VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja by som chcel cez zimu poriešiť samozrejme aj zadnú nápravu komplet, ostrejšie vačky + potom software úprava. Na začiatku leta potom kolesá a mohlo by to jazdiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
No kedže je to atmosféra a chcem zostať pri atmosfére, tak by som sa chcel dostať na nejakých 280-290ps odmeraných na brzde.
Respektíve teraz pôjde ešte swap za gen4 haldex, tam mi v podstate len bráni len info o tom, neviem sa dopátrať, či moja rj motora bude dobre komunikovať, ale podľa ETKY audi TT s motorom BUB mala aj haldex gen4, dokonca tak posledný ročník golfa R32 mal GEN4 haldex takže uvidíme ako to dopadne.
Respektíve teraz pôjde ešte swap za gen4 haldex, tam mi v podstate len bráni len info o tom, neviem sa dopátrať, či moja rj motora bude dobre komunikovať, ale podľa ETKY audi TT s motorom BUB mala aj haldex gen4, dokonca tak posledný ročník golfa R32 mal GEN4 haldex takže uvidíme ako to dopadne.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Vieš o tom dať nejaké info ? moc toho k dohľadaniu nie je, viem že jednotky sú akože na pohľad rovnaké, s tým že sú tam nejaké rozdiely, ale ak by stačilo zameniť jednotku z gen2 na gen4 tak to by nebolo až také hrozné.
Pretože našiel som aj pár swapov na gen 5 haldex, takže možno si to ešte rozmyslím, len neviem či gen5 haldex sa dá zohnať aj v "krátkej" verzii, pretože to swapujú z Tiguana pokiaľ viem.
Pretože našiel som aj pár swapov na gen 5 haldex, takže možno si to ešte rozmyslím, len neviem či gen5 haldex sa dá zohnať aj v "krátkej" verzii, pretože to swapujú z Tiguana pokiaľ viem.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
No takže ABS MK60EC1 je konečne full spravené, nakódované a spojazdnené. Kedže tieto novšie jednotky ABS už sú kódované podľa ViN, tak je to celkom sranda nakódovať, ale nič čo by sa nedalo
Každopádne konečne mám k dispozícii
HHC - hill hold control
XDS - elektronicma uzavierka diferencialu
TPMS 2 - kontrola tlaku v pneu cez budiky a nie cez tlacitko.
A ešte pár nejakých vychytávok. Výmena sa určite vyplatila, auto lepšie reaguje na brzdy, stabilnejšie pod brzdami mi príde.
Každopádne konečne mám k dispozícii
HHC - hill hold control
XDS - elektronicma uzavierka diferencialu
TPMS 2 - kontrola tlaku v pneu cez budiky a nie cez tlacitko.
A ešte pár nejakých vychytávok. Výmena sa určite vyplatila, auto lepšie reaguje na brzdy, stabilnejšie pod brzdami mi príde.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
aby si nebol sklamany z výkonu tieto motory spravidla nedosahujú papierový výkon
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Vlastním ho už nejaký ten rok a sklamaný z toho veru niesom to je len taká dogma že nedosahujú, dobrá VR6 v totálne dobrom stave, s dobrými prestavovačmi vačiek, rozvodmi, atď tých 250 koní dá. Už som s jednou takou bol a bolo namerané 254 hp, 328Nm, takže nie je to že “každé načipované TDI ťa obehne” ako si každý myslí
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Myslel som sklamaný z čísel nie z tvojho pocitu. Rad si nakoniec pozriem vysledky z brzdy lebo poladit atmosferu to je zaujimava tema
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Ja nečakám od toho že tam namerám 320 koní, to je nereálne na túto vr6. Ale samozrejme som na to veľmi zvedavý aj ja ako to dopadne a aké čísla sa tam objavia po odladení s vačkami
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Neviem či som to tu spomínal v tomto vlákne, ale určite som to riešil na fóre, že som mal problém s dobíjaním a vybíjaním baterky. Boli to nakoniec dve rozdielne veci. Dobíjanie nešlo preto lebo bola poškodená kabeláž pri jednom 4 pin konektore cez ktorý ide kábel od BSG kotrá dáva altíku info na zobudenie. Vybíjanie baterky robil motorčke stieračov, ktorý potom úplne odišiel a zomrel, po výmene za nový originál je tento problém úplne preč a auto už krásne dobíja a už ani nevybíja baterku.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Momentálne sa pracuje na prerábke centrálnej elektriky zo starej BSG na novšiu BCM, kedže v sute sú 3D budíky, MIB2 rádio a podobne, tak v podstate BCM je nevyhnutná pre správnu funkčnosť všetkého
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion