tlak turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

dnes jsem to byl skusit nějak vyreklamovat a ten co to čistil,že to není stoprocentně dpfkem muže to prý dělat nějaké teplotní čidlo snímač tlaku váha vzduchu ventil n75 snímač tlaku v sání netěsnost v okruhu nebo samotné turbo dnes regenerace po 25km uspěšně dokončena,tak za 30 km zase spotřeba někde kolem osmi litru paráda.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

ještě mě napadá nemohl by to zanášení dělat chladič spalin?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od reesha »

martas.belka píše: 11 říj 2021, 16:17 dnes jsem to byl skusit nějak vyreklamovat a ten co to čistil,že to není stoprocentně dpfkem muže to prý dělat nějaké teplotní čidlo snímač tlaku váha vzduchu ventil n75 snímač tlaku v sání netěsnost v okruhu nebo samotné turbo dnes regenerace po 25km uspěšně dokončena,tak za 30 km zase spotřeba někde kolem osmi litru paráda.
Z těch čištění DPF se mi otevírá kudla v kapse. Naprosto to nenávidím a osobně jsem proti tomu.

Bylo by dobré naměřit měřené hodnoty okolo DPF, zanesení filtru. Jak stálé, tak průběžné vypočtené i naměřené. Také čas a km od poslední regenerace.

Podle popisu to vypadá, že se to příliš rychle zanáší, popř. nechce samo regenerovat. Příčin může být mnoho, počínaje špatnými hodnotami z čidel, vadným dpf, blbě fungujícím turbem, atd.

Naposledy jsem řešil auto, které se chovalo velmi podobně. Bylo tam několik problémů, ale jeden velice zásadní - někdo se v motoru vrtal, vyměnil vačkový hřídel za jiný, ale dal typ z motoru bez DPF (tzn. bez hrbů pro následný dovstřik). Takže auto nedokázalo vůbec zregenerovat.
Mimo to tam bylo ještě několik dalších věcí, turbo i vstriky jiné a software nebyl nakalibrovaný. Vylámalo si na tom zuby několik servisů, než se to k nám dostalo.

Podle výpisu vidím, že je to také PDčko.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Re: tlak turba

Příspěvek od martas.belka »

dnes jsem to projel z VCDS a po 30km proběhla regenerace a za dalších 30 km znovu tak že po výměně snad uplně všeho si myslím že už jedině přehrát soft jediný co mě zaráží že ofset dif tlaku je pořád nula.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Re: tlak turba

Příspěvek od martas.belka »

Zdravím prosím vás nevíte kde bych koupil nový dpf asi né polský pro motor 1.9 tdi bls r.v. 2007 moc děkuji.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: tlak turba

Příspěvek od reesha »

martas.belka píše: 20 říj 2021, 19:55 dnes jsem to projel z VCDS a po 30km proběhla regenerace a za dalších 30 km znovu tak že po výměně snad uplně všeho si myslím že už jedině přehrát soft jediný co mě zaráží že ofset dif tlaku je pořád nula.
Malinko si připadám, že jsi nečetl co jsem napsal.
Dokážeš namerit ty hodnoty, ideálně nalogovat? Rozhodně bych měřil průběžné zanesení vypočtené i naměřené, teploty ve výfuku, otáčky, rychlost, dávku paliva, dobu regenerace a skutečný diferenciální tlak.
Popř. bych zkusil oměřit i další teploty.

K čemu myslíš že je offset diferenciálního čidla?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Re: tlak turba

Příspěvek od martas.belka »

dnes jsem byl ve vw servisu a prý je nutný přehrát sw jednotka nepřijmula nový filtr asi to má logiku protože jsem vyměnil uplně všechno a jednotka pracuje stále s chybama.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“