tlak turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

tlak turba

Příspěvek od martas.belka »

zdravím potřeboval bych radu auto mi spadne občas do nouzáku loni sa to stalo jednou a letos už asi třikrát diag píše regulace plnícího tlaku nedosaženo tak jsem vyměnil ventil N75 nepomohlo vyčistil jsem čidlo tlaku v sání kontrola všech hadiček výměna aktuatoru na turbu nalogoval jsem to do kopce a vše ok váha dávala okolo 1000 jinak regulace lopatek jde pěkně lehoučce kontrola i ventilu chladiče spalin napadá mi ještě vyměnit ventilový víko je to motor 1,9 tdi BLS nanapadá ještě někoho něco předem díky za každou radu.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2249
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

a podle logu dává turbo požadavek? nebo přefukuje nebo nedává požadavek?
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

dává požadavek
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-021-BLS.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 NG HW: 03G 906 021 AB
Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G200SG 9971
Kódování: 0000071
Číslo dílny: WSC 66565 257 00032
VCID: 71BE28907DAC5DD370D-8024
1 nalezena chyba:

000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 228566 km
Indikace času: 0
Datum: 2021.09.22
Čas: 12:09:46

info o závadě:
Otáčky: 2898 /min
Rychlost: 134.0 km/h
Výkon/klapka: 73.3 %
Napětí: 14.44 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 2101.2 mbar
Tlak: 1621.8 mbar
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4635
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zkusil bych jiný čidlo
Dědeček sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL :) Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, DPF DEF On - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

ještě mě napadá DPF filr.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

ok zkusím jiný čidlo díky.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4635
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Těsně před tím než to spadne do nouze to jede normálně?
Dědeček sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL :) Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, DPF DEF On - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

nene je cítit takové poškubování.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Tak to dělá to dpf udělal jsem nucený vypálení bylo tam 30g sazí a po vypálení auto ožilo a žádnej nouzák jenže neš jsem dojel do garáže asi 10km opět okolo 30sazí jinak koncovka výfuku čistá, už se to nemá kam ukládat. Máte nějaké zkušenosti z vyčištěním? A koukal jsem ta nápravnice musí asi dolu. Díky
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

nechal jsem vyčistit dpf a první projíždka a opět nouzák nízký tlak turba po nucené regeneraci auto ožilo a dobrý a po ujetí 40km saze zase na 32g je to normální dif tlak po zapnutí klíčku0 a po nastartování volnoběh 12 po regeneraci. vstřikovače nejvíc má druhý válec 0,30 jinak 0,1 0,2 (wallbash)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 31643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martas.belka píše: jinak 0,1 0,2 (wallbash)
měl jsem jeden zázrak, prošel více servisama sežral peněz, a nic, borec neštěstný přivezl to k zahadologovi, jezdím s blokem měřených hodnot a po 30 km nouze tepleota motoru cca 140, vypnu kláček teplota motoru 83 a jedu dál ok vyměnil jsem čidlo teploty a bylo po problému

blbý příklad ale zkušenost ze života ;)
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

teplota motoru ok nemohl by to dělat egr ventil v akčních členech sice cvaká ale píše v akčních členech chybná funkce dal jsem tam nový pierburg regenerace po šedesáti km
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Dnes jsem zjistil že v akčních členech nefunguje klapka sacího potrubí ale při vypnutí motoru se zavře a zase otevře.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 582
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Tak to vyčištění dpf asi nepomohlo prostě se to plní sazema po regeneraci to jede úplně normálně akorát je mi divný že ofset tlaku je pořád nula
Odpovědět