Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Rebelista píše:Ták a mám novinku...O víkendu jsem si chtěl udělat výlet na Slovensko. Cca 400km tam i zpět. Dojel jsem do Bešeňové a pohodka.. Večer sednu do auta, nastartuju a nechám to běžet a snědl jsem si bagetu. Rozjedu se a začlo blikat žhavení a na Maxidotu Porucha motoru do dílny...Tak jsem jel v noci na nouzák 200km...Děs

Doma po zapojení diag mi vyběhly 4 chyby.

3 co se týkaly té klapky (visí otevřena,visí zavřena,nevěrohodný signal)
a poslední chyba a ta nejhlavnější 001027 - ventil zpětného vedení plynů(N18)- chybná funkce. Takže pokud to dobře chápu, odešel EGR s elektromagnetickým ovládáním,...

Takže si mám k novému sání přikoupit i ten nový EGR?

Už mě to auto začíná srat :D Koupil jsem si naschvál 2010 CR, prý už je vychytaný..A ejhle..
no vidis ked si bol v besenovej....trebalo napisat, sme 2km odtial. pozreli by sme to a vyriešili.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rebelista
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 14 srp 2007, 13:51

Příspěvek od Rebelista »

Nemám srdce na to, abych v sobotu v noci někoho otravoval :D :D Ale dobré vědět, jezdím tam rád a docela často :D
Passat B5 1.9TDI 85kw AJM 1999
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline
Rebelista
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 14 srp 2007, 13:51

Příspěvek od Rebelista »

Takže pánové...Bohužel je to pravda...Po výměně komplet sání s tím motorkem je problém vyřešen. Nechápu čím to je, jelikož ty předchozí neměli žádnou vůli, byly vyčištěné a namazané..Dokonce i výchozí poloha byla absolutně stejná...

A co se týče EGR, ten je taky nový...Čistění mechaniky a promazání (návod jsem viděl někde na foru- nezabral)

Takže parádní kurvítka...Snad to někomu pomůže a nebude ztrácet čas jako já:D
Passat B5 1.9TDI 85kw AJM 1999
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1940
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Rebelista píše:Takže pánové...Bohužel je to pravda...Po výměně komplet sání s tím motorkem je problém vyřešen. Nechápu čím to je, jelikož ty předchozí neměli žádnou vůli, byly vyčištěné a namazané..Dokonce i výchozí poloha byla absolutně stejná...

A co se týče EGR, ten je taky nový...Čistění mechaniky a promazání (návod jsem viděl někde na foru- nezabral)

Takže parádní kurvítka...Snad to někomu pomůže a nebude ztrácet čas jako já:D
A to samotné servo si zkoušel měnit? Odchází v tom snímač, co jsem zatím dělal pár kousků tak vždy stačilo vyměnit právě jen to servo a sání jsem nechal původní.
Rebelista
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 14 srp 2007, 13:51

Příspěvek od Rebelista »

Jojo..Právě jsem to psal na začátku...Kdyby někdo chtěl..Je nové VDO...Mě to nestačilo
Passat B5 1.9TDI 85kw AJM 1999
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno

Příspěvek od mates »

Ahoj musíse po výměně dělat základní nastavení ?Případný postup bys neměl?
Děkuji za info
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1940
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Re: Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno

Příspěvek od Jirka. »

Ne základní nastavení si to udělá po každém chcípnutí motoru.

Jinak P2015, P2016, P2009, P2013 umím spolehlivě opravovat, dá se i na počkání.
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno

Příspěvek od mates »

Ahoj ,moc děkuji za info a ochotu když tak bych se ozval asi po novém roce teď už to hrotit nebudeme :-) Děkuji
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“