VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Snažím sa z toho spraviť aspoň ako tak auto (LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

jj pěkně na tom mákáš ;) taky přes zimu něco vymyslím na leona :D
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja by som chcel cez zimu poriešiť samozrejme aj zadnú nápravu komplet, ostrejšie vačky + potom software úprava. Na začiatku leta potom kolesá a mohlo by to jazdiť :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

kolik ps plánuješ? nebo spíše kam by ses chtěl až dostat?
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No kedže je to atmosféra a chcem zostať pri atmosfére, tak by som sa chcel dostať na nejakých 280-290ps odmeraných na brzde.

Respektíve teraz pôjde ešte swap za gen4 haldex, tam mi v podstate len bráni len info o tom, neviem sa dopátrať, či moja rj motora bude dobre komunikovať, ale podľa ETKY audi TT s motorom BUB mala aj haldex gen4, dokonca tak posledný ročník golfa R32 mal GEN4 haldex takže uvidíme ako to dopadne.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Swap za gen 4 haldex není problém. Dokonce funguje i jednotka z gen 4 na gen 2 železe :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Vieš o tom dať nejaké info ? moc toho k dohľadaniu nie je, viem že jednotky sú akože na pohľad rovnaké, s tým že sú tam nejaké rozdiely, ale ak by stačilo zameniť jednotku z gen2 na gen4 tak to by nebolo až také hrozné.

Pretože našiel som aj pár swapov na gen 5 haldex, takže možno si to ešte rozmyslím, len neviem či gen5 haldex sa dá zohnať aj v "krátkej" verzii, pretože to swapujú z Tiguana pokiaľ viem.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No takže ABS MK60EC1 je konečne full spravené, nakódované a spojazdnené. Kedže tieto novšie jednotky ABS už sú kódované podľa ViN, tak je to celkom sranda nakódovať, ale nič čo by sa nedalo :)

Každopádne konečne mám k dispozícii
HHC - hill hold control
XDS - elektronicma uzavierka diferencialu
TPMS 2 - kontrola tlaku v pneu cez budiky a nie cez tlacitko.

A ešte pár nejakých vychytávok. Výmena sa určite vyplatila, auto lepšie reaguje na brzdy, stabilnejšie pod brzdami mi príde.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION

Příspěvek od MatusMoc »

aby si nebol sklamany z výkonu tieto motory spravidla nedosahujú papierový výkon
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION

Příspěvek od Source »

Vlastním ho už nejaký ten rok a sklamaný z toho veru niesom :) to je len taká dogma že nedosahujú, dobrá VR6 v totálne dobrom stave, s dobrými prestavovačmi vačiek, rozvodmi, atď tých 250 koní dá. Už som s jednou takou bol a bolo namerané 254 hp, 328Nm, takže nie je to že “každé načipované TDI ťa obehne” ako si každý myslí
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION

Příspěvek od MatusMoc »

Myslel som sklamaný z čísel nie z tvojho pocitu. Rad si nakoniec pozriem vysledky z brzdy lebo poladit atmosferu to je zaujimava tema
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION

Příspěvek od Source »

Ja nečakám od toho že tam namerám 320 koní, to je nereálne na túto vr6. Ale samozrejme som na to veľmi zvedavý aj ja ako to dopadne a aké čísla sa tam objavia po odladení s vačkami :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION

Příspěvek od Source »

Neviem či som to tu spomínal v tomto vlákne, ale určite som to riešil na fóre, že som mal problém s dobíjaním a vybíjaním baterky. Boli to nakoniec dve rozdielne veci. Dobíjanie nešlo preto lebo bola poškodená kabeláž pri jednom 4 pin konektore cez ktorý ide kábel od BSG kotrá dáva altíku info na zobudenie. Vybíjanie baterky robil motorčke stieračov, ktorý potom úplne odišiel a zomrel, po výmene za nový originál je tento problém úplne preč a auto už krásne dobíja a už ani nevybíja baterku.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION

Příspěvek od Source »

397B1C9D-745D-45EF-A5C2-05CABF864C6F.jpeg
397B1C9D-745D-45EF-A5C2-05CABF864C6F.jpeg (3.21 MiB) Zobrazeno 4888 x
7C9CAAA3-8FF1-4144-BB52-BA2071EE1FB0.jpeg
7C9CAAA3-8FF1-4144-BB52-BA2071EE1FB0.jpeg (3.1 MiB) Zobrazeno 4888 x
B6A8021A-927B-4B51-BCE7-F0050487A9C5.jpeg
B6A8021A-927B-4B51-BCE7-F0050487A9C5.jpeg (3.89 MiB) Zobrazeno 4888 x
Momentálne sa pracuje na prerábke centrálnej elektriky zo starej BSG na novšiu BCM, kedže v sute sú 3D budíky, MIB2 rádio a podobne, tak v podstate BCM je nevyhnutná pre správnu funkčnosť všetkého
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“