Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8288
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Příspěvek od hansdob »

Ahoj všem. Fordy moc nedělám ale bohužel se kolem mne začali rozmáhat a zároveň stárnout. C-Max viz nadpis a praskla (kousek a pak se to zvětšovala ) hadice mezi intercolerem a saním. S autem se normálně jezdilo nikdo nic nepozoroval jen se zvedla cca o půl litru spotřeba. No auto ke me přijelo až s rozsvíceným trojúhelníkem na displeji a hláškou o problému na motoru. V diagnostice závada o délce regenerace ( takže auto neregenerovalo ono nemohlo protože nesplnilo podmínky )no výměna hadice auto jede jak z praku nekouří výfuk je čistý ( opravdu čistý) Regenerace neprobehne. Auto občas cuka ( asi v době pokusu o regeneraci) v chybách opět jen hlaška o prekročené délce regenerace. Takže asi plný DPF. Bouhuzel nikde v diag FoCom jsem nenašel hodnoty DPF a v delphi taky ne kontrolka žádná nesviti jen ta chyba a přibývá olej občas cuka. DPF jsem dal na vyčištění musím jo přizpůsobit?? Nebo jen namontovat a jezdit dal?? Jak to ze neukazuje stav zaplneni??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
JozefC
Přispěvovatel
Příspěvky: 930
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Re: Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Příspěvek od JozefC »

Robí sa tam reset, ideálne vymeniť aj čidlo tlaku dpf a potom prispôsobiť. Mám delphi a ťahám ju na rýchle mazania a tak sa mi zdá, že to tam je.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8288
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Příspěvek od hansdob »

Přizpůsobeni tam asi bude v obojím ještě jsem to nehledal ale ani v jednom jsem nenašel zaneseni tady to nelze kontrolovat??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
JozefC
Přispěvovatel
Příspěvky: 930
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Re: Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Příspěvek od JozefC »

Zanesenie je u novších typoch a tuto kontroluješ tlak dpf. Podľa toho odhadneš zanesenie.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8288
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Příspěvek od hansdob »

Aha. Dobře děkuji.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
geo
Aktivista
Příspěvky: 4593
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Re: Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Příspěvek od geo »

Je potřeba ten filtr vyčistit a pak resetnout jinak se tý závady nezbavíš.Jednotka vidí vyšší protitlak kterej ji neklesá a stále startuje regeneraci.Focom tam má i km mezi regeneracemi pokud už je kolem 100km tak je zanesenej většinou víc nez 200 nevydržej u pažouta je to jedno tam je sw nějaké benevolentní.Každopádně to chce otestovat kat jinak to budou vyhozený peníze.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 16860
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak, ona většina firme co to čistí tak to opravdu jen vyčistí,změří váhu před a po a tlak před a po čištění,dáš to zpátky a stejně to nefunguje resp. se to za chvíli zanese protože kat se nežhaví tak jak má a ten systém prostě nefunguje správně
Nedávno jsme kupovali origo v Peugeotu celej kat s dpf snad za 12tis. a je záruka že bude fungovat co to auto bude jezdit a ne dát 5tis. za vyčištění s výsledkem nejistým, ono na většine aut ty systémy několik let fungují tak nějak napůl,porůznu se to pytlíkuje,nuceně regeneruje,proplachuje více či méně funkčními roztoky a je to pak v takovém stavu že pomůže jen výměna za nový...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1545
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Příspěvek od Marek001 »

Asi tak, toho kto to cisti malokedy zaujima pricina. Ja ak riesim cistenie, prve co ma zaujima ci je cista koncovka a teplota pri regeneraci inak to nema vyznam. Samozrejme zohladnit pocet km, stav EGR, vstrekov, pripadne netesnosti... Okrem toho riziko ze boli stocene km to je tiez pekna pasca pri vypocte regeneracii, celkovo je tam prilis vela premennych
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8288
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Příspěvek od hansdob »

No auto jezdi snad zatím bez závady. Koncovka byla čistá. Jak na autě tak po demontáži DPF na jeho výstupu.
Dal jsem novy snímač teploty a rozdílu tlaku. Přizpůsobil no a zatím snad OK.
Přílohy
534BE1DE-C07F-43CB-AF3C-2FF6A40A75DD.jpeg
534BE1DE-C07F-43CB-AF3C-2FF6A40A75DD.jpeg (4.72 MiB) Zobrazeno 88 x
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 16860
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Ford C-Max 2008 1,6tdci 80kw DPF

Příspěvek od roman1648 »

Teď řeším +/- to samé, super kup dovoz z D, zaručený kilometry atd..
Začalo to zlobit hned asi po týdnu, podle mě opravený jen na prodej, tahanice s prodávajícím který nikam nevedly,tak to přistálo u nás, vyndal jsem DPF, je to už druhoška Ernst datumovka 2016,nahoře svár jak od prasete kolem dokola takže předpokládám že odřízli vršek,vrtnuli tam pár děr,zavařili a odjezd...
V turbu vůle,tlaková mazací trubka ovařená COčkem,tečou vstřiky....prostě super kauf,předpokládám že to v německu celý stálo tak 500 EUR když nefungovalo DPF a nic,tady to odborně poléčili a nadělili jí to za 60tis....jdu blejt
Odpovědět

Zpět na „Ford“