře.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Tak to vyčištění dpf asi nepomohlo prostě se to plní sazema po regeneraci to jede úplně normálně akorát je mi divný že ofset tlaku je pořád nula
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“