octavia 2 brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Až čumím co tu řešíte. Pro autora tématu, nikde sem se nedočetl co má ta ovce za sebou a pro ostatní, tohle je v celku běžná věc a je to v drtivý většině o oxidaci. Repas je tak akorát k prdu protože se to vrátí pokud to neprodáš. Nikdy to není čistý hliník a i ten by časem oxidoval. Lejzrovej teploměr k čemu miloši? Abys zjistil že to zůstává viset tak k tomu potřebuješ teploměr? Kokotina a oťas, že to musí dělat těsnění? Musí se akorát umřít. Fyzický zákony se nedají ojebat, jen se o tom dá tlachat. Další inspirace k tlachání jsou např. lanovody, ale to vše snad znáte, že jsou někteří majitelé aut na pěst to taky snad víte a že dneska je vše na dvě věci taky nemá cenu rozebírat. Všechno se vyrábí za dvě padesát a prodává za tisíce. To, z čeho vyrábíme díly, konkrétně k řízení, je k poblití, ale výkovek z Číny nebo z Indie je o osm euro centů levnější než byl pro určitý automobilky z Německa a pro ostatní z Jihlavy. Řemeslo už dneska neexistuje páč ho skoro nikdo neumí, v kancelářích samej blb co není blbej, ale o konkrétní věci nic neví tak vymejšlí kokotiny a u mašin z 95% stojí jen obyčejný měniči kusů co o řemesle nemaj šajn. Ještě bych mohl tlachat o turecký gumě která se používá na prachovky, ale radši si místo toho dám ještě jedno dobrý pivo z poctivýho pivovaru páč ty průmyslový sračky se nedaj pít stejně jako obrábět výkovky z Asie. Co tam máte tedy dál? Rád bych něco mimo dnešní klasiku
Člověk se pořád učí.
problém je že se dostane vlhkost se solí do zápichu pro zdravou prachovku po obvodu kde sedí v brzdiči a jak to postupně oxiduje, zvyšuje to tlak na pístek a ten drhne. Někdy je to fuška ho vyndat ven. Z druhý stany zase bývá problém že zakysne pod manžetkou hřídelka a visí ruční brzda. Dokud nevykysne hřídelka tak se brzdič dá opravit a není to tak hrozná práce a otázka pár stovek za materiál. Rychlejší a jistější je vždy výměna brzdiče ale oprava i když zabere třeba i dvě hodiny je taky řešení. Mechanici v okolí za výměnu brzdiče s prací si berou kolem 4-4.5tis. To ta oprava je za půlku i s prací. Většinu brzdičů jsem zatím opravil a jezdí furt. Na autech lidí co mají rozum to pouze opravuju. Koho neznám, měním za nové.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Mě se to po opravě za necelejch 50tkm vrátilo. Koupil sem nový třmeny TRW s vybroušeným logem za 2800,- kč oba. Výměnu nevím jak dlouho mi trvala, čekal sem že to bude pakec, ale ono naopak to bylo na pohodu. Pak OK u mě skoro 100tkm a kluk co to má po mě si zatím taky nestěžoval.
Člověk se pořád učí.
