no vidis ked si bol v besenovej....trebalo napisat, sme 2km odtial. pozreli by sme to a vyriešili.Rebelista píše:Ták a mám novinku...O víkendu jsem si chtěl udělat výlet na Slovensko. Cca 400km tam i zpět. Dojel jsem do Bešeňové a pohodka.. Večer sednu do auta, nastartuju a nechám to běžet a snědl jsem si bagetu. Rozjedu se a začlo blikat žhavení a na Maxidotu Porucha motoru do dílny...Tak jsem jel v noci na nouzák 200km...Děs
Doma po zapojení diag mi vyběhly 4 chyby.
3 co se týkaly té klapky (visí otevřena,visí zavřena,nevěrohodný signal)
a poslední chyba a ta nejhlavnější 001027 - ventil zpětného vedení plynů(N18)- chybná funkce. Takže pokud to dobře chápu, odešel EGR s elektromagnetickým ovládáním,...
Takže si mám k novému sání přikoupit i ten nový EGR?
Už mě to auto začíná srat Koupil jsem si naschvál 2010 CR, prý už je vychytaný..A ejhle..
Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Takže pánové...Bohužel je to pravda...Po výměně komplet sání s tím motorkem je problém vyřešen. Nechápu čím to je, jelikož ty předchozí neměli žádnou vůli, byly vyčištěné a namazané..Dokonce i výchozí poloha byla absolutně stejná...
A co se týče EGR, ten je taky nový...Čistění mechaniky a promazání (návod jsem viděl někde na foru- nezabral)
Takže parádní kurvítka...Snad to někomu pomůže a nebude ztrácet čas jako já:D
A co se týče EGR, ten je taky nový...Čistění mechaniky a promazání (návod jsem viděl někde na foru- nezabral)
Takže parádní kurvítka...Snad to někomu pomůže a nebude ztrácet čas jako já:D
Passat B5 1.9TDI 85kw AJM 1999
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline
Passat 3C 2.0TDI 103KW CBAB Rline
A to samotné servo si zkoušel měnit? Odchází v tom snímač, co jsem zatím dělal pár kousků tak vždy stačilo vyměnit právě jen to servo a sání jsem nechal původní.Rebelista píše:Takže pánové...Bohužel je to pravda...Po výměně komplet sání s tím motorkem je problém vyřešen. Nechápu čím to je, jelikož ty předchozí neměli žádnou vůli, byly vyčištěné a namazané..Dokonce i výchozí poloha byla absolutně stejná...
A co se týče EGR, ten je taky nový...Čistění mechaniky a promazání (návod jsem viděl někde na foru- nezabral)
Takže parádní kurvítka...Snad to někomu pomůže a nebude ztrácet čas jako já:D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno
Ahoj musíse po výměně dělat základní nastavení ?Případný postup bys neměl?
Děkuji za info
Děkuji za info
Re: Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno
Ne základní nastavení si to udělá po každém chcípnutí motoru.
Jinak P2015, P2016, P2009, P2013 umím spolehlivě opravovat, dá se i na počkání.
Jinak P2015, P2016, P2009, P2013 umím spolehlivě opravovat, dá se i na počkání.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapka sání 2.0TDI CR 103 CBAB - Vyřešeno
Ahoj ,moc děkuji za info a ochotu když tak bych se ozval asi po novém roce teď už to hrotit nebudeme Děkuji