OII diagnostika BXE 1.9TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 02 črc 2009, 19:20

OII diagnostika BXE 1.9TDi

Příspěvek od Wajzzy »

Dobrý den,
zdědil jsem OII, 1.9 TDi 77kW, kód motoru BXE, VIN TMBGS21Z172015090.
Rozhodl jsem se podívat na stav žhavičů a zjistil jsem následující:
Pokud mám motor před sebou:
1. prvni zleva, druhý a čtvrtý má nekončný odpor. Třetí má cca 1,5 ohm.
2. pokud otočím klíčem na první polohu, tak měřím napětí, tak naměřím: 11,9; 11,9; 1,3; 0,7 V;
3. pokud vytáhnu klíček tak měrím: 12,4; 12,4; 4,6; 0,7V;
4. Mám kontaktní můstek 038 971 782 C (budu měnit, ty plastové odbočky ke žhavičím jsou ulomené);

Neznám odpověď na následující otázky:
1. Objednaj jsem už žhaviče N 10591603 ( https://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-5 ) asi na 5V? Na internetu jsem našel, že jsou žhaviče na 5V i na 12V. Jak zjistím, které jsou tedy ty správné? Jedině demontáži?
2. Nemá někddo schéma, abych dohledal proč mám různé napěťové úrovně? Pomůže výměna relé žvanění (038 907 281 D)?

Děkuji moc za pomoc.
Naposledy upravil(a) Wajzzy dne 25 říj 2021, 15:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 13872
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Byť ty žhaviče jsou 5v, tak zprvu je relé žhavení nakrmí voltama a pak polevuje, každopádně bych napětí raději měřil při zátěži žhavičema.
Nicméně, pokud se vezme kablík z baterie a škrtne o kolík žhaviče, tak jiskří některé, případě které žhaviče píše diagnostika v chybě?
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1040
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

já žhaviče kontroluju jednoduše
žárovka 12V-5W jeden konec odpojený žhavič od elektriky druhý konec plus baterie
pokud žárovka jasně svítí žhavič je o.k.
pokud nesvítí je mrtvej
opel vectra 1.6 74KW
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Škoda Octávie Combi 1.6 SR 74KW
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 02 črc 2009, 19:20

Příspěvek od Wajzzy »

Způsobu na ověření je více.
Zapojeni na tvrdo potvrdilo ohmicke měření: 1,2 a 4 nejiskri a 3 jiskri.
Je divné,že když jsem si s tím hrál o víkendu, tak při demontáži můstku jsem kontaktama zavadil o blok motoru a zajiskrilo se, ale jiskril pouze 3 kontakt ( bez kličku v zapalovani). Dnes jsem zkoušel s klíčem v zapalování i bez a nic.
Diagnostiku snad budu mít ve středu.
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3475
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Zhavice jsou 5V a diag ti ukaze ktera je vadna
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 02 črc 2009, 19:20

Re: OII žhaviče BXE 1.9TDi

Příspěvek od Wajzzy »

Sehnal jsem si diagnostiku. Pořadí mi někdo, jak otestuji žhaviče?
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 02 črc 2009, 19:20

Re: OII diagnostika BXE 1.9TDi

Příspěvek od Wajzzy »

Při zapojení diagnostiky jsem narazil na několik následujících chyb:
1.
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKC.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 LB
Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000AG 8501
Kódování: 0000078
Èíslo dílny: WSC 66565 257 00032
VCID: 6ADB77AF457FE01F18-803E
1 nalezena chyba:

053273 - Rídicí jednotka sdruž. prístroju
U1019 - 000 - chybející signál hladiny/teploty oleje
info o závadì:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 340433 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 15:30:27

info o závadì:
Otáèky: 0 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napìtí: 12.01 V
Provozní stav: 00101000
Provozní stav: 00000000
Provozní stav: 00000000
Teplotu oleje jsem někde našel. Mám chápat, že mi nefunguje senzor hladiny oleje? Když chybu smažu, tak se okamžitě ukáže znovu. Poradi mi někdo jaký je to díl?

2. Addresa 25: Imobilizér Labely: SVO\1K0-920-xxx-25.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D
Systém a/nebo verze: IMMO VD1 1610
Kódování:
Èíslo dílny: WSC 00000 000 00000
VCID: 387F9DE74B53828F5E-806C
Závady byly smazány

1 nalezena chyba:
00003 - ridici jednotka
014 - defekt
info o závadì:
Stav závad: 01101110
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 174601 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 10:44:09
Tato chyba nelze smazat. Dá se s tím něco udělat?

3. Addresa 7D: Pøídavné topení Labely: SVO\1K0-963-235.lbl
Objednací èíslo øídící jednoky: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E
Systém a/nebo verze: PTC-Element 0404
Kódování:
Èíslo dílny: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D51BCB3B41137273D-8078
1 nalezena chyba:

00361 - topne teleso pro pomocne topeni (Z35)
014 - defekt
Snažil jsem se chybu smazat a vyskočilo následující okno
Bez názvu.jpg
Bez názvu.jpg (69.95 KiB) Zobrazeno 140 x
.Dá se s tím něco udělat?

4.
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadì:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 340479 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 11:59:39

info o závadì:
Otáèky: 2268 /min
Rychlost: 104.0 km/h
Výkon/klapka: 54.9 %
Napìtí: 14.36 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 2029.8 mbar
Tlak: 1560.6 mbar
měnil se EGR, měnilo se turbo a mám z vrakáče blok magnetického ventilu (6Q0906625E). Nic nepomohlo. Když mám nyní diagnostiku, mám nějaká data snímat, aby se zjistilo co přesně to způsobuje? Auto je po chipu.

Děkuji za jakoukoliv pomoc.
Naposledy upravil(a) Wajzzy dne 26 říj 2021, 13:07, celkem upraveno 2 x.
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Re: OII diagnostika BXE 1.9TDi

Příspěvek od venca.6 »

Imo
00003 - ridici jednotka
014 - defekt
nabíhá většinou při zásahu do budíků, manipulace s km apod
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 02 črc 2009, 19:20

Re: OII diagnostika BXE 1.9TDi

Příspěvek od Wajzzy »

Ad 3. Pravděpodobně vadný díl 1K0 963 235 E
Zde snad návod na opravu viewtopic.php?t=140784
Odpovědět