octavia 2 brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

octavia 2 brzdy

Příspěvek od MatusMoc »

dobry den po vymene zadnych brzd na octavii 2 vznikol problem ze sa zacali hriat komplet brzdy predok aj zadok a zadna lava najviac voditka chodia volne valceky sli zakrutit relativne v pohode aka chyba mohla nastat? valceky pod manzetou hrdzave neboli pochopil by som este tu zadnu lavu ale preco hreje aj ostatne? ranna jazda a prejdenie cca10km s velmi lahkym brzdenim mozno 2 krat bez problemov nic nehreje. Nemohla necistota v brzdovej kvapaline a zatlaceni valcekov sposobit niekde problem ?
za pripadne postrehy dakujem
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A auto přibržďuje nebo se kola točej volně?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nedávno se mi stalo něco podobného,výměna brzd vzadu na A4,auto dost najeto,OK,jak se pak našlapával pedál první dvě tři šlápnutí šly na podlahu a pak to taky komplet přibržďovalo,vysvětlil jsem si to tak že brzdovej válec šel do nezvykle nízké polohy a asi se úplně nevrátil zpátky,postupně to odeznělo a pak už klid,taky mě to celkem vyděsilo (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: octavia 2 brzdy

Příspěvek od slovacek.milos »

MatusMoc píše:dobry den dakujem

chce to lejzrový teploměr a změřit kotouče po dojezdu, tam bch vcházel měl jsem pacienta který stál furt na pedálu že by se na něj netrefil, tak bych auto projel a změřil laserem, ml jsem pacienta který měl 30 let řidičák a okazila se mu spojka, šlapal na brzdu a řadil jedničku

tak asi tak ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já měl zase případ kdy čas od času "neodbrzdila" zadní osa, vše vadné jako třmeny nebo destičky, případně špatně namontované destičky.
Ovšem pravý důvod byl, že madam neodbrzdila ruční brzdu, kterou když nebyla hodně zatažená tak auto normálně přetáhlo...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas.cz"]Já měl zase případ kdy čas od času "neodbrzdila" zadní osa, vše vadné jako třmeny nebo destičky, případně špatně namontované destičky.


tome to sem měl už dvakrát namontoval sem dešsky a hříly se kotouče, nové třmeny z kell a ok v té ručce to nebylo výžměna desek a třmeny v pi,,, s prominutím, jedničková to nedělá vysvětlení na to nemám prostě ti píšu zkušenost ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To se mi stalo na A3 2. generace, nové zadní destičky, vše volné a pravé zadní kolo horké, po dohodě s majitelem nasazené použité destičky sjeté na 1/2 a bez potíží.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a ted tome mluv koillik si říct zs výměnu desek, tě tu školí kokot jqký su debil a nestačéš se divit co tě potká a proto sem chodéme
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Příspěvek od MatusMoc »

skoncilo to tak ze sa vymenili komplet nove zadne strmene a je klud
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

blbé na tom je že pístky poměrně lehce zašroubuješ a dělá to přesně jak popisuješ a před výměnou se nic nehřálo (wallbash) :roll:
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Nebyli popraskane prachovky okolo pistku? Staci ked su trochu pistky "vokysle" zatlacis ich pri vymene oblozenia a po zeslapnuti brzdy a povoleni sa neodbrzdia jak je tam bordel
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Stalo se mi to na O1 mockrát....je to jak píšeš...nové třmeny...myslím, že na vině je hranatý okroužek kolem pístku...normálně jsem přípravkem zatočil, nebo ve předu pajcrem zatlačil, nasadil desky a uvařený levý předek, nebo pak oba zadky...vyřeší to buď sundat třmeny, rozebrat, vyčistit a dát ORIGINÁL ty gumičky (což je ve škodovce za ty podělaný gumičky opravdu několik tisíc - šílený) a ještě k tomu ta práce....no a nebo koupit TRW někde na eshopu a máš to za podobné peníze ale s jistotu úspěchu...toť mé osobní zkušenosti - názor nevnucuji

Jo a to jsem přesně před tím laboroval s tím co píše Roman....brzdový válec - ten jsem měnil naprosto zbytečně ATE 2200Kč

A k tomu rovnou kapalinu a sraní se s odvzušněním ESP...kdepak příště rovnou třmen
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Příspěvek od MatusMoc »

Romek: prachovky cele a pod prachovkou ziadna hrdza valceky ciste.
OťasTDi: uz som sa niekolko krat popalil vymenou gumiciek a valcekov ktore po pol roku robili problemy preto prechadzam rovno na vymenu strmenov
dovod otazky bol preto ze valceky isli zakrutit pomerne dobre a paka rucnej brzdy sa tiez pekne vracala
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

to ale u mě šly taky...nic nenasvědčovalo problémům....musí to být ty okroužky...něco se s nima stane při zatlačování pístků
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

V drážke sa zvykne naoxidovať hliník a ten humus tlačí gumičku na piestik takou silou že sa nedokáže vracať a preto to ostáva vysieť.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“