Fabia ASZ 96kw,po vytočení motor zdechne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

čtu celé to vlákno...hodně jsem sázel na vymačkanou hlavu + gumky...tohle mě překvapilo, ale zároveň (jsem assi nebil, nebo jsem nepochopil kontext) ale píšeš že jsi třikrát tankoval a furt byly problémy...že byl v naftě benzín - ale já nepochopil, kde se tam ten benzín vzal???
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

Problémy byly až na tu poslední natankovanou nádrž,né na všechny 3. Nevím přesně čím to bylo řízlé,nebo z jakého důvodu ta nafta byla špatná. Huml se zmínil o benzínu,tak jsem si řekl,že o tom něco ví ,ale přesně nevím co té naftě bylo a nebo nebylo a kde se to tam vzalo.
Tankovalo se na malé benzíně (Benzina),kde verva asi moc nefrčí..,takže tak,dál můžu jen spekulovat..,kde se tam a co vzalo.
Mladej se určitě při tankování nespletl, ptal jsem se ho a nemám důvod mu nevěřit.A právě naopak chtěl motoru dopřát premiové palivo a natankoval plnou nádrž Vervy.
Kdybych to neviděl na vlastní oči,tak tomu taky nevěřím že takové problémy může mít na svědomí palivo/nafta.
Ale po natankování na jiné pumpě byly problémy pryč..,jak chcípání,tak bublinky v naftě.

Zkoušeli jsme to i zase natlačit vzduchem a v hlavě jde syčení slyšet pořád.., natlačili jsme tam 6bar,( víc nebyl natlačenej kompresor a nechtělo se nám tahat prodlužku) a zhruba za 2-3 minutky to kleslo na 5bar,ale ve vratce není ani bublinka.A jestli přibývá "olej" se teprve uvidí..,ale kolem vstřiků taky nebyly vidět žádné bublinky.. :D
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29

Příspěvek od puker »

Za poslední měsíc se ke mně dostaly další 2 stejné případy se zdecháním motoru při provozní teplotě. Pokaždé pomohlo vytáhnout nádrž a natankovat jinde. Špatná nafta se natankovala vždycky na Benzině. Asi už tam zase serou hojně ty aditiva, nebo nevím..
Jinak proti Benzině nic nemám, sám tam tankuju, ale lítám rotačkou, ta slupne asi všechno ikdyž čerpadlo asi moc rádo nebude, pokud je tam třeba benzín (LOL) Jen jsem se divil, že na jednu nádrž najedu např 600km a na druhou o půlku mín.. (rofl)
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

benzinu potvrzuji, natankoval sem 20l do kanystru do sekacího traktůrku a babety a oboje problém zničeno nic začně kašlat a chcípne

nafta nevím PD to asi zkouslo CR sem tankoval na onu
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

benzina je vlastne ORLEN.Polskej.a tam bych to mozna videl. :? uz nam nic nepatri jen andrej (noteeth)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ten je Slováků, smůla jen že ho nechtějí zpět a tady se drží zuby nehty.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“