Čau,
neřešil už někdo vytrženej závit na šteft napínací kladky rozvodů u motoru 2,0TDI kod DFCA (common rail) je to rok 2016 v Passatu. Hliníková hlava. Šteft má obě strany M8. Nabízí se přeříznout na V-coil. Není tam bohužel místo na vrtačku. Leda s adaptérem 90º. To se ale bude blbě chytat rovina. Tak nevím.
Hlava se mi sundávat nechce.
Díky za postřehy.
Šteft napínací kladky rozvodů - motor DFCA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Předělávám to na šteft M10 jako je na starém PD 8v, jak je ten závit vytrženej už je ten otvor sám o sobě rozjetej, mám na vrtáku 8,5mm navařenou matku a normálně ráčnou to jakoby převrtám,pak jednorázovej závitník do slepý díry a
do toho hliníku to vyřízneš jako prd
Ano,není to bůh ví co a co se týká roviny jasně,není to na 100% ale zase úplně křivo to taky neuděláš a jiný řešení popravdě moc není
do toho hliníku to vyřízneš jako prd
Ano,není to bůh ví co a co se týká roviny jasně,není to na 100% ale zase úplně křivo to taky neuděláš a jiný řešení popravdě moc není
Jestli je tam na to místo, tak to je řešení.
A nebo toto?
https://www.kovonastroje.cz/Naradi-pro- ... -Coil.html
A nebo toto?
https://www.kovonastroje.cz/Naradi-pro- ... -Coil.html