ano souhlasím, jenže ještě bych potřeboval vysvětlit, proč po vyčištění a přegumičkování druhovýrobní sadou za půl roku znova to samé....origo doteď maká ok...už je to dva rokymarian.marcin píše:V drážke sa zvykne naoxidovať hliník a ten humus tlačí gumičku na piestik takou silou že sa nedokáže vracať a preto to ostáva vysieť.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
myslím že preto že sa nedokonale odstráni oxidácia z drážky pre gumičku,a ona následne rastie ďalej, je to v podstate hrdza a ďalšia vec je vypadané sedlo prachovky piestika v strmeni, kde po založení novej dochádza k netesnosti a prieniku vlhkosti a je to.Skladá to furt len ľudská ruka ,či doma alebo vo fabrike čiže tam by som problém nevidel ale predsa len nový strmeň je nový.OťasTDi píše:ano souhlasím, jenže ještě bych potřeboval vysvětlit, proč po vyčištění a přegumičkování druhovýrobní sadou za půl roku znova to samé....origo doteď maká ok...už je to dva roky
ano da sa to opravovat ale pri cene novych brzdicov cca70e a casu vymene strmena za 25minut prace aj to som mozno prehnal mi nestoji za to ich rozoberat. S novym viem ze mam tak povediac klud na dlhsie obdobieBiimbo píše:problém je že se dostane vlhkost se solí do zápichu pro zdravou prachovku po obvodu kde sedí v brzdiči a jak to postupně oxiduje, zvyšuje to tlak na pístek a ten drhne. Někdy je to fuška ho vyndat ven. Z druhý stany zase bývá problém že zakysne pod manžetkou hřídelka a visí ruční brzda. Dokud nevykysne hřídelka tak se brzdič dá opravit a není to tak hrozná práce a otázka pár stovek za materiál. Rychlejší a jistější je vždy výměna brzdiče ale oprava i když zabere třeba i dvě hodiny je taky řešení. Mechanici v okolí za výměnu brzdiče s prací si berou kolem 4-4.5tis. To ta oprava je za půlku i s prací. Většinu brzdičů jsem zatím opravil a jezdí furt. Na autech lidí co mají rozum to pouze opravuju. Koho neznám, měním za nové.
Je to o konečný ceně. A když někomu zarostou oba, je to 8000 tis kč s prácí. Tak mají nastavený tady ceny i garážisti. A to nikdo najednou nechce dát i kdyby oprava za půlku měla být jen na STK.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Ja už to ani neriešim, proste keď je problém nové brzdiče trw, cca 70€ za kus, vymena je za chvilu, vymeni sa kvapalina, odvzdusni sa a ides
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Vôbec sa to neoplatí, je to zbytočná robota v dnešnej dobe, hlavne keď to auto potrebuješ spraviť a hlavne majiteľ ti stojí zua chrbtom že on to auto každú chvíľu potrebuje, takto som nedávno menil všetky 4 stremene na našom tourane, proste kúpili sa nové, všetky sa prehodili za hodinu robota hotová, nová kvapalina, odvzdusnit a dovidenia
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="šulda"]Až čumím co tu řešíte.
já tě chápu, ale věř tomu že přijde den kdy budeš čumět, je to den kde i pan paskal by doplnoval své teorie
nad třmenama se dá vyzrát, stačí ze staré desky udělat držák na úchlkomět, vynulovat, mírně přibrzdit tak padesát setin a uchyl se vrátí na nulu pokud ne a leze pístek jen ven nemá cenu ho tam montovat, po dojezdu kdy se nebrzdí bude mít kotouč 100 + celsia měřeno tím lejzrovým teploměr a zákazník se vrátí
přej destičky odskakujou, podle mě pičovina pístek vrací gumička, pokud nemá ty vlastnosti, to vzradí teploměr kdo ho nemá umí flusat
já tě chápu, ale věř tomu že přijde den kdy budeš čumět, je to den kde i pan paskal by doplnoval své teorie
nad třmenama se dá vyzrát, stačí ze staré desky udělat držák na úchlkomět, vynulovat, mírně přibrzdit tak padesát setin a uchyl se vrátí na nulu pokud ne a leze pístek jen ven nemá cenu ho tam montovat, po dojezdu kdy se nebrzdí bude mít kotouč 100 + celsia měřeno tím lejzrovým teploměr a zákazník se vrátí
přej destičky odskakujou, podle mě pičovina pístek vrací gumička, pokud nemá ty vlastnosti, to vzradí teploměr kdo ho nemá umí flusat
Ešte jedna vec, nechcem sa nikoho dotknúť, možno som len pomalý a neschopný mechanik, ale nepíšte tu že jeden strmeň meníte za 25 minút a všetky štyri za hodinu. To akože vrátane nájazdu do dielne, zdvihnutia auta, odmontovania kolies, demontáže strmeňov, dôsledného odstránenia hrdze z držiakov, premazania vodítok, výmeny kvapaliny, odvzdušnenia a skúšobnej jazdy a pod? (o tom že sa potenciálne ešte niečo pri tom vysere ani nehovoriac). Potom to tu číta niekto neznalý a vieme ako to chodí...