palenie prednych kotucov pri ostrejsom zabrzdeni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 721
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

palenie prednych kotucov pri ostrejsom zabrzdeni

Příspěvek od adrian_B »

Ahojte, máte skúsenosť? A6 C6 predné kotúče mi takto podobne spaľuje cca v strede kotúča po celom obvode. Zlé platničky alebo? Netreba tomu ani nejak extra šoky (brzdenie z 200-100 na nemeckej dialnici :) ) a už začne byť cítiť vibrácie a kotúče vyzerajú ako na obrázku.
Kotúče sú ako nové (30mm) platničky polovičné.
https://postimg.cc/xqQv96w3
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4162
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Špatná kombinace kotoučů a desek. To je celé.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S (1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,670tis.km brzdy 288 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 9725
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Viděl bych to stejně. Tvrdé desky a měkké kotouče. Přesně naopak by to bylo správně.
GrandScénic II 1,6i 82kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Uživatelský avatar
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 24 led 2006, 07:25

Příspěvek od vilik »

Myslím si, že když předpokládám, že kotouče a desky od stejného výrobce nebude špatně, tak mám pravdu. Předpokládám, že výrobce má tyto dva jeho komponenty odladěné. ;)
VW Sharan
1.9 TDI PD
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 19873
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Marek77 píše:Viděl bych to stejně. Tvrdé desky a měkké kotouče. Přesně naopak by to bylo správně.
V podstatě je to věda, pokud třeba auto má kotouče pouze vepředu, tak má tvrdší desky než auto, které je má na všech čtyřech kolech.. Různé experimenty málokdy vedou k úspěchu..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4162
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

100% jistota je originál. Jinak je to pokus omyl.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S (1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,670tis.km brzdy 288 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 721
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

neviem čo tam je, ešte som to neskúmal. Kotúč má delené chladenie ako brembo pvt, takže predpokladám že kotúče sú brembo. https://www.bremboparts.com/sk/media/su ... f93bd5ddd5

Platne neviem aké sú tam. No nič, skúsim to teda rozobrať a skúsim vymeniť platničky či to pomôže
martinsidlo píše:100% jistota je originál.
bývavalo (rofl) myslím že dnes sa už ani o kvalite originálnych ND radšej baviť nebudeme
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 9725
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já bych především vyhodil kotouče. Podle toho zbarvení, co jsem viděl na fotce, je po nich.
GrandScénic II 1,6i 82kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 721
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

nn, za par dni normalnej jazdy sa to vzdy obrzdi a su ako nove
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1254
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Na pohled, ale jak je na tom jejich struktura.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 31644
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

adrian_B píše:nn, za par dni normalnej jazdy sa to vzdy obrzdi a su ako nove
v případě že poprve zabrzdíš a je vše OK nic netřepe jsou kotouče v pořádku, problém je jen v deskách přehřívají kotouče a ty se pak vlní,

co netřepe jsou icer, routhause a boš koupené v kely, nejvíc ale zkušeností mám desítky let s icer tyto desky nikdy netřepaly, nepískaly a neměl jsem nikdy reklamaci
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 16746
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Řeší se to pořád pořád dokola,trh je zaplaven napodobeninami,některé celkem fungují, některé vůbec... :x
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 721
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

tak som to dnes pozrel a kotúče aj platničky sú oboje ATE. Objednal som textar platne tak uvidíme či bude nejaká zmena
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 721
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

ak to niekomu pomôže, bolo to tými platničkami. Po výmene za tie textary všetko ok. Nič po prehriati brzd netrasie, kotúče sú obrzdené rovnomerne. a rovnomerne fialovo po ostrejšom teste brzdenie pár krát 200-90 po sebe :)
Odpovědět