vačka dbilas 260 na AFN

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
gogocars
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 bře 2020, 16:51
Bydliště: Bříství

vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od gogocars »

Zdravím ve spolek ,máte někdo zkušenosti s vačkou Dbilas 260 na rotačku AFN ?
Na co si dát pozor a má to vůbec cenu?
Díky
gogocars
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 bře 2020, 16:51
Bydliště: Bříství

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od gogocars »

AHA TAK NIKDO ?
Čekal jsem vášnivou debatu,
Nikdo to v motoru nemá ?
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Mam niekolko rokov vacku Dbilas 250. Je tam pozitivny rozdiel v dymivosti a kultivovanosti chodu motora oproti seriovej vacke, ale nic dramaticke. Vacka 260 bude mat este trochu agresivnejsie casovanie, cize este o cosi lepsi vyplach motora vo vyssich otackach. Pokial potrebujes povedzme znizit EMP alebo dymivost, kludne chod do toho. Ak od toho cakas nejake zazracne navysenie vykonu alebo krutiaceho momentu, tak na to rovno zabudni - budu to vyhodene peniaze.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
gogocars
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 bře 2020, 16:51
Bydliště: Bříství

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od gogocars »

Konečně někdo,už jsem myslel,že tady nikdo nic neladí-od toho ta skupina vlastně je.
Vačku jsem stejně objednal ,tak budu asi první,kdo ji namontuje.
Čekal jsem od místních ladičů více informací,ale buď je to tajný nebo to asi nikdo nepoužívá.
DÍKY !
raceshadow
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 15 zář 2016, 06:26

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od raceshadow »

No tak však tyhle auta a úpravy už jsou dávno minulostí. Tak se nediv, že na to nikdo nereaguje.
gogocars
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 bře 2020, 16:51
Bydliště: Bříství

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od gogocars »

Dudu dělat motor do VW T3 a tam nic jinýho než AFN nejde ,proto lovim rozumy.
V tom třípadě se mohli ozvat alespon pamětníci co šli kdysi cestou AFN
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od peter l »

Co tak vačku Sdi z AEY... Osobne mam v aute funguje dobre,,,dobrý spodok aj vrch... Motor tichší, kultivovanejsi,... Takže za mňa sdi už aj kvôli cene
Glll Veriant:AHU:GTB1756vk,0.280+11mm+podavacka,uprav.hlava+vačka SDI,C-map,egr/kat-off,intakePD,FMIC+51mm,sachs race+HDS,down pipe 63mm,skr.ASD,brzdy.312/226mm
Audi A4 B6 Avant Quattro AVF+BV43+FMIC
gogocars
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 bře 2020, 16:51
Bydliště: Bříství

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od gogocars »

kolik se s tou SDI vackou da nabrzdit koní?
mam pripraveny RACE 520
,12MM hlavu do cerpadla a turbo zatim vybiram
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od mecKo »

gogocars píše: 16 lis 2021, 23:05 kolik se s tou SDI vackou da nabrzdit koní?
mam pripraveny RACE 520
,12MM hlavu do cerpadla a turbo zatim vybiram
Sdi vačka v porovnaní s tdi má o 21 ° dlhšie otvorený výfuk a o 5 ° dlhšie otvorené sanie.. dá sa s ňou spraviť o 10 - 15 koní viac v porovnaní s tdi vačkou, samozrejme že to závisí od setupu. Dbilas vačky sú niečo na spôsob sdi, sú podbrúsené, konkrétne dbilas 260 by mala mať + 21 ° výfuk, + 15 ° intake, ruku do ohňa za tieto čísla nedám, už si to presne nepamätám, je to dávno čo som riešil túto problematiku. Osobne by som skôr volil vačku od Fínov, NPS, je lepšie profilovaná a lacnejšia :)
Naposledy upravil(a) mecKo dne 17 lis 2021, 05:45, celkem upraveno 1 x.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od mecKo »

gogocars píše: 16 lis 2021, 14:41 Dudu dělat motor do VW T3 a tam nic jinýho než AFN nejde ,proto lovim rozumy.
V tom třípadě se mohli ozvat alespon pamětníci co šli kdysi cestou AFN
Robil som pred rokom cca zástavbu afn do T3 od počiatočnej GO až po elektriku, je tam pár technických vecí ktoré si žiadajú custom riešenia, no spraviť sa to dá. Chcem ťa len upozorniť na to, aby si si dal pozor na prevodovku.. je kopa Nemeckých fór venovaných najmä tejto problematike. Ak do toho nechceš moc sypať, rozumné by bolo upraviť výkon afn na hodnotu sériového JX alebo čo tam máš za motor.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od mecKo »

Napadla mi ešte jedna myšlienka k tej dbilas 260, kedysi som o tejto vačke hľadal dostupné info na zahraničných forach, viem že typek tam mal sériovú rotačku a po výmene vačky za dbilas 260 mal výkon o cca 15 koní viac.. mal to aj odbrzdené, pred výmenou, po výmene a bolo pekne vidieť ako sa charakteristika výkonu po výmene vačky zmenila. Myslím že by to bolo možné dohľadať ešte. Btw na rotačke sa dá nahnať veľa výkonu aj portingom hlavy.. z overeného zdroju mám info že kombo porting + cam vie "pridať" 40 - 50 koní.. samozrejme že záleží na setupe.. to na sérii nepůjde 👌
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od peter l »

mecKo píše: 17 lis 2021, 05:41
gogocars píše: 16 lis 2021, 23:05 kolik se s tou SDI vackou da nabrzdit koní?
mam pripraveny RACE 520
,12MM hlavu do cerpadla a turbo zatim vybiram
Sdi vačka v porovnaní s tdi má o 21 ° dlhšie otvorený výfuk a o 5 ° dlhšie otvorené sanie.. dá sa s ňou spraviť o 10 - 15 koní viac v porovnaní s tdi vačkou, samozrejme že to závisí od setupu. Dbilas vačky sú niečo na spôsob sdi, sú podbrúsené, konkrétne dbilas 260 by mala mať + 21 ° výfuk, + 15 ° intake, ruku do ohňa za tieto čísla nedám, už si to presne nepamätám, je to dávno čo som riešil túto problematiku. Osobne by som skôr volil vačku od Fínov, NPS, je lepšie profilovaná a lacnejšia :)
Sdi ma aj vyšší zdvih oproti sériovej Tdi
Glll Veriant:AHU:GTB1756vk,0.280+11mm+podavacka,uprav.hlava+vačka SDI,C-map,egr/kat-off,intakePD,FMIC+51mm,sachs race+HDS,down pipe 63mm,skr.ASD,brzdy.312/226mm
Audi A4 B6 Avant Quattro AVF+BV43+FMIC
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od mecKo »

Áno, viem, je tam 0.5mm, zámerne som to sem nepísal.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
gogocars
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 bře 2020, 16:51
Bydliště: Bříství

Re: vačka dbilas 260 na AFN

Příspěvek od gogocars »

to jsou veci,
vačku uz mam obednanou tak uvidíme.
hledal jsem na síti nejaka moudra ,a moc toho neni
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“