tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
dnes jsem to byl skusit nějak vyreklamovat a ten co to čistil,že to není stoprocentně dpfkem muže to prý dělat nějaké teplotní čidlo snímač tlaku váha vzduchu ventil n75 snímač tlaku v sání netěsnost v okruhu nebo samotné turbo dnes regenerace po 25km uspěšně dokončena,tak za 30 km zase spotřeba někde kolem osmi litru paráda.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Z těch čištění DPF se mi otevírá kudla v kapse. Naprosto to nenávidím a osobně jsem proti tomu.martas.belka píše: ↑11 říj 2021, 16:17 dnes jsem to byl skusit nějak vyreklamovat a ten co to čistil,že to není stoprocentně dpfkem muže to prý dělat nějaké teplotní čidlo snímač tlaku váha vzduchu ventil n75 snímač tlaku v sání netěsnost v okruhu nebo samotné turbo dnes regenerace po 25km uspěšně dokončena,tak za 30 km zase spotřeba někde kolem osmi litru paráda.
Bylo by dobré naměřit měřené hodnoty okolo DPF, zanesení filtru. Jak stálé, tak průběžné vypočtené i naměřené. Také čas a km od poslední regenerace.
Podle popisu to vypadá, že se to příliš rychle zanáší, popř. nechce samo regenerovat. Příčin může být mnoho, počínaje špatnými hodnotami z čidel, vadným dpf, blbě fungujícím turbem, atd.
Naposledy jsem řešil auto, které se chovalo velmi podobně. Bylo tam několik problémů, ale jeden velice zásadní - někdo se v motoru vrtal, vyměnil vačkový hřídel za jiný, ale dal typ z motoru bez DPF (tzn. bez hrbů pro následný dovstřik). Takže auto nedokázalo vůbec zregenerovat.
Mimo to tam bylo ještě několik dalších věcí, turbo i vstriky jiné a software nebyl nakalibrovaný. Vylámalo si na tom zuby několik servisů, než se to k nám dostalo.
Podle výpisu vidím, že je to také PDčko.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
Re: tlak turba
dnes jsem to projel z VCDS a po 30km proběhla regenerace a za dalších 30 km znovu tak že po výměně snad uplně všeho si myslím že už jedině přehrát soft jediný co mě zaráží že ofset dif tlaku je pořád nula.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
Re: tlak turba
Zdravím prosím vás nevíte kde bych koupil nový dpf asi né polský pro motor 1.9 tdi bls r.v. 2007 moc děkuji.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlak turba
Malinko si připadám, že jsi nečetl co jsem napsal.martas.belka píše: ↑20 říj 2021, 19:55 dnes jsem to projel z VCDS a po 30km proběhla regenerace a za dalších 30 km znovu tak že po výměně snad uplně všeho si myslím že už jedině přehrát soft jediný co mě zaráží že ofset dif tlaku je pořád nula.
Dokážeš namerit ty hodnoty, ideálně nalogovat? Rozhodně bych měřil průběžné zanesení vypočtené i naměřené, teploty ve výfuku, otáčky, rychlost, dávku paliva, dobu regenerace a skutečný diferenciální tlak.
Popř. bych zkusil oměřit i další teploty.
K čemu myslíš že je offset diferenciálního čidla?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
Re: tlak turba
dnes jsem byl ve vw servisu a prý je nutný přehrát sw jednotka nepřijmula nový filtr asi to má logiku protože jsem vyměnil uplně všechno a jednotka pracuje stále s chybama.