e-golf 2017, 100kw

Technické diskuze jak o čistě elektrických vozech E-Golf, MEB platformě (VW ID, Škoda Enyaq, Cupra Born, Audi E-tron...), tak o hybridních pohonech a související technické problematice

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Bydliště: Jaroslav

e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od atlas »

auto jsem koupil pred rokem v listopadu od prvniho majitele s najezdem 32xxx km aktualne 57xxx a stale to roste :) auto bylo porizovany jako druhy k superbu 125kw nafta 4x4, jenze od doby co se privezl vysavac tak supik stal a nakonec v zari sel na prodej. bylo mi ho lito, ale ekonomika je neuprosna....

vykon - dostacujici, zhruba jako dvoulitrova seriova nafta, ale s okamzitou reakci na pridani plynu, vmax 155km/h

dojezd - na 95% cest dostacujici, zima 170km leto 220km jako s elektroautem 140km zima 170km leto jako se spalovakem, da se s tim dojet i k mori, ale je to spis na dobrodruzstvi kde i cesta je cil

nabijeni - ac prilozena 10A palubni nabijecka cca 20 hodin
ac 16A nabijecka po oplu ampera cca 16 hodin ( nemereno )
ac 2x16A domaci walbox a ostatni nabijeni cca 4,5 hodiny
DC rychlonabijeni CCS do hodiny hotovy, ale je lepsi nabijet do 85% pak uz to moc neleze z 0 na 80% 40 minut - nabiji 40kw vic nepodporuje auto

spotreba - leto 10-15 kwh/100km zima 15-17 kwh/100km

naklady - zalezi na tom jak je clovek sikovnej a ochotnej spekulovat a cekat pri nabijeni :), verim tomu ze kolenovrt s tim dokaze jezdit zcela zdarma. ja nabijim primarne ze slunecni elektrarny, pokud nesviti tak u marketu nebo v praci, pokud potrebuju jet a nesviti slunko nabiju i doma ze site a na cestach placene rychlonabijeni. v souctu sem za elektriku do auta utratil 1200kc za 27000km

zavady - obcas se zasekne radio musi se vypnout a zapnout, jako kazdej koncern chutna to kunam, nastesti jen hadice vodniho chlazeni vykonovejch prvku, ale stejne...


[/b]klady - ticho, zadny vibrace, teplo do 2 minut, do 100km/h navykovy pruzny zrychleni, jezdi to za hubicku

zapory - musis se naucit naijet v dobe kdy auto nepotrebujes v podstate jako mobil, pokud nema kouli nedas ji tam a koule je stejne jen na nosic kol, opakovany rychlonabijeni 3+ a jizda ohriva baterku a pak se nabiji pomaleji nabiji kvuli ochrane baterek, nejde nastavit hranice do kolika % se ma baterka nabit


jenik
Naposledy upravil(a) atlas dne 16 lis 2021, 20:35, celkem upraveno 1 x.
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od Richi »

atlas píše: 14 lis 2021, 14:17
naklady - zalezi na tom jak je clovek sikovnej a ochotnej spekulovat a cekat pri nabijeni :), verim tomu ze kolenovrt s tim dokaze jezdit zcela zdarma. ja nabijim primarne ze slunecni elektrarny, pokud nesviti tak u marketu nebo v praci, pokud potrebuju jet a nesviti slunko nabiju i doma ze site a na cestach placene rychlonabijeni. v souctu sem za elektriku do auta utratil 1200kc za 27000km
Tak to je otázka jen počtu elektroaut.
Pak ti to v práci zakážou, zdarma to nebude nikde, nebude zdarma ani parkování ani dálnice a hlavně každý stát, který příjde ročně o desítky miliard jen za daň z pohonných hmot, to majitelům elektromobilů pěkně osladí. :)
1200kč za 27000km je ale hezké číslo. :)
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Bydliště: Jaroslav

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od atlas »

az bude jina situlace bude jiny auto se s tim parat nebudu :)
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Odpovědět

Zpět na „Elektrické a hybridní pohony“